Bölüm-13

124 14 0
                                    

Hiç bir şey olmadı evet beni kurtaracak hiç bir şey olmadı ve şu anda tanımadığım bir kızla evliyim. Mükemmel. Üstelik az sonra Magnus'a bunu anlatıp onu sevmediğimi söyleyeceğim işte bu dahada mükemmel. "Söyleyeceklerini iyi belirle Alec seni dinliyor olacağım. Unutma kız kardeşin benim yanımda."

Arabadan iner inmez Lydia koluma girdi. "Bu kadar surat asma artık rol yaptığın belli olacak kocacığım." Ona ters ters baktım. "Bana bu kadar yaklaşma ve bir daha öyle şeyler söyleme. "Role girmeye çalışıyorum izin verirsen." Dedi. Ben bu dünyadaki en şanssız kişi falan olabilir miyim acaba?

Ben içeriye girer girmez Magnus bana sarıldı. "Seni çok merak ettim sevgilim nerede kaldın? Ve bu kız kim?" Ben cevap veremeden Lydia araya girdi. "Asıl sen kimsin be. Ben Lydia Branwell onun karısıyım az önce evlendik yani kelimelerini iyi seç ve kocacığımdan uzak dur." Dedi. Magnus ifadesizce bana baktı.

Çok üzgünüm ama bunu yapmak zorundayım. "Kusura bakma sana yalan söyledim ben biseksüelim ayrıca. Seninle sadece gönül eğlendirdim ama eğlenceliydi. Geçmişte neden çapkınlık yaptığın anlaşıldı. Lydia o kadar muhteşem ki ona ilk görüşte vuruldum. Şu güzelliğe kim vurulmaz ki zaten?" Dedim Lydia'nın saçıyla oynayarak.

"Bu bir şaka herhalde değil mi?" "Üzgünüm Mags ama değil gidip başkasını bulman gerekecek. Zaten yataktada berbatsın pek zevk veremedin ama Lydia bu konuda mükemmel her konuda olduğu gibi." "Bunu bana yapmış olamazsın Alec. Yapmadığını biliyorum bir şey var ya da bu bir şaka."

İğrensemde Lydia'yı öptüm. Bunu görürse belki inanır. "Dudakların çok güzel sevgilim." Dedim. "Artık karınım karıcığımı tercih ederim sevgili yerine." Ona sahte bir şekilde gülümsedim. "Haklısın karıcığım." "Bu lanet sahneyi daha fazla izleyemeyeceğim!" Koşarak odasına girdi. Şu anda arkasından gidip ona her şeyi anlatmayı o kadar çok istiyorum ki...

Magnustan;

Kafayı yiyeceğim bana böyle bir şeyi nasıl yapar? Ciddi ciddi duygularımla mı oynadı? O öyle biri değil ki ama onun hakkında yanıldım mı yani? Kapım tıklatıldı "Kimseyi görmek istemiyorum." Öyle desem bile kapı açıldı "Babanı bile mi?" Nasıl yani babam cidden burada mı?

"Senin burada ne işin var?" "Oğlumu ziyarete geldimde sana ne oldu pek iyi olmadığını söylediler." "Seni ilgilendirmez." Yanıma oturdu. "Biliyorum hiç bir zaman iyi bir baba olamadım ama artık yanında olmak istiyorum oğlum lütfen izin ver sana destek olayım." "Edom'a gelmem için ikna etmeye çalışıyorsan asla böyle bir şey olmayacak."

"Boşver şimdi Edom'ı falan. Hiç bir şey senin mutluluğundan önemli değil. Hadi bana ne olduğunu anlat." "Ben aşık oldum... Sandımki oda bana aşık. Çünkü öyle söyledi ve öyle davrandı. Onunla her şey o kadar güzeldiki. Sonra bugün kolunda kiminle geldi sence? Karısıyla. Başkasına aşıkmış benimle gönül eğlendirmiş."

"Eğer böyle olduysa sevinmelisin bir pislikten kurtulmuşsun." Kaç dakikadır tuttuğum göz yaşlarını bıraktım "Ama ben o pisliği çok seviyordum baba. İlk defa birini böyle sevdim." Bana sarıldı. "Zamanla her şey geçiyor oğlum merak etme. Hem bundan sonra baban yanında üzülme."

Ona daha çok sarıldım. "Tam zamanında birine ihtiyacım varken geldin." "İçimde garip bir his vardı demek ki hissetmişim." "İyi ki hissetmişsin." Dedim. Yıllardır kendimden uzaklaştırmak için çabaladığım adam hâlâ yanımda. Belkide ona haksızlık etmişim.

Alecten;

"Yüzsüz, pislik, aşağılık herif birde gelip ona destek oluşuyormuş gibi davranacak. Elimde olsa onu öldürürüm." "Alec sakinleş ve otur lütfen benim başım döndü kaç saattir odayı turluyorsun." "Sana ne? Benim odam istediğimi yaparım! Senin bu işteki kârın ne ha? Neden evlendin benimle? Para mı verdi?"

MY FİRST LOVE (MALEC) [Ara Verildi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin