"Bunu yapmak istediğine emin misin Alexander?" "Evet, kesinlikle istiyorum hadi ama naz yapma." Onu kendime doğru çekip yavaş yavaş soymaya başladım. Soyduktan sonra kendimde kıyafetlerimi çıkardım.
Boynunu emmeye başladım. Yavaş yavaş aşağıya inip her gerini öptüm. Göğüsüne gelince hafiften meme uçlarını ısırmaya başladım. Bu hareketimle inledi. Sonra kasıklarına inip yalamaya başladım.
İnlemesi o kadar güzel ki her ne kadar dinlemek istesemde dudaklarına gidip onu öpmeye başladım. Dillerimiz adeta dans ediyor gibi.
Onu kucağıma oturttum. "Şu boxerlar fazlalık değil mi sence?" "Evet öyleler." Dedi ve ufak bir hareketle onları yok etti. Artık tamamen çıplak bir şekilde üstümde duruyor.
"Hazır mısın bebeğim?" "Sanırım." Demesiyle içine girmem bir oldu. Onu kudurtmak için içinde yavaş yavaş hareket ediyorum. "Hızlan biraz ama." "Beni buna ikna etmen gerek." Diyip sırıttım.
Bu sefer benim ona yaptığım gibi boynumu emmeye başladı. "Böyle nasıl?" Belinden tutup hızlıca kendime çekip dudaklarından öpmeye başladım. "Böyle daha iyi." Dedim ve hızlandım.
"Dayanamıyorum!" "Bende!" İkimizde aynı anda inleyip oh çektik. Ben hâlâ onun içindeyken göğsüme yattı. "Bunu uzun zamandır bekliyordum." "Bende öyle." Onu yanıma çekip sarıldım.
"Bir şey söyleyeceğim." "Söyle." "Senin bana içki borcun vardı ya bence o tam olarak ödenmiş sayılmaz." Dedi. Güldüm. Büyüyle 2 viski getirdim ve birini ona verdim.
"Öyle dememin tek sebebi seni tekrar görüp yatağa atmaktı. Ama şimdi sen beni yatağa attıktan sonra içiyoruz bu kesinlikle benim planladığım gibi olmadı." Dedi "Evet senin planladığından daha güzel oldu." Dedim.
"Hey. Sen pek zevk almadın di mi? Bu benim ilk ilişkimdi. Yapmak için aşık olmayı bekliyordum ve bir anda gaza geldim. Sen o kadar deneyimliyken ben çok deneyimsizim. Bir daha istemezsen anlarım." Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Saçmalama harikaydı tabiki tekrar istiyorum. Deneyimsiz olduğuna inanmak zor ilk seferde bile bu kadar iyiysen yani. Ayrıca aşık olmayı bekliyordum dedin. Sen bana aşık mı oldun?"
Kafamı öne eğdim ve bir şey söyleyemedim. Elini yüzüme koydu. "Utanmana gerek yok Alexander. Bu gayet normal
benim gibi birine kim aşık olmazki?" Dedi. Gülüp yanağını ısırdım "Yaa acıyor!" "Bu nasıl bir ego hakkettin sen bunu.""Canımı acıttın küstüm ben sana!" "Bu hareketler ne ya çocuk musun sen? Ah Brice'ı getir bana o böyle yapmazdı." "Evet direkt seni öldürürdü." Dedi "Ya birde sırtını dönüyor. Sen bana kızdın mı? Kıyamam ben sana." Arkasından sarılıp az önce ısırdığım yeri öptüm.
"Bunu söylemek çok zor ama seni seviyorum Magnus Bane." Bana doğru dönüp sarıldı. "Burada bir şey söylemen gerek miyor mu?" Dedim. "Bende kendimi seviyorum." "Ya! Sarılma çek patilerini üstümden." Onu ittim "Tamam ya bende seni seviyorum Alexander."
"Gerçekten mi?" "Gerçekten." "İyi ki varsın." "Sende iyi ki varsın." Ve bu güzel anı Clarly'nin sesi böldü "Alec! Odanda mısın?" Birde bu yetmezmiş gibi odaya daldı. "Pardon, pardon, pardon. Çok olmayacak bir zamanda geldim galiba." Dedi arkasını dönerek.
"Evet öyle oldu." Dedim giyinmeye çalışırken "Ne istiyorsun?" "Sana çok önemli bir şey söylemem lazım." "Umarım gerçekten önemlidir." "Giyindiniz mi bakabilir miyim?" "Evet." Dedi Magnus.
"Alec nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama... Ne kadar kötü davransanda Izzy'e hâlâ değer verdiğine eminim." "Nereye varacaksın? Söyle." "Bir iblis saldırısında Izzy çok kötü yaralanmış. Enstitüde kötü durumda olduğu için doktor falanda yokmuş. Zaten doktorun iyileştirebileceği bir şey değilmiş büyücü lazımmış. Güçlü bir büyücü. Normalde Magnus güçlü olduğu için onu çağırırlardı ama durum belli..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY FİRST LOVE (MALEC) [Ara Verildi]
FanficUmarım beğenirsinizzz MALEC AŞKIIIMMMM 💙💙💙💙