Bölüm-4

334 21 10
                                    

Izzyle konuştuktan sonra salona geldim. Tam Catarina'ya bir şey bulup bulamadığını sorarken zil çaldı. Kapıyı açtığım anda içeriye bir gölge avcısı girdi.

"Ah buradasınız harika! Enstitüden Magnus'u aradığınızı duydum ve hemen sizi arayıp buldum." Eee yani ne? İnsanlar neden bu kadar gerizekalı? Gelip 'çok güzel kaybetmişsiniz beceriksizler.' Falan mı diyecek?

"Bir şey mi buldunuz? Bana niye haber verilmedi?" Dedi Izzy. "Çünkü onlar değil ben bir şey buldum ve direkt size gelmenin daha doğru olduğunu düşündüm." Gerçekten ondan bir haber mi sonundaaa.

Konuşmayınca boğazını sıkıp onu duvara yapıştırdım. "Ne biliyorsan hemen anlat yoksa öldürücem seni." Kız zar zor "Tamam bırak anlatıcam." Dedi bıraktım.

"Yeni bir ihbar geldi. Ne olduğunu bilmiyoduk ama 2 arkadaşım ve ben tenha bir depoya gittik. Bir kaç çığlık duyunca o tarafa yönlendik. Simsiyah giyinmiş adam arkası dönük birine bir şey enjekte etti. Tam biz onu izlerken arkadaşım sakarlık yapıp metal bir şeyin üstüne düştü."

Lafını böldüm "İyi de bundan bize ne? Tüm bunların Magnusla ne ilgisi var?" Kız bana kötü kötü baktı. "Biraz sakin olup dinlersen anlarsın." Dedi. Tam tekrar onu boğmak için hareketlenirken Jace beni tuttu.

"Devam et bücür." Dedim "Sen ne kadar pislik birisin? Sana hiç yardım edesim yok ama maalesef arkadaşlarım elinde olabilir. Size ihtiyacım var." "Sana devam et dedim, ya da seni boğabilirim." "Kusura bakma Magnus'u bulamadığımız için çok sinirli." "Galiba sevgilisiydi." "Bana bak biraz daha kaşınırsan-" "Yeter be sen kimsinde beni tehdit ediyorsun?"

Bak bu kız Jace'den bile beter sinir ediyor beni o derece gıcık kızıl kafa. "Yeter bu kadar kavga. Devam eder misin?" Dedi Jace. Kız devam etti. "Tabi ses çıktı ve bizi fark ettiler. Tam bir kaç büyücü üstümüze gelecekken siyahlı adam onları durdurdu 'bırakında yeni savaşçımız halletsin.' Dedi."

"Bir su versenize biriniz dilim damağım kurudu." Dedi ve devam etti. "Sonra bir şey enjekte edilen adam arkasını döndü bu Magnus'a acayip benziyordu. Onu pek tanımıyorum ama bu sabah enstitüde görmüştüm ve neredeyse o olduğuna eminim. Bir anda bize büyü topu fırlatmaya başladı ama hiç bu kadar güçlüsünü görmemiştim."

Jace kıza getirdiği suyu uzattı "Sağol." Dedi suyu bir dikişte içti. "Sonra arkadaşlarıma bakmadan son gaz kaçıp enstitüye gittim. Beni takip etmedi sanırım ama arkadaşlarıma ulaşamıyorum. Magnus böyle bir şey yapmaz di mi ama sabah yardım etmişti."

"O olduğuna emin misin? Ne saçmalıyorsun hem ya o gölge avcılarına saldırmaz. Sen yanlış görmüşsündür kızıl bücür." Kız cevap verecekken Catarina ondan önce davrandı "Sanırım neler döndüğünü biliyorum. Kız saçmalamıyor."

"Gizli bir kuruluş var büyücülerin gücünü çalıp bir yerde saklayıp hepsini birleştiriyorlar ve başka büyücüye enjekte ediyorlar. Ama büyücüler bundan gölge avcılarına ve diğerlerine sızdırmamak için çok uğraştılar bunu size anlatmam çok yanlış."

"Neden bizden saklıyorlar?" "Çünkü iyi kötü ayırmadan tüm büyücüleri yok edersiniz ve o örgüt masum büyücülerin beynini yıkıyor onlara öylece zarar verirsiniz ama suçları yok."

Devam etti "Eğer size anlatacaklarımın bu odada kalacağına söz verirseniz size anlatacağım." Hepimiz onayladık. "Son zamanlarda çok fazla büyücü kaybolmaya başladığı için büyücüler olarak tedirgin olduk. Başbüyücü yani Magnus ve güçlü büyücüler bunu araştırmaya başladılar ve arkasında gizli bir büyücü örgütü olduğunu tespit ettiler."

Derin bir nefes aldı. "Dediğim gibi büyücülerin gücünü çalıp bir yerde saklayıp hepsini birleştiriyorlar içine bir kaç iksir karıştırdıktan sonra gücünü çaldıkları büyücülere enjekte ediyorlar. Bu işlemden sonra büyücü belki 4-5 kat güçleniyor ama duyguları kaybediyor geriye sadece hırs, öfke kalıyor ve aynı zamanda kendi kararlarını almak yerine örgüt liderinin dediklerini yapıyor."

MY FİRST LOVE (MALEC) [Ara Verildi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin