Geciktim biraz üzgünüm.
Bu bölüm diğer bölümlere zemin hazırlayacak yani olaysız ve sakin bir bölüm.
İyi okumalar.
"Ne demek başka kimse yok !"
"Üzgünüm Peter, ama aynı takımdasınız."
Aniden çıkışmasına karşın sakinleştirmek adına ona doğru döndüm. Sesini duyamıyormuş gibi yapsam da gerildiği her halinden belliydi.
Peter'in omzuna dokunup ciddi bir bakış attım.
Yani hadi ama Peter en fazla ne olabilir ki ?
Alt tarafı grubumuzun üçüncü üyesi Royce olacaktı.
"Biz bittik, tamamen rezalet."
Bu kadar karamsar olduğu için ona doğru döndüm ve işaret diline geçtim.
"En fazla ne olabilir ki ?"
Peter tek eliyle kapattığı yüzünü araladı.
"O yeryüzündeki en sakar kişi."
Jane bize acıyan gözlerle bakıyordu, sanki kanserin son evresindeymişiz ve tabutumuzun rengi toprağın rengiyle uyuşmamış gibi.
Flynn'in köşeden sessiz sessiz gülmesi Peter'i daha da kışkırtıyordu.
Onun için işler rahattı elbette, sevgilisiyle aynı takımdaydı ve muhtemelen maket bittikten sonra başka şeyler de yaparlardı.
Elimin ucunun yetiştiği kadar Flynn'e uzanıp sırtına hafifçe vurdum.
Sonra yeniden teselli vermek için ortalığı boş yere velveleye veren Peter'a döndüm.
"Sadece bir maket yapacağız, bir ülke kurmuyoruz Peter."
Birkaç yudum su içtikten sonra hiçbir şey olmamış gibi yeniden rahatlamıştı.
"Halledebiliriz."
Kendi söylediği şeye inanmadığı için bir iki saniye durdu.
"Evet evet halledebiliriz, alt tarafı öğrencilik kariyerimi ve yıl sonu puanımı belirleyecek bir maketi, yaşayan en sakar insanla beraber yapacağım."
Cümlenin sonuna doğru yine alt dudağını büzmüştü.
Şımarık bir çocuk gibi davranıyordu, ve tuhaf bir şekilde yakışıyordu da.
İleriden Royce olduğunu öğrendiğim çocuk bize doğru yaklaşırken dersin başlamasına dakikalar kalmıştı.
"Hey, merhaba."
Royce selam vererek yaklaşırken aniden ayağı yerdeki çantaya takıldı, tüm vücudu yere kapaklanmaya yakınken benim sırama tutundu.
"İşte başlıyoruz." dedi Flynn.
Önümdeki sıra büyük bir gürültüyle yerdeki Royce'un üstüne düştüğünde, zavallı çocuk ağzındaki sakızı boğazına kaçırdığı için şiddetli bir öksürük krizine girmişti.
Yerden kalkmak için ayaklandığında yan sırada oturan kız elindeki su şişesini kaydırıp tamamını Royce'un üstüne boşalttı.
Gülmemek için tırnaklarımı avuçlarıma bastırıyordum. Canım yanıyordu, ama bu yine de komikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mute Boy | Peter Parker [Tamamlandı]
FanfictionPeter Patavatsız Parker. "İşaret diliyle konuşmak zor değil mi ?"