פרק 10: "זה מדהים. אתה בטוח שכל העולם סובב סביבך!"

527 56 13
                                    

או שזה סתם נראלי, או שהפרק יצא ארוך;)

XOXO

*נקודת המבט של בילי*

עברו כבר חודשיים, והם עברו ממש מהר.

כשמסתכלים בלוח של הדירוג אפשר להבין שעבר הרבה זמן אבל חוץ מזה כלום לא השתנה.

ג'יימס כמעט עקף אותי בדירוג וזאת התקדמות נפלאה בשבילו כי בהתחלה הוא היה הרבה אחרי ועכשיו הוא כמעט כמוני וזה לא הפריע לי בכלל.

זה שימח אותי.

הוא עדיין נראה מוטרד ורדוף מידי פעם אבל חוץ מזה הוא בסדר.

אני עדיין אוהב אותו, ובכלל לא מבין למה..

הוא סטרייט, למרות שלפעמים אני מקווה שהוא יצא מהארון פתאום. או שבכלל יהיה לו ארון לצאת ממנו, אבל הוא מסתובב הרבה עם ליז אז הוא סטרייט, אני חושב... היא עוד תהפוך אותו לקפטן במקומה כי השכבה שלהם מעריצים אותו.

קייט יורה בבריאן בכל הזדמנות ואימון, ולא מפסיקה לקרוא לו בשמות שאני לא מעודד.

אבל הוא עדיין לא שבר לי את המפרקת.

יצאתי מהאימון בהרגשה טובה, לא היה אכפת לי שקייט היא זו שהשיגה את המזוודה בסוף כי זה עוד ניצחון לקבוצה שלנו, ניצחון אחד יותר מהקבוצה של בריאן.

רצתי במסדרון הארוך עד שנתקעתי בקפטן האהוב עלי.

בריאן.

"שיט" סיננתי.

הפעם הוא לא טרח אפילו לדבר לפני שהוא העיף אותי על הלוקרים, וליז לא בסביבה אז ברור שגם ג'יימס לא פה.

"כבר ציינתי שאני שונא אותך?!" הוא צעק.

"זה ללא ספק הדדי" עניתי וניסיתי לדחוף אותו ממני לפני שהוא יחנוק אותי או משהו.

'אם רק הייתי חזק כמו ג'יימס..' חלפה מחשבה בראשי.

"עזוב אותו בריאן" מישהו אמר באיום.

מישהו? זה יכול להיות רק ג'יימס,

האביר על הסוס הלבן שלי.

רגע, זה הופך אותי לעלמה במצוקה? (כן, כן בילי, תודה בזה! אתה עלמה במצוקה :p )

בריאן נשף בבוז וג'יימס דחף אותו בקלות כאילו שהוא איזה נוצה.

ממש לא, בריאן דווקא ממש שרירי, אני מניח שזה הופך את ג'יימס לאיזה סופר מן.

לפי הבגדים שלו, הוא עוד רק חזר מאימון

הוא לבש מכנסיים ונעליים בסגנון צבאי וחולצת טי בגוון ירוק- אפור וקייט יכולה להעיד שהוא נראה ממש טוב ככה, למרות שהשיער שלו ממש ממש מבולגן.

"אל תתערב" בריאן סינן בכעס.

"אני משתדל לא להרביץ לקטינים, אז יש לך הזדמנות להתחרט על זה וללכת, וכדאי לך שזה לא יקרה שוב" ג'יימס ענה בקרירות.

ברבור שחורWhere stories live. Discover now