פרק 13: "כשהוא ישבור לך את הלב שוב, תזכור את מה שאמרתי לך"

493 51 3
                                    

הפרק הזה מוקדש במיוחד לנעה שערכה לי את התמונה של הסיפור (היא אפילו הציעה בלי שביקשתי)

מליון תודות, את כלכך מקסימה❤❤

XOXO

*נקודת המבט של בילי*

"מה אתה עושה?!" צעקתי על בריאן והפעם הצלחתי לדחוף אותו ממני.

"זה לטובתך, מישהו צריך לשרוף את הגשר ביניכם" הוא ענה ביטחון.

"אתה מטורף!" המשכתי לצעוק והרגשתי את הדמעות שלי מתפרצות שוב, "תתרחק ממני"

"אתה לא יודע עליו כלום, בילי, מה אתה מוצא בו בכלל?!" הוא לחש בזעם.

"קוראים לו ג'יימס בלאק, הוא בן 17 יש לו אח קטן בן 15 שקוראים לו ארטי, ויש גם את קארה... אני חושב שהיא האקסית שלו למרות שהוא לא אמר את זה במפורש, היא גרה בבית שלהם, אני די בטוח שיש לו בית גדול וההורים שלו דואגים לו למרות שהוא מתרחק מהם" אמרתי במהירות.

"עכשיו אל תגיד שאני לא יודע עליו כלום"

"אתה יודע למה הוא פה?" הוא שאל.

"זה לא משנה" משכתי בכתפיי.

"אז זהו, שזה כן משנה בילי, הוא לא יציב, ראית איך הוא פתאום התפרץ עלי ותוך רגע נרגע כאילו כלום לא קרה!" לעזאזל הוא עקשן.

"לי זה לא משנה, ואני לא סומך על השיפוט שלך. אתה לא יכול להתנהג למישהו בצורה נוראית ופתאום להחליט שאתה אוהב אותו" אמרתי ויצאתי משם.

"כשהוא ישבור לך את הלב שוב, תזכור את מה שאמרתי לך" הוא אמר ויצא אחרי.

הוא לא יעשה את זה... אני יודע שהוא אוהב אותי.

אבל.. מה אם בריאן צודק?

אולי הוא סתם מחבב אותי, או שפתאום הוא ישנא אותי...

פתחתי את דלת החדר וראיתי את קייט יושבת על המיטה ליד ג'יימס, הם דיברו בשקט והשתתקו כשהדלת נפתחה.

נעצתי בהם מבט קצר ויצאתי החוצה בזעף, ברור שהם דיברו על משהו חשוב שאסור לי לדעת.

התיישבתי בשקט על הדשא בחוץ ונבהלתי כשפתאום הופיעו מולי נער ונערה שלא ראיתי מעולם ואין לי ספק שהם לא לומדים פה בכלל.

הם פשוט הופיעו מולי, התגשמו באמצע האוויר.

"מ-מה.. מי אתם?" שאלתי בבהלה.

"אני רייבן" הנערה חייכה, "וזה כריס" היא הציגה את הנער.

לרייבן יש שיער שחור ארוך וחלק שמגיע עד קצה גבה ועיניים כחולות סגולות, היא בערך בגובה של ג'יימס וגוון העור שלה כל כך בהיר עד שלרגע חשבתי שהם ערפדים.

השמלה הארוכה שלה רק הגבירה את החשד שלי.

כריס בגובה של רייבן, גוון העור שלהם זהה והעיניים שלו גדולות, ירוקות בהירות.

ברבור שחורWhere stories live. Discover now