פרק 11: "אתה יודע... אני לא באמת שונא אותך"

512 56 6
                                    

בבקשה אל תרצחו אותי!

אם תרצחו אותי לא יהיה המשך >:)

פרק הזוי ובאלי לבכות^~^

אוי... מה עשיתי....

עברתי עליו די ברפרוף אז אני מצטערת אם יש טעויות, מוזמנות לתקן אותי בכיף;)

XOXO

*נקודת המבט של בילי*

"זאת מסיבה קטנה, לא נשף, פשוט תלבש חולצה עם כפתורים וג'ינס שחור" קייט צחקה כשג'יימס בהה בארון בשעמום.

"למה לעשות מסיבה באמצע השנה?" הוא שאל.

"זה סתם... יהיה קצת אלכוהול ואולי סמים קלים שויק יבריח פנימה ומוזיקה שתהרוג לך את האוזניים, לא משהו רציני" חייכתי.

בשנתיים הקודמות אסרו עלי ועל קייט להיכנס למסיבות כי היינו קטנים מידי, בסוג של קדם תיכון ורוב השיעורים היו תיאוריה משעממת.

השנה שלנו נחשבת שנה ראשונה וזאת המסיבה הראשונה שמותר לנו להיות בה, למרות שאני די בטוח שקיייט הסתננה כמה פעמים למסיבות בשנים הקודמות.

ג'יימס נכנס להתארגן במקלחת וכשהוא יצא בהיתי בו והזכרתי לעצמי לנשום.

השיער שלו היה מבולגן- מסודר כזה וקצת נפל לו על העיניים הכהות והחולצה הדגישה את השרירים שלו.

'איפה הוא היה לפני שהוא למד פה?' תהיתי, בטח באיזה מאפיה או ליגת מתנקשים סודית.

הפניתי את מבטי במהירות והפסקתי לבחון אותו.

"אתה מזיל ריר" קייט צחקה בשקט וג'יימס פשוט חייך.

קייט לבשה שמלה אפורה קטנה שהדגישה את הגוון האפור בעיניה ופיזרה את השיער הבלונדיני הקצר שלה ולשם שינוי היא לא נמרחה על ג'יימס.

"בואו כבר, שלא נאחר!" רטנתי והבטתי בשעון.

השעה היתה

21:55

יש לנו בדיוק חמש דקות להגיע למועדון והוא בקומה למטה.

הגענו בדיוק בזמן וליז רצה לקראתינו עם נעלי עקב שחורות גבוהות ושמלה אדומה ארוכה משל רוב הבנות.

היא יפה, ממש יפה, ג'יימס בטח מעריץ אותה... אני יודע שהיא נחמדה והכול אבל היא גורמת לי להתכווץ ולהרגיש מאויים כשאני וג'יימס בסביבתה.

"שדוןןן!" היא חייכה וחיבקה את ג'יימס, נדף ממנה ריח חזק של אלכוהול.

"ליזי, כבר הספקת לשתות? המסיבה עוד רק התחילה!" ג'יימס חייך בדאגה.

"הממ..." היא כיווצה את שפתיה בצורה חמודה והניחה עליהן את האצבע בחיוך, "אל תדאג, אני עדיין לא שיכורה"

ברבור שחורWhere stories live. Discover now