סורי סורי סורי למי שקראה כבר את 16, פשוט לא שמתי לב שזה לא מראה את 15, אז... החלטתי לפרסם אותו שוב כי זה פרק די חשוב.
-שימו לב שזה פרק 15-
אוףף שוב סורי><XOXO
*נקודת המבט של בילי*
חזרתי לחדר בפעם הראשונה מאז שהתפרצתי על ג'יימס.
נכנסתי לחדר בהיסוס והבטתי בג'יימס שלא שם לב בכלל שהגעתי, הוא היה שקוע במחשב שלו עם אוזניות ענקיות על הראש, יכולתי לשמוע את הקצב של השיר מרוב שהווליום היה גבוה, זה ממש לא בריא.
החלפתי את הבגדים של בריאן בבגדים שלי וכשיצאתי מהמקלחת ג'יימס הרים את הראש ומבטו התמקד בי.
"תוריד את הווליום, זה לא בריא" מלמלתי במבוכה קלה.
"טוב לראות אותך שוב, בילי בוי" הוא אמר בחצי חיוך.
"בילי בוי?" שאלתי. הוא משך בכתפיו כשקייט נכנסה לחדר.
"בילי!" היא מחצה אותי בחיוךוניסיתי להדוף אותה ממני, "זה נכון שאתה ובריאן..? מריצים עליכם שמועות... בבקשה תגיד לי שלא איבדת את הבתולין שלך לאידיוט הזה!"
"קייטי! ממש לא! אני רק בן חמש עשרה!" הלחיים שלי בערו, "ובריאן לא אידיוט, אבל אפשר לומר שאנחנו ביחד"
ניצוץ קטן של אכזבה בעיניו של ג'יימס לכד את תשומת לבי, הוא נעלם כשהבטתי בג'יימס בפליאה.
"מזל טוב" הוא מלמל וחזר למחשב, מקליד במהירות שיא.
"בילי, בריאן אידיוט! לא משנה מה הוא אמר לך, הוא בטח משקר" קייט אמרה בכעס.
"אז כנראה שאני נמשך לאידיוטים" אמרתי בעוקצנות ושילבתי ידיים בביטחון, קייט חייבת להפסיק לדאוג לי יותר מידי.
"היא צודקת" ג'יימס הגיב.
"לא שאלתי מה דעתך, זאת זכותי לצאת עם בריאן!" זקפתי את קומתי הנמוכה בגאווה.
"השתכרת פעם מבירה?" הוא שאל פתאום.
"ברור שלא, למה אתה שואל?" עניתי בהלם.
"במסיבה... אני חושב שמישהו התעסק לך עם הבירה לפני שהיא הגיעה אליך, כשחשדתי שמשהו לא בסדר ביקשתי שלוק מהבירה שלך ואני די בטוח שצדקתי, אתה לא חושב שזה עלול להיות בריאן?" הוא ענה.
"ממש לא! אתה ישבת לידי ושתית מהבירה שלי, זה הופך אותך לחשוד העיקרי" הוא התכווץ בכאב מהתגובה שלי.
"בחיים לא הייתי חושב אפילו לעשות לך כזה דבר!" הוא אמר בטון פגוע, הלב שלי פרפר לרגע וכמעט התחרטתי על ההאשמה.
"וזה החלק שבו אני קולטת עד כמה אני לא קשורה והולכת" קייט הכריזה בקול ויצאה מהחדר.
"אתה לא יכול להאשים אותי בכל הצרות שלך" העיניים של ג'יימס האפילו.
"קודם תפסיק להאשים את עצמך בכל דבר. לא כל העולם סובב סביבך, ג'יימס" עניתי בשקט.
"תעזוב את בריאן" הוא ביקש.
"לא. למה, אתה מקנא?" הרמתי גבה והוא נשף בבוז.
"לא. תהנו" הוא התקשח וחזר למחשב שלו.
כן, בטח, לא מקנא בכלל...
*נקודת המבט של ג'יימס*
"מה אתה עושה?" בילי שאל.
"מדבר.." מלמלתי.
"עם מי?" הוא המשיך לשאול.
"קארה, לא שזה עניינך" עניתי בזעף.
"הממ היא האקסית האחרונה שלך, נכון?" הוא שאל.
הלסת שלי נפערה בתדהמה.
איך הוא יודע?!
"זה לא עניינך, תפסיק לשאול שאלות מטופשות" עניתי בכעס.
"אני צודק, נכון?!" הוא חייך.
התעלמתי ממנו והתמקדתי בשיחה שלי עם קארה ובמוזיקה מהאוזניות.
ג'יימס: הוא יוצא עם בריאן.
קארה: הבריון ההוא? כפיות טובה!><
ג'יימס: תתאפסי לרגע ותחשבי ברצינות.
קארה: תעזוב את זה עד שבריאן יזרוק אותו או יבגוד בו, אין לי ממש מה להגיד לך חוץ מזה אבל אל תנסה לסכסך ביניהם, תן לגורל לעשות את העבודה.
ג'יימס: אני לא מאמין בגורל.
קארה: אני כן.
סגרתי את המחשב באנחה ונשכבתי על המיטה בעייפות.
"הוא אוהב אותך" כריס לחש לי באוזן.
'עוף לי מהמיטה, פדופיל!' חשבתי בבהלה ודחפתי אותו.
בילי הסמיק קלות אבל לא הראה שום סימן לזה שהוא רואה או שומע את כריס.
"הוא אוהב אותך יותר מבריאן אבל אסור לו להיות איתך.... ממש רומיאו ויוליה" הוא צחקק.
'הוא מעדיף את בריאן וזו זכותו, תפסיקו להתערב לי בחיים' עניתי לו וקברתי את פניי בכרית.
"ג'- ג'יימס...?" בילי שאל בחשש.
'הוא מפחד ממני?' חשבתי בפליאה.
"כולם צודקים בילי, תפסיק לנסות אתה סתם תיפגע.... פשוט עזוב אותי וזהו" מלמלתי בצורה לא ברורה.
"אמ... אוקי... טוב... לא משנה, אם אתה מעדיף להיות לבד זה בסדר, אבל אם אתה רוצה אנחנו עדיין יכולים להיות חברים... כאילו, במובן של ידידים או חברים טובים" הוא מלמל במבוכה.
"אל תעשה את זה!" כריס פקד עלי.
"אתה יודע מה..?" חייכתי, "זה נשמע כמו רעיון לא רע"
YOU ARE READING
ברבור שחור
Teen Fiction~תודה מראש לכל הקוראים~ **אזהרה: סלאש (ז"א שזה על גייז-בן/בן, אז אם אתם הומופובים תחסכו את זה מעצמכם;) )** ג'יימס בלאק נשלח בשנה השלישית שלו לפנימיה למרגלים, שם הוא מנסה להסתיר את העובדה שגרמה לכולם לחשוב שהוא משוגע: הוא רואה רוחות והרוחות האלה מנסו...