פרק 28: "אם תהרוג אותו, יסלקו אותך"

291 42 3
                                    

*נקודת המבט של בילי*

"ג'יי..מ..ס.." התנשפתי בכבדות.

"אל תעצור!" הוא אמר מבלי להביט לאחור, "אם תפסיק להתלונן יהיה לך יותר קל"

הרגליים שלי כבר רעדו והריאות שרפו, חוץ מזה שממש הזעתי. איכס.

והכי גרוע זה שג'יימס אפילו לא מתאמץ, הוא כל כך הרבה יותר טוב ממני.

"תחשוב שאתה בורח ממישהו או רץ להציל את קייט, פשוט תמשיך, כמעט הגענו" הוא ייעץ לי כשהתקרבנו לבניין שבו נמצא החדר שלנו, הוא נראה כמו מוסד סגור לעבריינים.

יותר מידי מרובע ואפור, עם רצועת חלונות עכורים, הנחמה היחידה היא שמבפנים החדרים ממש נחמדים.

'זהו.. רק עוד קצת' אמרתי לעצמי והאצתי למרות שהריאות שלי זעקו למנוחה והרגליים שלי כמעט קרסו, ראיתי את ג'יימס שולח לעברי חיוך מרוצה ואז קרסתי ממש מול הבניין.

"בילי?" הוא שאל בדאגה והתיישב לידי.

"לא... יכול.. לזוז" התנשפתי בכבדות ועצמתי עיניים כשהרגשתי את הזרועות שלו מסביבי והוא הרים אותי כמו במסיבה, לפני שנישקתי אותו.

ניסיתי להגיד לו שיוריד אותי כי אני מלא זיעה ומסריח אבל לא שמעתי את עצמי כי בקושי לחשתי.

"אתה קצת מיובש, אל תדאג עוד רגע נגיע לחדר" הוא אמר, פקחתי את עיניי וראיתי מולי את דלת החדר שלנו.

ג'יימס עזר לי להתיישב על הרצפה והשענתי את גבי על הקיר כשהוא הושיט לי בקבוק מים.

"אם לא תשתה לפחות חצי ליטר אני לוקח אותך לבית חולים" הוא קבע.

הבקבוק רעד בין הידיים שלי ומהר מאוד החליק והתגלגל.

נאנחתי בשקט כשג'יימס הרים אותו ועזר לי להחזיק אותו.

"אתה לא רוצה להתייבש, תאמין לי, התייבשתי פעם ולקחו אותי לבית חולים.. מרוב שהמצב היה חמור לא מצאו את הוורידים ובסוף תקעו לי את האינפוזיה בכף היד" ג'יימס צחקק כשהתחלתי לשתות לאט ומיד התחלתי להרגיש יותר טוב.

חייכתי וניסיתי לקום בזריזות, ג'יימס תפס אותי כשמעדתי.

"לאט לאט, בילי בוי, אין מה למהר כבר סיימנו את הריצה" הוא צחק.

"אני הולך להתקלח" מלמלתי והוצאתי בגדים.

"תזדרז בבקשה" ג'יימס חייך.

"לא תספיק להתגעגע ואני אחזור, אין לך מה לדאוג" צחקתי.

"לא זה מה שמדאיג אותי" הוא צחק, "אני גם צריך להתקלח"

"תודה שאתה דואג לי, ג'יימי" גלגלתי עיניים ונכנסתי למקלחת...

*****

"מה אתה עושה פה?! ג'ק אולי הציל אותך פעם אחת, אבל הוא לא יעשה את זה שוב" ריי הנחית אגרוף זועם בפניו של ג'יימס שילל בכאב וניסה להשתחרר מאחיזתו.

ברבור שחורWhere stories live. Discover now