"בילי בוא מהר!" קייט נראתה חיוורת מאוד ולא הפסיקה להתנשף כשהיא גררה אותי מחוץ לחדר.
"מה קרה?" שאלתי בדאגה וחשבתי מה כריס רצה להגיד לי.
בקשר לג'יימס, משהו עם רייבן... מה היא עשתה הפעם? ולמה כריס כל כך מבוהל?
"לא ממש יודעים.. חושבים שהיה לו איזה התקף או משהו, רגע אחד הוא דיבר בפלאפון וכמה דקות אחר כך הוא התחיל לרעוד ו... פשוט בוא!" היא מלמלה בפחד ועצרה כשהגענו למרפאה.
'אני כל כך אהרוג את רייבן' חשבתי ויכולתי להישבע ששמעתי אותה מצחקקת מאחורי, אבל לא היה לי זמן להסתובב ולבדוק את זה.
"איפה ג'יימס בלאק?" שאלתי את אחת מהאחיות כמעט בפאניקה.
"דלת שלישית משמאל" היא ענתה בחיוך, מלמלתי תודה והלכתי בעקבות קייט לחדר של ג'יימס.
"ג'יימי..?" שאלתי בחשש והתיישבתי לידו, ליז ישבה בצד השני שלו וחייכה כשהבחינה בנו.
"הוא נראה בסדר, בטח סתם ישן" קייט ניסתה להרגיע אותי.
"גם כשמישהו מת או בקומה הוא נראה ישן" אמרתי בזעף.
"אתה לא היחיד שדואג לו בילי, אוקי? כולנו דואגים" היא ענתה בכעס.
"הרופאים אמרו שהוא בסדר, הוא פשוט נח עכשיו, באמת סתם ישן.. אולי הוא בלחץ או שזו נפילת סוכר או לחץ דם נמוך..." ליז אמרה בשקט.
תודה לאל, לפחות הוא בסדר.
"ארטי!" הוא קרא בבהלה ואני כבר לא חשבתי שהוא בסדר כי הוא פשוט קם ורץ החוצה.
"ג'יימי חכה!" צעקתי ורצתי אחריו.
*נקודת המבט של ג'יימס*
'אנחנו לא נפגע בך'
'קארה מידלטון... לא'
'הם לא היחידים שאנחנו יכולים להשפיע עליהם'
המילים של כריס ורייבן הדהדו בראשי כשרצתי לחדר וארזתי לי כמה דברים חשובים בתיק גב קטן.
אני כל כך טיפש.
כל הזמן הזה הם רמזו לי... ולא הבנתי, לא רציתי להבין שבכל הזמן הזה הם התכוונו לארטי.
אבל איך..?
"ג'יימי! מה קרה?" בילי התפרץ לחדר וקרס על הברכיים, מתנשף בכבדות.
ניגבתי כמה דמעות בגב ידי ולא עניתי.
"בבקשה... אתה יכול לסמוך עלי" העיניים שלו נצצו.
"בילי, אל... אל תתחיל עם זה, בבקשה" נאנחתי בייאוש.
"למה לא?" הוא שאל.
"כי אני רוצה לספר לך אבל אני לא יכול" נשכתי את השפה ויצאתי מהחדר.
"למה לא? חכה! לאן אתה הולך?" הוא שאל בדאגה.
שוב לא עניתי לו, אני לא רוצה להגיד את זה בקול כי אני לא רוצה להאמין.
אני לא רוצה להאמין שארטי נמצא בבית חולים במצב קריטי.
בגללי.
נכנסתי למונית ומסרתי לנהג את הכתובת של בית החולים הקרוב, עדיין מסרב להאמין שזה באמת קרה, שרייבן עשתה כזה דבר.
היא באמת מוכנה ללכת רחוק כדי להרוס לי את החיים.
רחוק מידי.
עכשיו אין לי ברירה אלא להיכנע למשחק המטופש שלה...
בילי או ארטי?
YOU ARE READING
ברבור שחור
Jugendliteratur~תודה מראש לכל הקוראים~ **אזהרה: סלאש (ז"א שזה על גייז-בן/בן, אז אם אתם הומופובים תחסכו את זה מעצמכם;) )** ג'יימס בלאק נשלח בשנה השלישית שלו לפנימיה למרגלים, שם הוא מנסה להסתיר את העובדה שגרמה לכולם לחשוב שהוא משוגע: הוא רואה רוחות והרוחות האלה מנסו...