תבדקו שקראתם גם את הפרק הקודם,
סוף סוף הצלחתי לכתוב את פרק 16 בלי להתחרפן ולהתחיל הכל מההתחלה^~^
אני אוהבת את הפרק הזה. מאוד. 3>
XOXO*נקודת המבט של ג'יימס*
הבטתי בויק ששכב על המזרון ונאנח.
"ג'יימס! מה קורה לך?!" ליז שאלה בדאגה.
"כלום" עניתי.
"כמעט הרגת אותו! זה רק אימון ובלי הסימולציה צריך להיזהר מפגיעות-" היא התחילה לומר.
"אני בסדר" ויק קטע אותה.
"אוקי, אבל ג'יימס לא בסדר!" היא פנתה אלי, "אתה ממש לא ממוקד ולא מרוכז היום ועוד מעט יש שיעור רגיל שבו תצטרך לשבת בשקט ולהתרכז!"
"מה המערכת שלנו להיום?" שאלתי.
"מתמטיקה, ביולוגיה, כימיה ואז כמה שעות של אימונים עם הסימולציה וזהו" ליז ענתה בחצי חיוך.
"אה.. זה לא נורא" חייכתי.
"זאת הגישה הנכונה, טירון-שדון" היא צחקקה.
"אני לא טירון ולא שדון, זה מטופש" גיחכתי.
"תתחיל להתרגל" היא אמרה בחצי חיוך.
"היי כולם! הפסקה של חצי שעה ואז מתמטיקה" ליז קראה בקול כשהושטתי לויק יד, הוא נעזר בה כדי לקום ונאנח בשקט.
"יחסית לטירון, היית מעולה" ויק אמר, "לא קל להפיל אותי"
"יחסית לטירון?" נשפתי בבוז.
"אתה חבר באיזה ארגון מתנקשים סודי?" הוא שאל בחצי חיוך.
"אולי.." עניתי בחיוך ערמומי.
"עדיין יש לך חיוך של בחורה" הוא צחק.
"לא נכון, אין לי!" רטנתי.
"אני לא מתכוון לבזבז את ההפסקה שלי על הוויכוח הזה" הוא גיחך ולקח מליז מגבת.
הנהנתי בתודה ולקחתי ממנה מגבת בדרך למקלחות.
ההתקהלות מסביב הלוקרים גרמה לי להחליט להסתפק במגבת ולקחת בגדים רק בסוף המקלחת אז פשוט נכנסתי לאחת מהמקלחות, סגרתי את הדלת ותליתי את המגבת בצד אחרי שפתחתי את המים....
*נקודת המבט של בילי*
"איפה בריאן?" שאלתי את קייט.
"ממש לא אכפת לי איפה האידיוט הזה נמצא" היא ענתה באדישות.
"אבל לי אכפת, הוא החבר שלי!" רקעתי ברגלי בזעם.
"לך תחפש אותו בעצמך, אולי הוא התקדם לשיעור הבא" היא ענתה.
גלגלתי עיניים והלכתי לשיעור הבא, מעולם לא הקדמתי לשיעור מעשי, אני שונא את זה כי אפילו כשאני צריך להתמודד עם קייט השיעור מסתיים בזה שהיא גוררת אותי מהמזרון.
חיפשתי את בריאן במבטי וכשלא מצאתי אותו התקדמתי לכיוון הלוקרים, התחלתי לרוץ כשראיתי את בריאן מדבר וצוחק עם כמה נערים משכבה אחרת אבל האטתי קצת כשזיהיתי אחד מהם.
אם ויק פה, זאת השכבה של ג'יימס ואני לא אוהב את זה שבריאן וג'יימס נמצאים באותו מקום.
באמצע הריצה נתקלתי במישהו ואיבדתי שיווי משקל לרגע עד שהוא תמך בי והתייצבתי.
"אני ממש מצטער" אמרתי וקפאתי כשהרמתי את מבטי ופגשתי בעיניים של ג'יימס שהיו בגוון צהוב דבש באותו רגע.
"מה אתה עושה פה?" שאלתי ובאופן מפתיע הצלחתי לומר משפט שלם בלי לגמגם, אבל אז הפניתי את מבטי והסמקתי.
אין סיכוי שיצא לי עוד משפט שלם עכשיו כי ג'יימס הרגע יצא מהמקלחת עם מגבת על המותניים בלבד והחזה השרירי והמדהים שלו ניצב למולי.
הכרחתי את עצמי לחשוב על בריאן לפני שאני אתחיל להזיל ריר.
"אני בדרך ללוקר שלי, עוד רק הסתיים שיעור, מה אתה עושה פה בהפסקה?" הוא שאל בחצי חיוך.
"אממ.. אני רק חיפשתי את בריאן" עניתי והחיוך שלו נמחק מהפנים, "אני יודע מה אתה חושב עליו, אבל הוא לא כזה!" אמרתי כשהמצח שלו התכווץ.
"היי בייב" בריאן הופיע מאחורי ולחש לי באוזן.
"חיפשתי אותך!" חייכתי ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.
"מה אתה עושה פה? למה אתה מדבר איתו בכלל?" בריאן פנה לג'יימס בכעס.
"היי, זה בסדר, רק דיברנו" הנחתי את ידי על זרועו והשריר שלו התרפה במהירות.
"כן, ואני צריך ללכת, תהנו" ג'יימס אמר בקרירות והתרחק.
'למה הטון הקריר הזה שלו כל כך פוגע בי?' תהיתי, זה כמו מליוני סכיני קרח שננעצים לי בלב.
"הוא ממש מקנא" בריאן צחק בשקט.
"זה לא מצחיק" כיווצתי את הגבות שלי כשהוא המשיך לצחוק.
בפעם הבאה שראיתי את ג'יימס הוא כבר היה לבוש, תודה לאל, אני חושב שבריאן לא יהיה מרוצה אם אני אמשיך לנעוץ בו מבטים.
"היי, טירון!" בריאן צעק וג'יימס הסתובב.
"לך אין את הזכות לקרוא לי טירון" הוא אמר.
"אל תתקרב לחבר שלי יותר" הוא אמר.
"למה, אתה חושב שהוא מעדיף אותי?" ג'יימס ענה בחצי חיוך, "בילי מאוד נאמן, אין לך מה לדאוג, אנחנו סתם חברים" המצח שלו התכווץ.
"בכל מקרה פספסת את ההזדמנות שלך, אז פשוט תתרחק ממנו וזהו" הוא אמר.
"או ש.. מה?" ג'יימס גיחך, הוא ממש מתעקש לגרום לבריאן להתפרץ והפעם לא הספקתי לעצור את בריאן.
הוא פשוט רץ לכיוונו והעיף את כל מי שניסה לעצור אותו.
האגרוף שלו פגע באף של ג'יימס במהירות ואני פלטתי צווחה מבוהלת.
"או שאני אהרוג אותך" הוא ענה ונראה מאוד מאיים למרות שהוא קצת יותר נמוך...
YOU ARE READING
ברבור שחור
Teen Fiction~תודה מראש לכל הקוראים~ **אזהרה: סלאש (ז"א שזה על גייז-בן/בן, אז אם אתם הומופובים תחסכו את זה מעצמכם;) )** ג'יימס בלאק נשלח בשנה השלישית שלו לפנימיה למרגלים, שם הוא מנסה להסתיר את העובדה שגרמה לכולם לחשוב שהוא משוגע: הוא רואה רוחות והרוחות האלה מנסו...