פרק 14: "מישהו מקנא" ;)

534 52 6
                                    

פרק חדש!!

ושוב תודה לנעה המתוקית על התמונה 3>

XOXO

*נקודת המבט של בילי*

עצרתי מול הדלת בהיסוס כשפתאום היא נפתחה ופגשתי את מבטו המופתע של בריאן.

"בילי?" הוא שאל התדהמה.

"אהה... אני... אממ.." מלמלתי במבוכה.

הוא חייך חיוך קטן וחיבק אותי בעדינות, הפעם לא ניסיתי להרחיק אותו ופשוט חיבקתי אותו בחזרה, השרירים שלו התכווצו מסביבי והרגשתי ביטחון.

"בוא, אתה יכול להיכנס" הוא הוביל אותי פנימה והתנתק מהחיבוק כשהוא התיישב על המיטה וחיכה שאני אשב לידו.

"מה קרה?" הוא שאל ונעץ בי את העיניים הבהירות שלו, הן כל כך יפות ואפורות.

הרגשתי את הלחיים שלי מתחממות.

"אתה בוחן אותי?" הוא הרים גבה ונראה משועשע.

"ל-לא אני לא... טוב כן.. אולי..." גמגמתי במבוכה.

"זה בסדר" הוא חייך, "אבל אתה לא מנסה להתחמק, נכון? מה קרה? העיניים שלך אדומות"

"אני לא יודע מה לעשות, אני התפרצתי על ג'יימס כשאני חושב שהוא ניסה להתנצל ו... הרסתי הכל. אני נוראי" הקול שלי נשבר.

"היי..." הוא אמר בטון מעודד, "אתה ממש לא נוראי"

"אני כן... הוא לא יסלח לי... א-אני לא יכול לחזור לחדר אפילו... זה כל כך מטופש" נאנחתי.

"הוא יסלח לך, אל תדאג, ואם אתה לא רוצה לחזור עכשיו לחדר אתה יכול להישאר פה בינתיים" הוא הניח את היד על הברך שלי וחייך בעידוד.

"תודה..." חייכתי.

"אני אמצא לך פיג'מה, חכה רגע" הוא קם ופתח את הארון שלו.

"זה אולי יהיה קצת גדול, אתה יכול לקפל את השרוולים" הוא הושיט לי פיג'מה אפורה ארוכה.

הנהנתי בתודה ונכנסתי למקלחת, שטפתי פנים והחלפתי לפיג'מה, היה לה ריח טוב של כביסה.

"אין לך שותף לחדר?" שאלתי.

"יש, הוא יבוא יותר מאוחר" בריאן ענה.

"אז... איך איפה אני אישן?" שאלתי בהיסוס.

"פה לידי" הוא נשכב במיטה ופינה לי מקום, הלחיים שלי התחממו במבוכה.

"א-אתה בטוח?" מלמלתי.

"כן, זה בסדר" הוא ענה והרים את השמיכה, נכנסתי מתחת לשמיכה בהיסוס ועצמתי עיניים כשהרגשתי את הידיים של בריאן נכרחות סביבי.

"הייתי צריך להקשיב לך מההתחלה" אמרתי בשקט.

"זה בסדר" הוא לחש באוזני ונישק לראשי.

ברבור שחורWhere stories live. Discover now