חזרתי 3> היה לי מחסום כתיבה (עדיין קצת) ונהרס לי קצת האינטרנט (מקווה שעכשיו הוא יעבוד) אז אני ממש ממש מצטערת! :(
XOX*נקודת המבט של בילי*
"אתה.. מה?! הרגת את רייבן?? מתי?" שאלתי בחשש והתרחקתי ממנו.
"אתה מפחד ממני?" הוא שאל, העיניים שלו הביעו כאב ורציתי לחבק אותו אבל משהו עצר אותי, הוא מסוכן, הוא הרג את רייבן.
"אה.. לא" שיקרתי.
"אתה כן, ידעתי שזה יקרה.. לא הייתי צריך לספר לך" הוא נאנח.
"התכוונת להרוג אותה?" שאלתי, מקווה למצוא הסבר.
"בילי אני אשם בזה, אם זה מה שרצית לדעת" הוא ענה בכעס.
"לא.. אני לא מאמין... זה לא יכול להיות!" התעקשתי. זה חייב להיות חלום רע, אני לא יכול לדמיין את ג'יימס פוגע במישהי חפה מפשע, זה פשוט לא הוא. אבל מצד שני נזכרתי במה שבריאן אמר על ההתפרצויות שלו, אולי הוא פשוט איבד שליטה.
"הייתי צריך לספר לך בהתחלה, ככה היית מתרחק ממני ולא נפגע מזה" הוא אמר בהבעה מלאת אשמה.
"לא.. זה בסדר.. אתה יכול לספר לי בדיוק מה קרה? בבקשה?" התחננתי.
הוא הניד בראשו ועצם עיניים.
"ג'יימי בבקשה, אני מבטיח לא לשנוא אותך" לחשתי לו באוזן, הוא לא הגיב וכשהבטתי בו הבנתי שהוא נרדם, עצמתי עיניים וניקיתי את ראשי ממחשבות...
***
"בוקר" ניסיתי להעיר את ג'יימס, משתדל לא להתקרב מידי, עדיין קצת פחדתי ממנו.
"בילי תכבה את האור" הוא מיהר לקבור את ראשו בשמיכה ונאנח בכאב.
"אתה לא אמור להיות פה, למה אתה לא במרפאה?"
"אני בסדר, אז החלטתי... לשחרר את עצמי מהמרפאה?" חייכתי.
"אתה לא יכול לשחרר את עצמך, ותזכיר לי לא לשתות כל כך הרבה בפעם הבאה" הוא מלמל.
"אמרתי לך שההאנגאובר שלך יהיה נוראי" צחקקתי מהתגובה שלו והשתדלתי להעביר נושא, אני לגמרי בסדר אז אין מה לדאוג.
"מה קרה אתמול?" הוא מלמל, "ותכבה כבר את האור!"
"היית במסיבה, מלמלת כמה דברים והיה לנו דיון מעניין.. לא הסכמת לצאת מהמיטה שלי, למעשה אתה עדיין במיטה שלי.." הוא קפץ בבהלה ומיהר להתחפר במיטה שלו.
"אוי הראש שלי מתפוצץ!" הוא מלמל מתחת לשמיכה.
"והאור כבוי, האור היחיד בחדר מגיע מהחלון והוא ממש חלש, נהיית ערפד או משהו? אתה על סמים? להזמין אמבולנס? בעצם אם אתה ערפד אולי לא כדאי שתלך לבית חולים.." החנקתי צחוק. ג'יימס הוציא את הראש מהשמיכה ונעץ בי מבט נוזף.
YOU ARE READING
ברבור שחור
Teen Fiction~תודה מראש לכל הקוראים~ **אזהרה: סלאש (ז"א שזה על גייז-בן/בן, אז אם אתם הומופובים תחסכו את זה מעצמכם;) )** ג'יימס בלאק נשלח בשנה השלישית שלו לפנימיה למרגלים, שם הוא מנסה להסתיר את העובדה שגרמה לכולם לחשוב שהוא משוגע: הוא רואה רוחות והרוחות האלה מנסו...