-Eu sunt Niall .
-Jennifer .am spus si mi-a intins mana , i-am dat-o . A luat-o si a dus-o langa buzele lui, avea o atingere asa fina. Jennifer nu gandi asa!
-Incantat sa te cunosc Jenn . E ok daca iti zic Jenn , nu?
- Da e ok . Cred ca am rosit ! Oh doamne , deja se cunoaste ca e un gentleman .
-Tocmai te-ai mutat , nu?
-Da , cu parintii .
-Aham , eu stau cu prietenii mei , poate vi mai incolo sa ii cunosti .
-Mi-ar placea , mult Niall .
Mi-am luat la revedere si am intrat inapoi in camera, am inceput sa despachetez.
------------
Am terminat cu despachetatul, acum sa ma schimb in ceva lejer. Am ales un tricou albastru cu ”Heart Attack” si o inima pe el , usor largut , si o fusta putin deaspupra genunchilor , neagra . In picioare mi-am luat niste balerini albi si am coborat jos pentru pranz.
Jos mama si tata ma asteptau cu o portie de cartofi prafiti cu 2 oua ochiuri .
-Deci draga mea , cum tise pare? Ma intreaba tata.
-Pai , e destul de ok aici . Casa e frumoasa , si camera mea e ..wow. Deci , da imi place.
-Bun, peste 15 minute vine in vizita familia Vouns de vis-a-vis . Au o fiica de varsta ta.
-Ok mama . am spus si am inceput sa mananc.
In 15 minute soneria a sunat . Mama a strans masa iar eu m-am dus sa descid usa. In pragul casei noasptre erau doi adulti , o doamna, cam de varsta mamei, mama are 38 ani , iar barbatul cam de vreo 39-40 ani, in spatele lor era o fata blonda , cu ochii de un albastru verzui , si cam la fel de inalta ca mine.
-Buna ziua , intrati! Am spus eu ,dandu-ma la o parte pt a putea intra familia Vouns .
-Buna ziua , eu sunt Anelise , iar el e sotul meu , Michel. A spus mama cu un zambet pe buze . E e fica noasptra Jennifer.
-Buna Anelise, eu sunt Anne , el e sotul meu , Rick , ea e fiica noastra , Perrie.
Mamele noastre sau imbrasitat si sau dus in bucatarie si tatii nostri iar eu am ramas cu Perrie .
-Mhm , buna , sunt Perrie . a spus ea usor speriata.
-Hei , eu sunt Jennifer , da rimi poti spune Jenn . Ma bucur ca ne-am intalnit.
-Si eu . a spus ea mai increzatoare.
-Pai eu am aproape 18 ani , tu?
-Am implinit 18 ani acum o saptamana , spune ea , indreptandu-se spre canapea , eu urmandu-i exemplul .
-Aham , am spus eu .
Am continuat discutia , afland ca si ei ii place albastru , ca si ea s-a mutat aici in urma cu 8 ani , din Spania.
----------
Dupa ce ea si parintii ei au plecat , am urcat sus . Era ora 4 . Pe pod era Niall. Am deschis fereastra , si am mers landâga el , asezandu-ma jos.
-Hei , ce mai faci?
-Bine..a spus el cu o tristete ce l-a dat de gol, asta si ochii rosii .
-Niall ai plans?
-Eu..
_________________________
Da , stiu e scurt , dar cred ca mai reusesc sa postej abia spre miercuri . Noapte buna!
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanfictionJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...