Capitolul 22 - Harry e ranit ...

601 31 6
                                    

-Pai... Am incercat de mai mult timp sa vorbesc cu tine , dar nu am reusit , e-mail-uri ,  telefoane , mesaje pe facebook , dar nimic de la tine , asa ca am hotarat sa ma intorc , dar cand am ajuns acolo , casa ta era goala , si m-am gandit , de cand te-ai mutat? Iar apoi vecinii tai mi-au spus ca te-ai mutat in Londra , asa ca iata-ma aici . Chiar nu esti fericita ca cel mai bun prieten al tau este din nou langa tine?

-Cum sa nu ma bucur? Sunt super fericita !! spun , sarind pe el , la propriu si facandu-l sa cada de pe canapea , si eu langa el , pe jos.

-Mi-a fost dor de asta!imi spune . Dar stii ce nu s-a schimbat?

-Ce?zic.

-Durerea!!!! tipa el , si eu izbucnesc in ras. Mi-a fost dor de rasul tau .... Cum mai e cu muzica ? 

-E foarte bine , chiar maine ma duc cu trupa mea la o casa de discuri trupa se numeste Little Mix.

-Pai daca nu m-ai uitat asa , sper sa-ti aduci aminte de mine cand vei fi faimoasa!

-Nici nu stiu daca  vom reusi. 

-Glumesti nu?ma intreaba. Tu ai cea mai angelica si frumoasa si dulce voce din lume , ai uitat cand cantam prin parc , si nu ne pasa? imi zice si-mi aduc aminte de toate cplipele frumoase.

*Flashback*

-Jenn opreste-te se uita lumea la noi!striga in urma mea . Dar eu nu ma opream si continuam si mai tare. Jennifer ! Nu ma face sa-ti inchid gura!Jennfer!striga si incepe sa alerge dupa mine , dar eu ma opresc din cantat si incep sa fug , el pe urmele mele . Pana cand ma impiedic si cad , si Max cade peste mine .

-Upss! Imi spune si buzele noastre se apropie , si se apropie , si se apropie , si BOOM fluturasi . Sarutul cu Max pe care l-am asteptat , wow ce simplu a fost . Da , il plac pe Max , chiar daca e cel mai bun prieten al meu , nu ma voi imoptrivi sentimentelor. Si nu observ ca el ma saruta de 2 minute , si eu nu i-am raspuns inca , deci , haide Jenn . Il musc usor de buza de jos , si ii raspund sarutului.

*End of flashback*

-Iar ti-ai adus aminte?(Max)

-Da , si cand te gandesti ca noi ne-am sarutat de atea ori si totusi nu ne-am recunoscut sentimentele , asta regret , ca nu am fost sincera.(eu)

-Te inteleg. Chiar o fac . Auzi , hmm tu ... ai... iubit?

-Da , nu , oarecum...

-Adica?

-Adica, vezi suvitele?

-Da , ce-i cu ele?ma intreaba.

-Pai , lui nu i-au placut , si mi-a zic ca puteam sa-l fac putin ondulat , dar ne impacam repede.

-Pai e foarte bine , ma bucur , dar daca e ca , stii tu cine ... nu-mi convine . Si eu , fiind cel mai bun prieten al tau , te oblig sa mi-l prezinti. Dar cum il cheama>? A!! Si ce mai face Anelisse?

-Ane face bine , si ea are iubit.

-Foarte bine , dar tot nu mi-ai raspuns , cum ii cheama pe iubiti vostri si e aici Ane?

-Da Ane e aici si ... 

-Si? Cum ii cheama? Hai ca doar nu sunt criminali in serie... nu?

-Nu , doamne fereste , pai, al meu Niall si Ane ... Louis.

-Niall Horan si Louis Tomlinson?!?! tipa el si pare surprins , speriat si fericit , dar si suparat.

-Da...? ii zic.

-Cum de s-a intamplat asta?!

-Poti te rog sa nu mai tipi la mine?!tip la randul meu.

-Bine scuze , doar ca ... e vedeta si nu vreau sa te raneasca , imi pare rau... si vine si ma ia in brate.

Viata e complicata (One Direction F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum