Ma trezesc intr-o camera albastra , nu era camera mea , unde sunt? Sunt 2 usi , pe prima iese Niall , la bustul gol cu doar o pereche de pantaloni pe el.Imi musc buza de jos.
-Iti place ce vezi huh?
-Amm...oh cred ca sunt toata rosie.Niall , Unde sunt?
-Ai adormit pe canapea , si nu am vrut sa te trezesc , asa ca te-am adus in camera mea , sa stii ca esti un inger cand dormi.
-Oh , si Ane , si Perrie?
-Ane e la Louis si Perrie la Zayn , probabil nu s-au trezit. Ah , te-a sunat mama ta .
-Poftim ?! Ce a zis ?
-I-am spus ca ne uitam la un film si ai adormit , si te-am lasat sa dormi , si ciudat e ca mama ta mi-a zis ca sunt un baiat grijuliu .
-Oh , sa stii ca mama a fost impotriva tuturor relatiilor mele cu alti baieti pt ca nu-i placeau cum se comportau sau ceva de genu , dar de tine a prins repede drag , si e de bine.
-Aaa.... pai sunt mandru de mine!
Niall se aseaza langa mine si ma trage mai aproape de el , Eu punand mana pe abdomenul lui bine lucrat , iar el isi pune mana pe spatele meu .
-Jenn , mai dormi , plus ca si mie mi-e somn .
-Ok . Irlandezul ranzeste si eu ma dau mai incolo , el venind langa mine , iar in momentul urmator am adormit langa el...
ANELISSE P.O.V.
M-am trezit si intrebarea e , unde sunt? E o camera mare , simt o mana pe fundul meu , oh stai...
-Louis
-Mmm......inca 5 minute......
-O sa mai ai 5 minute din viata daca nu-ti iei mana de pe fundul meu , si il privesc cu o privire gen ”ia mana sau esti mort” . Ma inteles imediat si si-a luat mana , in sfarsit.
Louis unde sunt , si de ce esti langa mine , in pat?
-Pai ai adormit si eu te-am adus aici sa dormi pentru ca nu voiam sa te trezesc plus ca si mie mie imi era somn.
-Jenn si Perrie?
-Jenn e la Niall si Perrie e cu Zayn , probabil nu s-au trezit asa ca te rog , hai da dormim !! Ma roaga cu o fata de catelus.
-Bine .
Ma trage mai aproape de el , eu fiind cu spatele la el, si isi pune mana peste talia mea. Si am adormit imediat.
PERRIE P.O.V.
Simt cum cineva ma trage si ma lipeste cu spatele de ceva cald, ce s-a intamplat? Stiu ca eram la film si stateam langa Zayn , apoi am adormit . Oh , sper ca nu...... Imi deschid ochii , si vad o mana peste talia mea , si un corp solid lipit de al meu.
-Perrie , te-ai trezit?ma intreaba Zayn , cu multa ingrijorare in glas.
-Da , ce s-a intamplat?
-Pai , tu , Jenn si Ane ati adormit , si ca sa nu va trezim , v-am dus sus sa dormiti. Si te-am adus in camera mea , Jenn e la Niall si Ane la Louis . ma inseala urechile?
-Ane si Louis? Spun foarte surprinsa.
-Aham , Louis chiar o place. Si cred ca o sa avem 3 cupluri in casa 1D.
-Cine?
-Pai , Niall cu Jenn , Louis cu Ane , si tu si cu mine. Ce a zis?Adica eu il plac pe el , dar , doamne , sunt in culmea fericirii, deci ,.......WOW
-Zayn tu ma placi?
-Pai , da, foarte mult.Si mi-ar placea sa afle casa ca suntem impreuna , tu nu?
-Ba da , se apropie de mine si ma saruta , iar eu ii raspund.
-Perrie , hai sa mai dormim , mi-e somn.
-Bine .
Ne despartim din sarut si revenim la cum eram inainte . Am adormit imediat.
HARRY P.O.V.
Ma trezesc , si in cap am un castron , ce naiba? Liam e intins pe jos , si .. Unde sunt Niall , Jenn , Zayn , Perrie , Louis si Ane?Probabil sunt cuplati , frate, chiar imi trebuie o prietena.Si Liam la fel . Arunc cu castronul in el si se trezeste instant.
-Ce naiba ma?Cu ce naiba aruncati?Si de ce?
-Ho lingurita , am ramas singuri la parter.
-De ce?
-Pai probabil Jenn e cu Niall , la el in camera , Zayn a luat-o pe Perrie si Louis pe Ane, frate astia sunt cuplati.
-Si , mai bine singur decat impreuna....
-Am inteles, esti mofturos, du-te sus si culca-te , nici nu apuc bine sa zic ca Liam e pe scari zicand:
-Nu trebuie sa zici de doua ori .
Ma ridic si pornesc spre bucatarie, wow ora 8 seara , mi-e foame , mai bine ma apuc de cine pentru toti , deci cati suntem? Ah da, 8.Cred ca niste cartofi prajiti cu doua oua , da e bine , sau dau comanda de la KFC , ma ridic spre bucatarie si , ce-mi vad ochii??
Niall gatind??? Asta-i meseria mea, voiam sa merg sa-i zic ceva dar o vad pe Jenn coborand scarile. Se indreapta spre bucatarie , si se opreste , cred ca-i putin uimita , la fel ca mine.M apropii ca sa le aud discutia.
-Niall , ce faci? Daca te vede Harry , te omoara . ce dreptate are.....
-Ma gandeam sa fac cina, poate va e foame.
-Aha , dragut din partea ta.
-Stiam ! zice Niall.
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanficJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...