-Eu sunt Harry , cel care are fixative in mana e Zayn ,aratandumi un baiat putin mai inalt ca Niall si cu ochii caprui , avand o pereche de blugi negri pe el , si un tricou prin care se observa tatuajele. Cel cu morcovii e Louis , aratandu-mi un baiat brunet , ala care se sperie de lunguri e Liam , aratand un baiat bine-facut , iar pe Niall il stii deja .
-Da...spun putin timida.Toti era super draguti .
-Spunene despre tine . spune Zayn , cred .
-Pai am aprope 18 ani , ma cheama Jennifer si m-am mutat aici din L.A.
-Mishto , pai cred ca stii deja ca noi formam One Direction . spune Harry .
-Aham , dar nu sunt genul de fata disperata.
-Nu-ti place cum cantam? Ma intreba Louis cu tristete in glas.
-Ba da , imi place foarte mult, si mai ales melodiile voastre , dar nu sut genul de fana disperata care sare pe voi cand va vede, intelegi?
-Asa mai merge , zice Liam .
Am stat cu ei pana la 00:00 .
-Baieti e tarziu tre sa plec.
-Nu!!! Zic toti in cor
-Ba da , vin si maine .
-Te duc eu , spune Niall .
-Noapte buna baieti .
-PAAA!! Si am iesit pe usa urmata de Niall ,
-Stii , cred ca baietii te plac, adica nu se ataseaza asa de o persoana , mai niciodata. Chiar au prin drag de tine.
-Merci, am efectul asta asupra oamenilor. Am pus mana pe clanta , dar m-a oprit .
-Stai un pic..
-Ce este?
-Asta. si se apropie de buzele mele . Spune-mi daca vrei sa ma opresc. mi-am pus mainile in jurul gatului sau , iar el mainile pe talia mea.
Ne apropiem incet si .. ne-am atins buzele,erau asa dulci , si fara sa-mi dau seama , am raspuns la sarut . Stai putin, noi ne SARUTAM??!?!?!?!?!?! AAAAAAAAAAAAA!!!!!! In interiorul meu radiez de fericire!!!
-Noapte buna , iubito . Spune si merge spre casa lui .
Oh doamne! Nu pot sa cred!Intru in casa , si incerc sa nu-i trezesc pe ai mei.
-Draga ce draguti sunteti impreuna!
-AAA!! tip , din toate puterile. FEMEIE VREI SA MOR DE INIMA?!?!?!?! M-AI SPERIAT!!!
-Scuze scumpo, dar sunteti asa draguti ..... zice mama , si-mi vine sa-i dau cu o tigaie in cap .
-Ma duc sus sa dorm , noapte buna. Spun si ma grabesc in camera mea. Intru , si ma napustesc in baie , imi fac un dus rapid si ma imbrac in pijamale. Ma pun pe patul meu moale si adorm instant.
ZAYN P.O.V.
Ce tocmai am vazut??? Niall si Jen??? Nu pot sa cred, banuiesc ca stau in camera mea de mai bine de 15 minute , cu gura deschisa, Jenn e o fata asa de draguta , sociabila , atenta , stie sa faca omul sa rada, doamne cred ca imi place de ea , dar Niall nu trebuie sa afle.
-Inchide gura ca intra muste...imi spune Louis din pragul usii mele de la camera, o inchide in urma lui , si se aseaza langa mine in pat.
-Ce ai amice? Esti foarte ganditor de cand a plecat Jenn... o nu , o sa-si dea seama....NU SE POATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O PLACI PE JENN!!!!!
-Taci morcoveata !!! Si ce ? Niall o are.
-Hai ma , ar trebui sa discutati .
-Nici cand ! O sa-mi treaca . De fapt , cred ca mi-a trecut asa ca , bye ! spun si-l imping pe usa.
-Bine, sa stii ca nu voi face nici o miscare, si ma prefac ca discutia nu a existat , dar ai grija! Te rog , si iese din camera inchizand usa in urma lui.Mai bine ma culc , vreau sa uit .
______________________________________________________________________
Stiu ca este scurt dar incerc sa postez cate 2 capitole pe zi , deci , ma chinui aici , si chiar nu vreau s-o sterg .
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanficJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...