JENN P.O.V.
Ok.. deci astazi trebuie sa-l tin pe Niall ocupat pana la 5 si cred ca stiu cum , mancare filme si cantat, sigur o sa fie bine , si oh , am uitat , i-am luat ceva , .... o chitara noua e adevarat ca a fost ceva dar sper ca o sa-i placa... Deocamdata sunt cu Niall la el in camera , el doarme , si nici nu vreau sa-l trezesc , aud un zgomot , telefonul meu ...
”Jenn acum am plecat , poti sa-l distragi pana la 5 asta e adresa : ************** ” (Ane)
Ok , este ora 9 , ma imbrac intr-o pereche de blugi stramti roz pal si un tricou cu ”I love my boyfriend” , alb , si cobor jos sa-i pragesc irlandezului un mic dejun perfect. Stiu! Clatite si Nutella. Iau tigaia , pregatesc aluatul , iau Nutella din frigider , si in 15 minute este gata , o farfurie de clatite , cu Nutella , si un pahar de suc de portocale , in timp ce mananca o sa-i dau si chitara care este sub pat , ma mir ca nu a gasit-o....
NIALL P.O.V.
Cineva ma tot zgaltaie , of inseamna ca trebuie sa ma trezesc... nu vreau.
-Niall trezeste-te , am clatite cu Nutella! (Jenn)
-Clatite cu Nutella?! Intreb uimit si ea da din cap , am luat una si erau....delicioase!! Cine le-a facut?
-Eu!(se mandreste Jenn)
-Pai atunci trebuie sa-mi gatesti in fiecare zi!zic iar ea , se grabeste sa scoata ceva de sup pat , e un pachet impachetat , si o chitara!! Nu pot sa cred!!! Jenn te iubesc!!
-La multi ani!!! Si vine si ma saruta , iar e u merg spre sifonier si scot o cutiuta roz cu funda inauntru este o bratara si o pereghe de cercei , sper sa-i placa..
-La multi ani si tie , doar e si ziua ta... spun si ii dau cadoul. Ea il desface si imi sare in brate.
-Este minunat , multumesc!!
-Cu placere , deci ceilalti sunt plecati , oare unde se duc?
-Nu stiu ! De unde sa stiu eu unde se duc?! Nu stiu nimic.... hi hi.... spune cam panicata
-Esti ok?
-Da , schimba-te , te astept jos , si ia si chitara.. spune si iese pe usa . S-a comportat ciudat cand am adus vorba de ei , poate stie si nu vrera sa-mi spuna... hmm , e chiar ciudat . Wow e ora 12 ! Ce repede trece timpul..... Imi aleg o pereche de blugi albastru inchis , si un tricou cu ”Free hug” , iubesc tricoul asta!Iau chitara si merg jos , unde Jenn ma asteapta cu niste hartii in mana.
-Poftim!
-Ce sunt astea?intreb curios...
-L-am compus aseara , si , vreau sa-ti stiu parerea.
-Poti sa-l canti? Da din cap , ia chitara si incepe sa cante cu vocea si intrumentul , versurile sunt asa adevarate , si wow , nu credeam ca poate compune ceva atat de frumos ... wow e tot ce pot sa spun.....
-E .., WOW !! Pe bune , ai un talent minunat de a scrie cantece... este uimitor , esti uimitoare! Oh , este 3 si nici acum nu au venit.... spun si o vad pe Jenn panicandu-se.
JENN P.O.V.
3?!?! E ora3?!? Doamne trebuie sa ma pregatesc!!!
-Niall vrei sa iesim in oras?
-Ba da , te astept in masina! Spune si iese .
Ii trimit mesaj lui Niall .
”Niall , sper ca esti in stare sa astepti 15 minute , pt ca imi ia mult sa ma pregatesc.”
”E ok” imi raspunde , si eu o iau la sanatoasa catre camera , iar repede rochia pe mine , este o rochie albastra (logic) si tocuri de 10 cm aurii . Imi fac cateva bucle si ma machez . Ies din casa si intru in masina.
-Nu e cam mult pt o plimbare? Ma intreaba Niall uitandu-se la tinuta mea .
-Nu ! ii spun . Uite , sa mergem aici , si ii arat pe harta restaorantul pe care mi la spus Ane. Il vad pe Niall putin ingrijorat , dar nu are de ales...
Dupa 10 minute am ajuns la destinatie. Ii trimit mesaj lui Anelisse .
”Am ajuns , il bag inauntru?”
”Da , haide” imi raspunde , iar eu cu Niall iesim din masina .
-Haide! Ii spun si il iau de mana .
-Luminile sunt stinse ărobabil nu e nimeni aici!
-Stai cuminte si urmeaza-ma....
NIALL P.O.V.
Nu o inteleg , luminile sunt stinse . Ma tine de mana si intram.E bezna totala.
-Vezi? E intuneric! Haide ! ii spun si atunci aud ceva.
-Louis lasa morcovii!
-Dar-
-Shh...
-Louis , Harry? Intreb si atunci se aprind luminile .
-SURPRIZA!! LA MULTI ANI!!!!
Am ramas socat.....
_______________
Da stiu , plictisitor , dar sunt in pana de inspiratie =)) . O sa mai pun capitole saptamana asta . Idei?
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanfictionJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...