JENN P.O.V.
Nu cred , un fata mea este nimeni alta decat Taylor Swift , sarutandu-mi iubitul , ma amuza faptul ca Niall incearca sa o dea de pe el , dar ea il tine prea strans , nu e vina lui Niall , asta e clar , dar cred ca-l voi ajuta sa scape de lipitoarea asta . Ma duc in directia lor , si o trag de par , mai bine zic extensii pe Taylor . Ea cade pe podea , si imi spune:
-Cine esti!? Cum indraznesti sa ma atingi?!
-Sorry scumpete dar te sararutai cu iubitul meu , asa ca poti fi recunoscatoare ca nu ti-am smuls extensile de tot! Ii tip in fata.
-Nu am extensii! Si Nez nu mi-a spus ca are iubita , nici Simon.
-Pai in primul rand e Niall si- dar sunt intrerupta de Niall.
-In al doilea rand , Simon nu-l poate controla pe Niall , nu poate zice cu cine sa se intalneasca , nu poate face nimic pentru ca e viata lui Niall , nu a lui Simon ! Tipa Niall si toata lumea ramane uimita , Niall nu a tipat niciodata asa de tare la cineva , defapt , niciodata nu a tipat la cineva , mereu este calm , dar chiar a inceput sa tipe de la un timp, si nu stiu ce sa zic...
-Niall eu- (Simon)
-Nici un eu , Simon ! Nu ma voi intalni cu ea nici sa ma bati! Nu o las pe Jenn pentru ea , motivul? De ce sa renunt la persoana pe care o iubesc? Pot sa am si toti banii din lume , dar niciodata sa nu ma pui sa ma intesc cu asta! Am venit aici pentru ca avem o noua melodie , si sa-ti prezint o noua trupa. Little Mix.
-Ok , si care e trupa asta? Nu-mi spune ca iubitele voastre au talent...
-Ba sa stii ca au , si ca nimeni nu le poate intrece in asta . (Lou' )
-Bine , sa mergem in sala de inregistrari si sa vedem ce pot Louis , da?
-De acord ! Am tipat cu totii in cor si nici nu am observat ca Taylor disparuse , la fel si Max .... Hmmm nu vreau sa stiu , dar daca cel mai bun prieten al meu este intr-o relatie cu ... aia... O sa-l arunc pe geam , si ii si dau foc . Doamne da sa nu fie Max asa prost...Oricum , Simon ne conduce intr-o sala cu diferite chestii care te ajuta la inregistrare si nu-mi bat capul acum sa gandesc ce aparate sunt alea , mai bine ma gandesc ce sa cantam , dintre "Salut", "Wings" sau "DNA" , cred ca "DNA" e cea mai potrivita . Simon ne aseaza pe o canapea.
-Cantati! Ne comanda , toate se uita la mine , probabil intreband din priviri ce sa cantam
-DNA ! spun cu voce tare si ele dau aprobator din cap , fara negativ sau altceva , incepusem... eu , apoi Ane ,Lena si nu in ultimul rand , Perrie . Simon era cu gura cascata .
-Deci avem talent sau nu ? (Ane)
-Da,imi pare rai ca m-am purtat asa, dar voi sunteti ... Wow ! Chiar nu am cuvinte . Va felicit . Vreau sa semnez cu voi , si deja sa inregistram . Vreau sa va fac mai cunoscute ca One Direction , fara suparare baieti... O sa fiti super .
-Simon , da-ne timp sa ne gandim... Spune Perrie , si noi celelalte o aprobam .
-Bine , pana atunci vreau sa ascult noua melodie a baietilor . spune Simon si eu primesc un mesaj pe telefon , de la Max .
" Jenn , imi pare super rau ca am plecat, asa, pe neanuntate , dar a intervenit o problema de familie , si cam am vesti bune , mama e insarcinata ... In prima luna , deci vom cam sta in Londra ceva timp .... Haha , deja ma gandesc cum ma voi descurca cu un copil mic , cand nici de mine nu pot avea grija . Te sun mai incolo , succes cu Simon . Pa "
Wow , nu ma asteptam ca Karen sa fie insarcinata , da , pe mama lui Max o cheama Karen, si are dreptate in tot ce zice, nu poate avea grija nici de el . O data s-a pierdut . Si voi ziceti , ce e asa ciudat , toata lumea se pierde , ei bine , lumea se pierde in propia casa? Da , Max Reed , s-a pierdut in propia casa la varsta de 17 ani , stiu asta pentru ca el mi-a spus.
-Cine te-a facut sa nu mai fi atenta la ce zic eu? Ma intreaba Simon, acum toata lumrea asteapta raspunsul meu.
-Pai , va pot spune ca in 9 luni vom cunoaste un bebelus.spun si tuturor le pica fata.
-Cu cine m-ai inselat?! zice Niall enervat. eu , in schimb izbucnesc in ras.
-De ce razi?! imi zice Louis .
-Pentru ca nu ei sunt aia insarcinata , ci mama lui Max , Karen. Si dupa cum il stiu pe Max , ma va ruga sa-l ajut cu copilul , pentru ca nu poate avea grija nici de el insasi ... Spun razand. Niall vine si ma ia in brate , sarutandu-ma.
--------------------------------------------
Heib, scuze ca acest capitol este asa scurt dar minunatul meu frate mi-a stricat laptopul de pe care scriam si acum , scriu de pe tableta , pana imi rezolv problema , vor fi capitole mici si dese , probabil voi posta cand am timp , si cum vine weekend-ul ma voi stradui sa postez 2 capitole pe zi . Va urez noapte buna.... :)
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanfictionJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...