Capitolul 32 - Cum ramane cu Lena ?

472 28 1
                                    

NIALL P.O.V.

-Haide Jenn , pierdem avionul , cat timp iti ia sa indesi ceva in bagaj?? Zic eu de jos

-Sunt gata!! Zice ea si o vad cum se chinuie sa coboare cu cele 2 valize , ma grabesc sa o ajut dar Harry o ia inainte , luandu-i  ambele valise.

-Multumesc Harry ! zicea ea si il saruta pe obraz . Macar un gentleman pe aici. Zice ea si eu simt cum ard pe interior de gelozie. Harry adduce bagajele pana la masina si le baga in portbagaj . Oia in brate pe Jennifer si ii spune “Ai grija” . Alo ! Ce sunt eu aici? Dama de companie ? Huh? Cred ca da , Jenn intra in masina in fata pe locul pasajerului . Eu ii spun “Pa” lui Harry si intru in masina . O vad cum sta cu capul pe spate si ochii inchisi si isi da usor cu mana prin par , face asta de obicei cand este suparata.

-De ce esti suparata? O intreb

-Nu sunt.

-Ti-ai dat cu mana prin par si inca o mai faci , te cunosc.zic eu si ea maraie la mine. Trag masina pe dreapta si-mi sot centura.

-Ce faci?ma intreaba.

-Tu marai la mine?? O intreb cu mainile inca pe volan.

-N-nu … se poate observa putina frica in glasul ei . Prostu-le o sperii !

-Uite , nu vreau sa-ti  fie frica , dar .. Nu stiu ce-i cu mine , poate sunt stresat putin ca urmeaz sa-mi conosti parintii dar , poate sunt putin gelos ca … HARRY !! tip eu ultimul cuvant  .  Pur si simplu nu-mi place sa va vad asa apropiati . Dar eu – si nu mai apuc sa zic nimic ca ea ma saruta cu tandrete, eu ii pun man ape obraz adancind sarutul.

-Nu vreau sa pierdem avionul. Zici si isi pune centura , probabil asteptand sa pornesc masina , ceea ce am si facut

*INTRE TIMP , ACASA **HARRY P.O.V.*

Liam tipa intruna la mine cum ca trebuie sa-mi fac curat in camera , si mie tocmai asta imi trebuia cand eu incep sa ma gandesc la Jennifer.

-LIAM GATA !! M-AM SATURAT SA TOT IMI SPUI CE SI CUM SA FAC , NU MAI SUNT UN COPIL , PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU !! zic si ies din camera , ajungand in gradina , si gandindu-ma in continuare numai si numai la Jenn . Ce mi-a facut? Si cum ramane cu Lena ?

-Harry ! 

Viata e complicata (One Direction F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum