Capitolul 36 -A venit momentul

502 26 1
                                    

Hei , la cateva rugaminti ale voastre , (nu au fost putine) , iata ca a venit ,momentul , deci...

                    ATENTIE , CAPITOL +18

___________________________________________________________________________

NIALL P.O.V.

Jennifer a lesinat ! Suna la salvare ...nu...fa respiratie gura la gura...nu...ridic-o de pe jos !! Asta da!! STAI  .  TOCMAI A ZIS AUSTIN??

-Jennifer !! spune tipul care e .. Austin , pe care eu il stiu din L.A.

-Hallou , iti aduci aminte de mine??zic eu .

-Da , da , tu esti baiatul blond din trupa aia cu care am colaborat pentru dans . 

-Exact . Acum daca nu te deranjeaza sa te departezi de Jenn. 

-De ce ?  O cunosti ?

-Stiu ce i-ai facut Austin si nu imi place . ZAYN ADU APA !! tip dupa  Zayn care ma asculta . Eu o iau in brate in stil mireasa si Zayn ii toarna apa pe fata. Ii  da o palma usoara si simt cum se misca . Oh, Doamne , mi-ai luat o piatra de pe inima.

-Jennifer , iubito , esti ok?

-Mhh , da ,cred . Da-ma jos . spune si o pun jos,pe picioarele ei , se clatina putin dar reuseste si se stabilizeaza.

-Spune-mi te rog ca visez sau ca e un cosmar . spune Anne  printre dinti.

-Vai , daca  nu e chiar Anelisse . 

-Lasa asta , de ce esti aici ?? (Jenn)

-Pai , mi-am dezvoltat o cariera in dans  ,  si mi s-a spus sa ma prezint in Londra petru pregatiri de un turneu de 2 luni . 

-Si apoi esti trimis inapoi? (Jenn)

-Doar nu vrei sa scapi de mine Blue ! 

-Fi sigur ca vreau .(J)

-Uite , hai sa calmam spiritele in primu si primu rand si - dar Anne e intrerupta de sunetul telefonului lui Jennifer .

JENN P.O.V 

Ma suna Max.

-Trebuie sa raspund . zic si ma indepartez putin de grup.

*Convorbire telefonica

J-Alo?

M-Alo , Jenn , uite , trebuie neaparat sa vi de oriunde esti si -

J-Stiu ca s-a intors , Austin s-a itors si e in spatele meu , deja am lesinat , si nu stiu ce se intampla daca nu eram cu fetele si baietii.

M-Unde esti ?

J-La studio.

M-Ajung intr-un minut .

*SFARSITUL CONVORBIRII

Ma intorc la grupul meu , unde era liniste ,nimeni nu indraznea sa zica nimic . 

-Tu inca nu ai spus de ce te aflii aici , speli WC-uri ?

-Haha , ce gluma buna ,dar nu , tu dasezi in spatele meu !

-Adicaaaa , tu canti ?! In sfarsit Jennifer Alisse Blue , a gasit sa fie si ea buna la ceva , in afara de -

-TACI !

-OOO , pisicuta si-a scos ghearele ??

-Ar fi bine sa taci si sa-ti vezi de treaba ta Warlent !! zice Max care tocmai a intrat .

-Reed , fix tu lipseai din peisaj . Dar te ignor pe tine si ma intorc la iubita mea , deci ...

NIALL P.O.V.

Austin o trage de mana sa o sarute pe Jenn , dar ea fiind micuta (dar si foarte puternica ,) ii da o palma si fata lui Austin s-a intors la 180 de grade .

-Da !! ASTA-I FATA MEA !!zic si Austin se uita ciudat la mine .

-Ce inseamna asta ?tipa el.(Austin)

-Inseamna , ca ea este iubita mea ! Corectez, LOGODNICAAAAAAA !! zic incat sa auda tot studio-ul.

-Ne vedem maine atunci ! zice Austin si dispare . Am mai stat putin ca sa discutam cu Simon si , ei bine vom fi obligati sa lucram cu el . 

*

In sfarsit ajunngem acasa , eu o iau in brate , in stil mireasa pe Jenn si urc cu ea la etaj .Urandu-le noapte buna la toti . Intram in camera mea si verific sertarul . Am ce-mi trebuie ... O sarut pe Jenn usor , dar se transforma repede intr-un sarut salbatic . Ii cer permisiunea de a intra in gura ei , dar nu mi-o da  ca de obicei , ca sa ma enerveze . O musc de buza de jos si geme ,isi pune mainile in parul meu blond , acum fiind ciufulit . O iau de talie si adancesc si mai tare sarutul . O fortez un pic sa sara si isi inconjoara picioarele de talia mea ,o lipesc de perete si ii dau tricoul jos , care a zburat ... habar n-am pe unde. Imi arata ca nu e mai prejos si imi da si ea mie tricoul jos , aterizand tot la fel , pe nu stiu unde . Ma indrepta spre pat si o tranesc pe el. Ma pun peste ea incepand sa-i sarut gatul , ea gemand usor de placere .

-Esti sigura de ce urmeaza ?

-Da! spune ea . Ii desfac cu usurinta pantalonii si ramane in lenjerie intima . Deja il simt pe Niall  junior cum vrea sa iasa la suprafata...

-Doamne , ce slaba esti , mai trebuie sa te inngrasi !! ii spun parand "grijuliu"

-Keep dreaming Horan ! zice si eu chicotesc . Va d cum incearca sa-mi desfaca cureaua dar nu poate , si bineinteles ca o ajut . Prinstr-o miscare de slabiciune ea ajunge deasupra mea , si incepe si ma saruta , ma ridic in fund pe marginea patului ,ea fiind in poala mea . Incepe a-si misca soldurile si erectia creste .. 

FIRAR 

Viata e complicata (One Direction F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum