Capitolul 5 - Ane si clatite cu ciocolata

939 51 0
                                    

JENN P.O.V.

M-am trezit la ora 10 , mi-am facut rutina si am ales un tricou alb pe care scria ”PRETTY” si niste blugi stramti, si o pereche de tocuri negre de vreo 10-11 cm. Imi verific telefonul si am un mesaj de la Anelisse .

”Jenn am vesti mari,vin in vacanta la tine , cred ca ajung luni , azi e duminica , da , deci AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , abia astept , tu nu? Te las sa dormi stiu ca te trezesti tarziu, si nu-ti face griji , vine tatal tau sa ma ia , ne vedem Luni , te iubb!!  „

Deci Ane vine , ok , oare ce face Niall? Oh am uitat ca aseara mi-a dat numarul lui .

”Ce faci?„

”Bine , m-am trezit acm 15 min , Harry face clatite cu ciocolata , vrei sa ni te alaturi?„

”Bine , vin pe usa sau fereatra? =))) „

”Aleg usa =)) „

”Ajung in 5 minute.„

Merg jos la mama si tata .

-Buna mami si tati !

-Buna draga ! Te duci la baieti nu? Zice mama .

-Aham , zic si le dau cate un pupic pe obraz .

-Ti-a zis Ane ca vine nu?

-Da , deapea astept. Bye! Si inchid usa in urma mea , ajung in fata usi lor, si bat de 2 ori si se aude un intra.

-Salut baieti !

-Hei Jenn , sa stii ca de acum intri fara sa bati , doar nu umblam dezbracati prin casa.spune Zayn , iar atunci apare Louis doar in boxeri  si tinand un fixativ de-al lui Zayn , cantand  ”Live While We're Young” .

-Amm , buna Jenn , scuze . Si fuge sus pe scari.

-Imi retrag cuvintele . spune Zayn .

-Harry , nu stiam ca gatesti...miroase delicios!

-Merci ! Vezi ma ca cineva imi apreciaza talentul? Vorbind cu Liam .

-Ce sa zic !

Ne asezam la masa , si mancam , eu primind un mesaj de la Ane .

”Jenn avionul are decolare peste 2 ore deci probabil la 2 voi fi aici , stiu ca am zis ca vin maine, dar sa mutat zborul”

-Baieti , azi vine o prietena de-a mea, si e mare fana.

-Aha , vreti sa stati cu noi azi ? rosteste Louis care a aparut si el.

-Nu va incurcam?

-NU! Voi stati cu noi azi si punct!

-Dar , Niall ..

-Nici un dar.

-Of ,bine!

-Noi pregatim un film de groaza , Niall si Jenn , va duceti sa luati niste popcorn ?

-Ok , spunem in cor. E ok daca mai vine o fata?

-Cum o cheama ? intreaba Harry .

-Perrie.

-ok, acum duceti-va dupa popcorn si alte gustari , Jenn sa nu te niri de ceea ce pune Niall in cos pt ca el mananca foarte foarte foarte mult .

-Ahm. Si pornesc cu Niall spre magazin .

Ajung inauntru si Niall apuca un cos, pune vreo 10 pungi de popcorn , 10 de cipsuri , 10 doze de suc,

-Niall , nu sunt cam multe?

-De obicei luam mai mult!

-O..k?

-Da , haide, a trecut deja o ora , sper sa nu ne dea disparuti , zice , iar eu chicotesc. Luam sacosele si ajungem la casa 1D sa zic asa .Intram , iar totul e in bezna , baietii au facut treaba buna.Blondul  aprinde becul , si lasam sacosile in bucatarie , wow , ce repede ora 2, STAI CE? Ora 2? Ane trebuie sa fie aici .

-Baieti ma duc s-o iau pe Anelisse si pe Perrie , revin in maxim 15 min.

-Ok , spun cu totii , cateodata cre ca repeta ca tot sa le iasa bine. Hmmm.

Intru in casa si o gasesc pe Ane.

-ANE!!

-JENN!!!! Ma bucur sa te vad!

-Ok , ti-a

-Da , mama ta mi-a aratat camera ,altceva?

-Nu , mergem la niste prieteni sa vedem un film , hai , si ne oprim sa luam pe cineva,

-OK ! Mergem la casa lui Perrie  si batem la usa .

-Oh , hei Jenn!

-Buna Perrie , ea e cea mai buna prietena a mea Anelisse.

-Sau Ane , incantata .

-De asemenea.

-Baieti ne-au invitat la film in casa 1D . Vi si tu ?

-Logic!

-Ok haide!

-Ia stati putin, ce ai spus?

-Oh frate ..

-Deci noi mergem la One Direction?!?!?!?

-Da  dar  nu incerca sa sari pe ei , ok?

-Ok , ma pot controla.

-Bine.

Ajungem in fata casei lor , si intru direct.

-Hei baieti , ea e Ane , ea e Perrie , faceti cunoastina.

-Buna fetelor, spun toti in cor .

-Hei.. spun ele timide. Niall vine langa mine , si ma ia dupa talie, iar toti se uita la noi ca la felul 14.

-Cei? Spunem noi.

-Voi sunteti impreuna? Intreaba Ane.

-Da, spunem noi .

-Si mie nu mi-ai zis? Ce prietena esti!

-Nu face botic ca stiu ca nu esti suparata.Ane scoate limba si eu imi dau ochii peste cap.

-Da , ma rog , noi suntem Zayn , Liam , Louis si Harry .

-Stim asta . zice Perrie.

-Ok hai odata sa ne uitam la film .

-Ce film e ?

-De groaza.

Ne asezam de canapea , si Perrie e langa Zayn , Niall langa mine  , Ane e intre Louis si Liam pe jos , Iar Harry e in bucatarie si aduce gustarile.A venit si a inceput filmul , Harry fiind langa mine. 
____________________________

Filmul sa terminat si Ane doarme pe umarul lui Louis , Harry nu stiu cum a ajuns pe jos cu capul in castronul de floricele , Liam e intins pe jos , dormind, Perrie e in bratele lui Zayn , Iar Niall m-a cuprins de talie , de parca cineva ar fi incercat sa ma ia de langa el, e chiar dragut cand doarme , si simt cum somnul ma cuprinde si pe mine. Si adorm in bratele lui puternice.

Viata e complicata (One Direction F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum