-Atunci castiga-ma . spun si el se incrunta si se aseaza pe canapea .
-Jenn , eu si Ane ne-am impacat , cand iam spus tot adevaraul. (Louis)
-Ce adevar?(eU)
-Jenn , tot a inceput ca un pariu , dar am realizat cate momente frumoase si am realizat cat de mult te iubesc.(Ni)
-Ni , daca tu ai fi in locul meu? Daca ai aflta ca toata relatia ta a inceput dintr-un pariu , ce ai face? Ai sari in sus de bucurie? Ai da un party? Huh?
-Nu , imi pare rau!
-Daca iti pare rau trebuie sa-mi demonstrezi ca meriti.
-Bine , pot sa stiu unde ai fost azi? Te-am cautat peste tot!!! (sare Ni in sus , si este deja rosu la fata)
-Am fost cu Liam ... (spun si ma inrosesc)
-Pf , deci eu fac o greseala si tu te arunci deja in bratele altuia?
-Ce? Eu nu-
-Macar mai esti virgina , sau ai facut-o cat timp eu stateam si plangeam pentru tine!! (tipa el , si nu-mi vine sa cred tot ce a spus)
-NU!! Nu am facut nimic!! Si daca crezi ca sunt o usuratica te inseli! Spun si deja cateva lacrimi isi fac apritia. Voiam sa-ti mai dau o sansa si sa-l las pe Liam sa-si vada de viata , dar daca el vrea , o sa-i dau o sansa . Nu te credeam asa , Nialler ! (spun si ies din casa , cu lacrimi in ochi , si in spatele meu e Liam , strigandu-ma sa ma opresc , in schimb , eu intru la mine in casa , si ma asez pe canapea , el urmandu-ma , si luandu-ma in brate)
-Imi pare rau ca el crede asta ... si daca conteaza , eu vreau sa ne oferim o sansa , cand vei fi si tu pregatita.
-Eu-
-Nu conteaza , dormi . imi spune si eu il ascult , si simt cum ma ia in stil mireasa si ma aduce in dormitor , pe pat . Se aseaza langa mine si aseaza patura peste noi . Si uite cum adorm in bratele lui puternice.
HARRY P.O.V.
-Niall esti prost! Ii spune Lou.
-Ce am zis? (Ni)
-Intr-un cuvant ai facut-o usuratica ,, CEEA CE NU ESTE !!! Bai boule , ea te iubeste , dar dupa asta crezi ca mai ai o sans a, nu poti si tu sa spui ca Louis si gata?(Ane)
-Nu stiu ,dar voi face tot ce-mi sta in putinta sa fie din nou a mea , orice. Spune si pleaca in camera lui .
-Lena , eu stau in seara asta la Niall , scuze , dar are nevoie de mine , de prieteni.
-E ok , te inteleg .imi spune si eu o sarut , iar ea pleaca , si eu ma duc sus la Nialler . Il gasesc in pat , plangand si cantand. , cu vocea tremuran si cu chitara.
" So your friend's been telling me
You've been sleeping with my sweater
And that you can't stop missing me
Bet my friend's been telling you
I'm not doing much better
'Cause I'm missing half of meAnd being here without you is like I'm waking up to
Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
I miss everything we do,
I'm half a heart without youForget all we said that night
No, it doesn't even matter
'Cause we both got split in two
If you could spare an hour or so,
We'll go for lunch down by the river
We can really talk it throughAnd being here without you is like I'm waking up to
Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
'Cause I miss everything we do,
I'm half a heart without you
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanfictionJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...