ZAYN P.O.V.
Imediat ce Niall a plecat cu Jenn , toata lumea a dat navala peste mine
-Zayn ce a patit Jenn? (Harry)
-Ce i-ai facut?(Louis)
-Nimic , o durea capul si Niall a dus-o acasa , ce sa-i fac eu? Zic eu deja enervat de situatie..
-Ok..(Harry)
Dupa discutia noastra sau interogatoriu , nu am mai stat mult si am plecat spre casa . Am urcat sus in camera mea , sperand sa adorm cat mai repede....
________________________________________
(Tot din perspectiva lui Zayn) Ma trezesc , nu e lumina afara , inca , imi verific telefonul care arata ca este ora 2 noaptea , super.... O sa am cearcane si frumusetea mea va scadea , dar mi-e foame . Ma schimb in niste pantaloni de trening , o bluza si cobor pana la bucatarie , unde acolo e Niall (logic , doar e bucataria) ce face el la ora asta aici? Ma rog , sper ca Jenn nu i-a spus nimic...
-Hei Zayni....spune si pe mine deja ma iau transpiratiile , de obicei imi zice asa cand e suparat sau am facut vreo prostie si vrea sa ma pedepseasca...
-Oh , hei Niall , ce cauti tu la ora asta aici?
-Nimic.. stii , Jenn adormise in masina , si in somn mi-a spus ca ma iubeste..
-Aaaa , bravo voua.... spun inca cu frica in mine
-Sti ce mi-a mai spus? Zice apropiindu-se periculos de mult de mine.
-C-ce? Ma balbai eu.
-Ca tu o placi , desi , tu esti cu Perrie... spune si ma ia de guler , si ma tranteste de perete , doamne cata forta are si asta ..... Nu vrea sa te atingi de ea , nici cu un dejet , ca ai incurcat-o , ai inteles? Ma intreaba , si strange din ce in ce mai tare gulerul tricoului.
-D-da , ma balbai .
-Bine! Spune si ma arunca pe jos , dupa care iese din bucatarie. Doamne , cata putere are asta? Data trevuta cand l-am impins a cazut lat pe jos si nici nu m-am straduit , ce naiba? A mers la sala sau ce? Asta mi-a trebuit , sa merg eu la bucatarie , fix pe teritoriul lui Niall... Ce prost... Mai bine ma duc sus si ma culc , o sa am nevoie de cat mai mult somn...
NIALL P.O.V.
Ce tocmai am facut?? Aproape l-am batut pe Zayn... PE ZAYN!! De unde am eu atata putere? Defapt , nu-mi pasa , vreau doar sa stiu ca Jenn e DOAR a mea , si nu a lui , nu l-am batut , dar nici mult nu mai aveam... Ma duc sus , si sper sa adorm ....
JENN P.O.V.
M-am trezit la 8 , oare au ajuns toti acasa? Hai sa vedem....Deci in camea lui Harry , e Harry (ca doar cine poate fi...) si Lena .. Louis si Ane , Liam .... ii trebuie o prietena , pff ... Perrie in camera de oaspeti , si Zayn e la el in camera , deci sunt toti acasa.... Merg in bucatarie , si .... nu-i nimic in frigider , probabil Niall a golit tot......Ma duc sus , si , fara sa-l trezesc pe Niall ies pe pod , si intru in camera mea , wow , de cat timp nu am mai fost aici , si mama si tata nu au dat nici un semn de viata , imi iau o pereche de blugi negri cu talia ridicata , un top negru , care e pana la buric si peste , o camasa descheiata in carouri , cobor , si nu e nimeni in casa . Intru in bucatarie unde gasesc un bilet , probabil de la mama .
”Jennifer , eu si tatal tau vom fi plecati cu afaceri pana prin Ianuarie , scumpo imi pare rau ca nu vom fi aici pentru ziua ta , paa.”
Hmmm , ziua mea , ah da , este .... maine! Ma rog , a mea si a lui Niall , dar probabil vor uita si ma voi trezii cu un bol de Nutella si uitansu-ma la Titanic , daaa....probabil asta se va intampla si cand ma gandesc ca eu nu am vizitat nimic din Londra , wow , am stat mult cu baietii astia .... .Ei , e ora 9 , pot sa merg la KFC sa iau ceva de papica.. pentru toti ..... Imi iau tocuri de 20 cm albastru inchis , si pornesc...
HARRY P.O.V.
Maine este ziua de nastere a lui Niall si a lui Jenn , trebuie sa le pregatim o petrecere .
-ok , vad ca toti ne-am adunat-
-Nu sunt Niall si Jenn (Louis)
-Despre ei e vorba , maine e ziua lor , 13 septembrie , ziua amandurora..
-Corect!(Liam)
-Le facem o petrecere surpriza! (Perrie)
-Exact! Eu si Lena vom alege locatia , Ane si Louis si Liam se ocupa de invitati , Zayn si Perrie de mancare , de acord?
-De acord!(Toti)
-Cu ce sa fim de acord? (Niall , coborand pe scari )
-Cu mancare , trebuie sa luam mancare!(Zice Lena repede)
-Oh , nu-i nevoie , am adus eu !(Zice Jenn intrand pe usa)
-De asta te iubesc eu!!(Niall)
-Da , da , fetelor , veniti putin va rog. Zice Jenn si Lena , Perrie si Ane merg dupa ea.
Jenn P.O.V.
-Ce este? (Ane)
-Uite , pe drum mi-a venit o idee pentru un cantec si ma intrebam daca vreti sa ma ajutati , stiu ca eu si Ane avem voci bune , Perrie , Lena?
-Ma bag! Cum se numeste?(Perrie)
-Wings , dar nu e terminata...
-Pare ok , si eu ma bag.(Lena)
-Merci fetelor... spun si le iau intr-o imbratisare . Hai sus sa compunem! Spun cu o voce de copil mic , si toate fetele mergem catre camera mea si a lui Niall unde aveam chitara lui .
-Ok , cum incepe?(Perrie)
-Pai....
”Mamma told me not to waste my life
She said spread your wings my little butterfly
Don't let what they say keep you up at night
And if they give you shh...
Then they can walk on by
My feet, feet can't touch the ground
And I can't hear a sound
But you just keep on running up your mouth yeah” cant eu .”Your words don't mean a thing
I'm not listening
Keep talking, all I know is
Mamma told me not to waste my life
She said spread your wings my little butterfly
Don't let what they say keep you up at night
And they can't detain you
'Cos wings are made to fly
And we don't let nobody bring us down
No matter what you say it won't hurt me
Don't matter if I fall from the sky
These wings are made to fly
Walk, walk on over there
'Cos I'm too fly to care, oh yeah”canta Perriesi tot asa pana perminam melodia .-Perfect fetelor , si nici nu ne-a luat mult! (spun eu)
-Da , e ora 2 ! (Ane)
-Mie imi place cum a iesit plus ca aveti niste voci uimitoare fetelor.(Perrie)
-Owww si tu (eu)
-Merci , deci avem negativul , versurile le stim , ii surprindem pe baieti?(Lena)
-DA!! (spunem toate in cor)
Coboram toate jos , Ane cu un laptop in mana si eu spun:
-Baieti !!! Avem ceva sa va aratam!!!!!!!!!!!!!!
-Acum! Tipa toti si apar pe rand , Louis , Harry , Niall , Liam , Zayn , toti agitati , ca si cand ar fi ars ceva.
-C e arde?! (Harry)
-Asta !(zice Ane si pune negativul iar noi luam cate un microfon .) Asa incepem sa cantam , iar la final , TOTI sunt cu gura deschisa!
-Poate ar trebui sa formati o trupa....(Zayn)
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanficJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...