-Ce?! Intra Perrie pe usa...
-Jenn , trebuia sa taci!! Spune Zayn , ridicansu-se de pe jos , si scotand din buzunar o cutie mica , se aseaza in genunchi in fata lui Perrie .
-Perrie , de cand te-am vazut , te-am iubit cu adevarat , si te iubesc si acum , Perrie , vreau sa ne unim destinele , vreau ca de acum in colo sa te numesti Perrie Malik , vrei sa fi sotia mea?
Perrie plangea in hohote , probabil de fericire , si a trebuit sa stea un minut sa se linisteasca...
-DA!! A tipat incat sa auda toata Londra , pff... ceva normal in casa asta . Zayn i-a pus inelul pe deget , s-a ridicat , si a luat-o in brate , si a sarutat-o .... ce draguti sunt impreuna.... awwww....
-Awwww ce draguti sunteti impreuna!! Spunem eu si Niall deodata . Acum s-a gasit sa fie in sincron cu mine , grr. Dar totusi ii razbesc si il sarut , dar imi vine o idee geniala , nu am mai fost de mult timp la o sesiune de shopping , hmmm.
-Perrie ! spun si ea tresare..
-Da?zice incruntandu-se usor... Dar o trag de mana , afara din casa , ignorand ce-mi zice Zayn , si o duc pe Perrie la mine, unde in sufragerie sunt Ane si Lena discutand , perfect..
-Fetelor vreau sa mergem la cumparaturi si la salon , va roooog!!Le rog eu .
-Ok.spun ele.
-Wow ce usor v-am convins , ma duc sa ma schimb si vin , spun si merg sus in camera mea , deschid sifonierul si imi aleg o camasa alba , cu o curea din piele la mijloc , blugi stramti pe picior , negri , si o pereche de tenisi albastri , geanta cu banii si telefonul , si sunt gata. Cobor jos , si atunci m-a apucat...
-Cu ce masina?intreb eu.
-Mi-a lasat Louis chieile lui ... (Ane)
-Super , haide... (eu)
Spun , si ne indreptam toate catre iesire
NIALL P.O.V.
Stau acasa , si lucrez cu baietii la noua noastra melodie , se va numi ”Steal my girl” , este minunata , si vom merge cu ea la Simon
-Baieiti trebuie sa va spun ceva.(Liam)
-Ce este?(eu)
-Fetele vor sa se prezinte la Simon....(Liam)
-Asta e de bine(Louis)
-Da(Hazza)
-Da , daca vin o data cu noi , maine?(Zayn)
-Ok!(eu)
-Auziti , auziti , fetele au plecat de 2 ore , oare ce fac? (Zayn)
-Nu stiu , stai sa le sun...Adica pe Lena (Harry)
Harry formeaza numarul si Lena raspunde.
*Convorbire telefonica*
-Alo? Ce e Harry?(Lena)
-Pai sunteti plecate de 2 ore , ce faceti atata tmp?(Zayn)
-Linisteste-te Zayn , toate suntem bine , Jenn trebuie sa se usuce si plecam , oh vine , paa!!
*Sfarsitul convorbirii telefonice*
-Cum adica sa se usuce?!spun eu , incruntat.
-Hei , poate a fost la salon , poate s-a vopsit , nu stiu , asa sunt fetele.. (Louis)
-Nu vreau sa se vopseasca , ii sta bine asa cum e ea , cred ca doar s-a tuns , cine stie , sau si-a ondulat parul , nu stiu , dar sper ca nu s-a vopsit...(eu)
-Nu se stie bro , fetele sunt greu de inteles....(Harry)
-La asta nu pot sa-ti dau decat dreptate , Harry (eu)
-Oricum , spune Liam , am terminat cu piesa , deci hai sa ma-
-Hai sa mancam , mi-e foame , i-o tai eu .
-Asta voiam sa spun , zambeste. Coboram toti in bucatarie , si aici incepe cearta ca ce si cum sa facem , pai am ajuns la o cancluzie , fiecare face cate o pizza si o imparte cu iubita , iar eu cu sunt mancacios , ii las pe Liam si Jenn cu una si eu una intreaga , yeiiiii!!! Am o pizza pentru mine , am o pizza pentru mine, yeiii!!! Ok , prea multa bucurie . Deci ne-am pus sa facem de papica , nu cred ca o sa iasa bine , dar incercam si noi , nu? Pe usa intra Jenn si....
_________________________
Imi pare rau ca este asa scurt , dar o sa ma revansez , promit , noapte buna...
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanficJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...