Niall P.O.V.
Cand auzisem ce auzisem imi cadea cerul in cap , Doamne , bine ca nu e ea insarcinata cu altcineva , dar cred ca o sa grabim nunta , dar mai intai vreau sa aflu ce ascunde , ce trecut are , pana la urma , nu a reactionat asa de rau cand Mazare ala a mentionat cuvantul Austin. Ca tot veni vorba , am un prieten Austin im L.A. .
-Hei baieti , ce credeti ca mai face Austin?
Baietii au zis un ''nu stim'' in cor , in schimb , reactia lui Jennifer m-a facut sa-mi dau seama de greseala ce-o facusem. Era alba toata la fata , si deabea respira , puse mana dreapta , repede , la incheietura stanga , si iesise pe usa . Toata lumea se uita la mine.
-Ce-i ? Inreb eu.
-E logodnica ta , du-te dupa ea ! (Perrie)
-Logodnica?!?!?! (Simon)
-Am uitat sa-ti spun , o sa avem nunta ! spun eu.
-Ok , se mai marita cineva de aici , ca sa nu fac un atac de corp. zise Simon.
-Eu si Perrie . spune Zayn , dar eu nu mai raman sa ascult discutia lor , ci ma indrept spre iesire . Am iesit de tot din studio , in gradina din spate , acolo unde cred ca e Jenn . Si chiar acolo era , sprijinita de un copac , iar mainile ei erau in aceeasi pozitie ca atunci cand a iesit din camera . Ma indrept cu pasi repezi spre ea.
-Jenn ce ai patit?
-N-nimic. se chinuie ea sa-mi spuna.
-Jennifer îmi pare rau ca am adus discutia de .. Numele ala , dar o sa-mi spui ce s-a intamplat? Spun si ea da negativ din cap.
-De ce? O intreb .
-Pentru ca , daca ai stii , m-ai lasa in secunda 2. Nu vreau sa te pierd , daia nu-ti spun. Propozitia ei m-a amuzat putin , m-am indreptat spre ea , si i-am luat mainile intr-ale mele .
-Nici pe lumea de dincolo nu scapi de mine ! ii spun tare . Ai uitat ca urmeaza sa facem nunta ? o intreb , si ea da neativ din cap. O iau in brate , si o sarut .
-Te rog , spune-mi . ii zic . Ofteaza . Se aseaza pe iarba langa pom , si imi face semn sa ma asez langa ea , ceea ce si fac.
-Eu si Austin eram un cuplu . Fericit , fara probleme . Intr-o zi , a venit la mine si mi-a spus '' Totul a fost o joaca , un pariu pus cu prietenii pe care l-am castigat.'' A fost prea dur pentru mine , nu mai gandeam logic , nimic , pur si simplu i-am dat o palma si am luat-o la fuga . Eram singura in camera mea , si am gasit-o . O lama . O luasem in mana , si ma uitam la ea , am vrut sa ma tai , dar atunci intrase Max , care imediat ce ma vazuse , imi luase lama din mana , si o aruncase cat colo , lundu-ma in brate . Timp de o saptamana am vrut sa ma tai din cauza asta si faptul ca grupul lui Austin radea de mine , chiar si Austin radea de mine si imi spunea ca sunt o proasta ca am fost cu el . Si , intr-un final , ramasesem singura in camera mea , moment perfect... spune Jennifer deja cu lacrimi in ochi , eu eram numai urechi la ce zice ea . Luasem lama ... Si o facusem . Ma taiasem. Dar nu am mai facut-o de atunci , aia a fost singura mea taietura . Eram alta eu , timida , mergeam mereu cu capul in jos , mereu batjocorita de grupul lui Austin. Dar intr-o zi ,i-am tinut piept , am tipat la el , si de atunci , nu mai eram eu. Ma imbracam in negru , tocuri mari , eram o badgirl . Nimeni nu mai abea tupeu sa se bage nici in vorba cu mine , in afara de Max , el ma sustinu-se in toate acele momente . De la plecarea lui , am devenit ceea ce sunt acum . De aia ii este frica lui Max , ca as putea face din nou asta . Si de aceea este asa grijului . Dar bine-inteles ca parintii mei nu au stiut nimic . Nici nu voiam sa le spun , ei stiau decat ca ne-am despartit pentru ca nu mai mergea si atat. Si acum ca stii asta ... Probabil vei vrea sa pleci , si nu te invinovatesc . Poti pleca de langa o depresiva ca mine acum. spune , eu ridicandu-ma si luand-o in stil mireasa , pana la banca de mai incolo.
-Nu voi face asta . Nu te voi parasi . Ai avut puterea sa treci peste , eu nu as fi putut . Ai fost mai puternica decat crezi . Iti spun sincer , acum , te vreau mai mult ca oricand . Si poti sa-i spui lui Mazare ca nu te voi rani , niciodata . iar ea rade , probabil pentru ca l-am numit pe prietenul ei mazare , dar imi e foame, ce vreti de la mine? De cand ai venit am vrut sa te intreb ceva.
-Spune . (J)
-Ai rude in alta tara , sau mai vorbesti si alta limba in afara de engleza? ii zic .
-Da , mai vorbesc fluent franceza si romana. Franceza am in invatat in liceu , iar in Romania am rude si de acolo am invatat limba . De ce?
-Doar intrebam . Vrei sa-mi canti ceva? In romana? Nu stiu limba , dar poate imi va placea si ... Cine stie , poate o invat. zic si ea rade , glasul ei angelic incepand sa cante .
'' De-ai fi tu salcie , la umbra ta ma-s pune,
Stiu ca-ti pare ireal, hai sa fugim in lume.
Sau pot sa stau aici , sa-ti dau culoare,
Mai bine iti aduc lumea la picioare (da...)
Vreau sa ies pe strada ,
Si sa urlu tare , tot ce simt
Lumea sa ne vada ,
Sa ne vada stralucind.
Fara masti cu zambet ,
Fara sa m-ascund din nou de ei ,
Sa nu scoti un sunet ,
Vreau sa ma privesc in ochii tai...
Poate nu ma crezi , cand spun ca
S-ar putea sa nu-mi ajunga ,
Un miliard de nopti
Sa te ador !!
Si inca odata noi gandim la fel,
Simtim la fel , iubim la fel ,
Si nimeni n-are cum sa ne doboare ,
Nici lumea nu mai pare mare... ''A terminat si chiar daca nu am inteles nimic din ce a spus , limba asta suna foarte bine , imi place , pe scurt vreau s-o invat , si chiar vreau sa vizite si tara , poate chiar e frumoasa...
-Vreau sa vizitez tara ! spun hotarat.
-Dar-
-Nici un dar , o intrerup, mergem in vacanta in Romania .
-La munte , la mare ? In capiatala?
-La munte , si ii vom lua pe toti . Zayn cu Perrie , Ane si Louis , Liam isi va gasi el pe cineva , dar trebuie sa-i facem pe Harry si Lena impreuna , din nou.
-De acord . imi spune . Voi vorbi eu cu Harry si tu cu Lena , si dupa , planificam vacanta . Mergem la Sinaia .
-Unde? O intreb , numele astea de munte sunt destul de dragute , dar greu de pronuntat pentru mine...
-Sinaia , o statiune la munte. Si-na-ia !
-Repetam mai tarziu , acum avem treaba , spun in speranta sa scat de silabisirea cuvantului Si..na..ia. Sinaia , cred ca am reusit , dar in gand... Ma rog , sa trecem la actiune.
-Ii inchidem intr-o camera in speranta ca vor face ceva si se vor impaca ?
-Minte perversa , nu !!!! spun eu , uimit de cuvintele lui Jenn. Dar nu am la ce sa ma astept , doar il stie pe Hazz nu?
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanfictionJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...