Capitolul 34 - Hello Ireland !!

457 30 1
                                    

*INTRE TIMP , ACASA **HARRY P.O.V.*

Liam tipa intruna la mine cum ca trebuie sa-mi fac curat in camera , si mie tocmai asta imi trebuia cand eu incep sa ma gandesc la Jennifer.

-LIAM GATA !! M-AM SATURAT SA TOT IMI SPUI CE SI CUM SA FAC , NU MAI SUNT UN COPIL , PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU !! zic si ies din camera , ajungand in gradina , si gandindu-ma in continuare numai si numai la Jenn . Ce mi-a facut? Si cum ramane cu Lena ?

-Harry ! aud cum Lena ma striga din spate . 

-Ce mai vrei si tu ? Sama compari cu un copil??!

-Nu , uite eu am auzit tot si ...

-Si nimic , uite , eu vreau sa-mi iau o vacanta . Ma duc sa-mi fac bagajele si voi lipsi ceva timp , am nevoie de timp pentru mine ,ok?

-Ok.zice ea indiferenta.

-Lena , imi pare rau dar chiar . dar ea ma intrerupe si spune

-Du-te inainte sa ma razgandesc ! zice si eu ii dau o imbratisare lasand-o acolo . Voi urca sus si imi voi face bagajul , stiu exact unde ma duc. 

JENN P.O.V.

-Jenn ,Jenn ! aud cum o voce imi striga numele incontinuu .

-Da , Ce e ?intreb , nedeschizandu-mi ochii.

-Uite , stiu ca-ti place sa dormi dar m-am chinuit putin cu tinne pana am urcat in avion . Haide  ,  am ajuns in Mulligar . zice si imi dau seama ca am ajus la parintii lui Niall.

-Ce ? Cum ? Unde ? Cand ?zic deja panicanndu-ma . 

-Hei , hei , hei , e ok , nu te panica , mama si tata impreuna cu Greg sunt in casa si ne asteapta , de bagaje ne ocupam mai tarziu . Fara frica . Da ?

-O-ok!spun si el iese din ,masina si imi deschide . Acum vad casa care este chiar frumoasa . Are etajul 1 si parter . Este alba . Ne apropiem incet de usa si NNiall ciocane . In usa apare Greg , fratele sau daca nu ma insel.

-NIALL !! FRATIOARE CE BINE IMI PARE SA TE VAD !!! zice si il imbratiseaza . Niall raspunzandu-i. 

-Si mie frate ! (N)

-Deci sa inteleg ca tu esti faimoasa Jennifer ?ma intreaba el .

-Chiar ea , incantata de cunostinta . intind mana dar el isi deschide bratele . Neavand ce sa fac il iau in bratge pe Gregsi el pe mine .

-Hei gata ! Sunt si eu aici ! zice Irlandezul meu .

-Da , da , cum spui tu , hai iaunntru , defapt ,tu te duci sa vorbesti cu mama si tata (aratand spremine ) si noi ne ocupam de bagaje . MAMA !!!! striga el si ma lasa cu ochii in soare la fel ca Niall , caare e mai degraba tarat de Greg. In usa apare ofemeie, nici batrana , nici tanara . Blonda si ochii ei sunt foarte frumosi .

-Oh , draga mea , tu trebuie sa fi Jennifer . Intra te rog . Niall e probabil tarat de Greg pana la magazin sa se dea mare sa i-a venit fratele . Spune ea si intram inauntru.

-Eu sunt mama lui Niall , incantata.

-Buna ziua ,doamna eu sunt Jennifer. 

-Doamna? Te rog, spune-mi Maura ! 

-Bine, Maura . 

-Stii tu chiar esti dragutza fata de cealalta fata pe care a adus-o Niall acasa . Nu mai stiu cum o chema ... Dar pentru mine , tu esti prima fata pe care o aduce acasa. zice si chicoteste . 

Viata e complicata (One Direction F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum