-Ce!?! zice si sare ca arsa pana in baie , si in mai putin de un minut este imbracata cu hainele ei.
-Niall ma duc pana la mine sa-mi iau alte haine . imi zice , eu dau afirmativ din cap si ea iese pe fereastra . A inceput sa devina un obicei sa iesim pe fereastra , ma rog. Merg la dulap si imi aleg un tricou simplu , alb si niste pantaloni tot albi , pe deasupra o jeaca de piele neagra . Azi ne imbracam alb-negru.
JENN P.O.V.
Ma duc in camera mea . Trag draperiile si aprind lumina . Wow , e curata. Oricum , ma duc in fata dulapului si ... imi atrage atentia o camasa alba . O iau si adaug o curea neagra la brau. Imi iau niste blugi stramti pe picior albi si un plover negru .Parul il pieptan si il las pe spate , inca am suvite , ciudat , trebuiau sa dispara pana acum.. Ma rog. Azi suntem alb-negre , oarecum. Ok , sting lumina , si ma duc jos. E cam ciudat sa ai o casa goala , pana la urma , mai tebuie sa vorbesc cu mama si tata. Intru in sufragerie , iau laptopul si deschid Skype-ul. Parintii raspunzandu-mi imediat.
Tata:-Hei Jennifer ! Am crezut ca ai patit ceva de ce nu ne-ai sunat?
Eu:- Scuze tati si mami dar am fost ocupata cu ziua lui Niall si cateva cantece.
Tata:-Ziua unui baiat si cantecele sunt mai importante ca noi?
Mama:-Las-o in pace . Niall e iubitul ei , si cantecele ... Jenn?
Eu:-Pai... voi semna cu o casa de discuri.
Mama+Tata:- Ce?!
Eu:- Da , si am o trupa , Little Mix.
Mama:- Ne bucuram pentru tine scumpo , noi trebuie sa plecam . O sa ne intoarcem dupa Craciun , ne pare rau . Dar sa stii ca am vorbit cu parintii lui Ane si ...
Eu:-Si?!
Tata:-Se muta cu noi!
Am mai stat sa vorbesc cu ai mei cateva minute si dupa am inchis , am iesit afara , nu inainte sa inchid laptopul si lumina . Am incuiat usa si directia e CASA 1D . Wow , chiar a inceput sa fie ca , propria mea casa. Si inca imi aduc aminte momente frumoase, of.. ce repede trece timpul si eu nu am observat ceva.Mai e o luna si vine Craciunul si , chiar a inceput sa se raceasca pe aici , se simte rau de tot. Intru ion casa si prima data il vad pe Niall care, e imbracat tot alb-negru , ma uit la imbracamintea mea si el la a lui , si apoi radem zgomotos.
-Wow , nu stiam ca ne potrivim chiar asa... (N)
-Nici eu! (eu)
-E ceva ce nu-mi place totusi.(N)
-Si anume?(eu)
-Inca ai suvitele , sigur nu sunt permanente?(N)
-Defapt , cred ca sunt permanente . zic si el ... e cam furios. Nu o sa ne certam dinnou pentru asta nu?(eu)
-Logic , dar totusi , daca sunt permanente , te rooog , uite , mergem amndoi astazi la salon , am o cunostinta acolo sa vezi ce frumos te face.(N)
-Uf... Ok. Dupa mergem sa mancam?(eu)
-De cand te-ai transformat in ... mine?!(ma intreaba Niall uimit)
-Nu e vina mea ca mi-e foame ok?
-Ok , merem la Nando's si dupa la salon ok?(N)
-Ok , zic si el ma trege de mana pana afara . Mergem pe jos?Nu ne vad paparatzi?
-Mie nu-mi pasa. Deabea astept sa te prezint directionerelor oricum. Stii ca le iubim pe toate.
-Da , stiu. Si e chiar dragut . Dar mi-e teama ca o sa apara in presa ca eu ma folosesc de faima si banii tai , si nu vreau sa se creada asta despre mine. Intelegi? il intreb si imi simt ochii usor uzi.
-Inteleg , spune si dupa ma priveste in ochi. Nu plange! Nu ai de ce... imi spune si apoi ma saruta parinteste pe frunte.
-Merci, hai mai repede ca mor de foame. Ii zic.
-Doamne , acum ciar suntem aceeasi persoana.. spune si ne luam de mana indreptandu-ne spre Nando's.
_________________________________________________
-AM AJUNS ACASA!!! Tipa Niall si se tranteste pe canapea.
Acum , dupa ce am mancat , am fost la coafor si mi-a taiat din par , nu mai e asa lung , adica e cu vreo ... 7-8cm peste umeri si este usor ondulat . Culoarea e aceeasi. Sunt naturala... J wow , cum a sunat asta , ma rog ... si dupa am inceput sa mergem prin mall si decat ne-am uitat si chestii , si l-am tarat pe saracul Niall dupa mine , pe scurt , este ora 5 . Da , atat am stat la mall.. e putin pentru mine , dar nu stiu ce sa zic despre el.
-Nu te mai plange , au fost putine ore.zic.
-Aproape 5 ore nu iti ajung?? Zice el mirat.
-Nu . spun si atunci Niall da drumul la televizor , pe stiri .
”Tanarul Niall Horan a fost vazut in compania unei domnisoare misterioase . Se tineau de mana si erau foarte apropiati. Sursele noastre ne spun ca pe aceasta domnisoara ar chemao Jennifer Blue .Niall , in sfarsit ti-ai gasit printesa? ” zice prezentatoarea si arata poze cu noi , tinandu-ne de mana si razand. In momentul urmator , ii suna telefonul lui Niall. Se scuza si se duce sa raspunda in bucatarie , eu ma duc dupa el, vrand sa aud.
-Alo?zice Niall.
-Niall cum ai putut sa fi vazut? Si , unde sunt fetele? Trebuie sa semnam... ok?
-Ok.spune Niall.
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanfictionJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...