Capitolul 29 - Blocati?!

469 29 3
                                    

DIMINEATA

Ma trezesc si Liam nu mai este langa mine . Ma duc la baie si imi fac rutina. Apoi ies si intru la Niall in camera ca sa-mi iau hainele. Dar inainte de toate imi iau telefonul care arata ora ... 9 , wow , am dormit cam mult.. neee...

Intru si Niall , ca de obicei , dormea . M-am dus la dulap si mi-am luat o pereche de colanti albastri , cizme pana la genungi cu toc de vreo 14 cm... O camas alba prin care se vede sutienul negru cu maneci , si asta sunt. Cand termin de schimbat merg langa Niall si ma asez in fund langa el , mangaindu-l pe fata.

-Niall , trezeste-te ... Haide Nialler.spun

-Inca 5 minute mama.

-Daca as fi ma-ta te-as lasa , haide sus . zic

-Nu... Jennifer lasama sa dorm.spune si eu razand si sarutandu-l rapid , am vrut sa ma indepartez , dar daca e adormit , ce sa-i fac? Ma trage si eu pic peste el.

-Upss.. zice cu o fata de nevionovat.

-Niciun ups. Zic dezvelindul , caci era pana in gat cu plapuma , si acum mi-am dat seama ca nu are tricou pe el. Imi musc buza de jos .

-Nu-ti mai musca buza si nu mai saliva , mi-e foame. zice

-Nu-mi musc buza si nu salivez , si tu m-ai tras . Ne vedem jos. zic si ma dau de pe el , iesind din camera dar se ridica repede si imi prinde mana.

-Nu vreau sa ai bluza asta pe tine , Harry si Liam o sa se uite prea insistent , i-ati un plover... se plange el.

-Lasa Niall asa... Si daca o sa se uite insistent , Harry si-o ia de la Lena si Liam probabil de la mine. Si am auzit ce aproape ii facusesi lui Louis. De unde ai atata putere?

-Nici eu nu stiu . zice . Dar , recunoaste ca am muschi ! Zice mandru si imi da drumul la brat , eu putand sa rad putin si apoi sa merg jos. Se aud tipete.

-Louis cum mai iesim de aici ?! (Lena)

-Lena , nu e vina lui Louis ca suntem blocati aici. (Incearca Hazz sa o linisteasca.)

-Ce?! Tipam eu si Niall la un loc , care a aparut in spatele meu.î

-Da , suntem blocati in cabana , deoarece , USA E BLOCATA DE ZAPADA !!! (Perrie)

-Ok , asta e , o sa stam in cabana azi si gata . spun

______DUPA O  ORA______

-Nu mai rezist , stam ca prostii si ne uitam unii la altii , macar sa vedem un film sau , nu stiu , as jucam adevar si provocare.(Zayn)

-ADEVAR SI PROVOCARE !!!zicem noi si eu ma duc sa adu o sticla , o iau din bucatarie si o pun jos , noi asezandu-ne intr-un cerc. Invart si se opreste la... Louis.

-Provocare  , spune Lou' .

-O sa regreti , deci imi pare bine ca te-am cunoscut (Harry)

-Louis , te provoc sa....stai restul jocului fara tricou. Zic si el aproba , scotandu-si tricoul.

-E frig! Se plange .

-Asta era si ideea , spun. El invarte si picaaaaa , la Perrie.

-Adevar spune ea.

-Ok.(Louis) Este adevarat ca esti neatinsa?

-Mda.. zice rusinata .

-Nu te rusina , toate fetele de aici sunt neatinse (Louis )

-Tommo spuneti rugaciunea.(Ane)

 -Gata ! Mai departe , Perrie invarte. Zice Harry. Perrie a invartit si a picat la... Louis din nou.

-Razbunareee! Zice ea.

-Adevar zice Lou' aratandu-i un rambet victorios.

-Cate fete ai avut pana acum ? Neatinse.

-10 dar toate atinse. Se apara el , punandu-si mainile in forma de X , probabil ferindu-se de Ane.

-Nu-mi fac griji , ele sunt trecut . spunea ea si ma face mandra , de obicei facea crize mari...Louis invarte si pica la... mine , firar!

-Mai mai... zice .

-A-adevar .spun increzatoare.

-Cine este Austin si de ce ai reactionat asa la numele lui? INTREBARE CAPCANA. Deja simt cum lacrimile vor sa-si faca aparitia pe obrajii mei .  Inchid ochii lasand capul in jos.

-Jenn nu trebuie sa raspunzi daca nu poti , zice Lou' mai bland.

-N-nu . T-treb-buie sa sti-ti . ma chinui sa vorbesc , dar nu pot . Trag aer in piep si incep.

-Austin este fostul meu iubit . Dar nu ne-am despartit pentru ca asa am vrut . zic ezitand putin.  Austin a fost cu mine pentru un pariu spun aproape cu lacrimi le cazand , dar nu le las , Niall lundu-ma de mana. De fiecare data cand treceam pe langa el , ma batjocorea , la fel si grupul lui de prieteni . Intr-o zi , imi spuse ca sunt o ... usuraica si o proast a, si am spus gata . Am ajuns in fata lui , tinandu-i piept , la final , dandu-i si o palma pe care cred ca a simtit-o o luna . De atunci am fost o BADGIRL . Lumea se temea . Dar tot induram tristete . Mereu m-a sustinut Max . Si intr-o zi , cand nu mai puteam , am ... am gasit o ... dar nu mai puteam continua caci plangeam fara sa-mi dau seama.

-E de ajuns , gata  ,ma linisteste Niall care ma luase si in brate , eu afundandu-mi capul in pieptul sau , ghemuindu-ma acolo.

-Jenn imi pare rau , zise Lou' .

-Nu-i nimic zic , Louis lundu-ma intr-o imbratisare prieteneasca din care sunt intrerupta de Niall , care ma luase din bratele lui Lou'.

-Sunt si eu aici . zice .

Orele au trecut rapid . Jocul la fel doar ca eu ma retasesem , ducandu-ma sus sa vorbesc cu Max prin mesaje.

Viata e complicata (One Direction F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum