Capitolul 37 - Sfarsitul primei carti.

614 31 4
                                    

EPILOG

NIALL P.O.V

Dupa o noapte frumoasa pot zice , sunt bucuros . Bucuros ca in curand voi fi casatorit . Bucuros ca sunt primul barbat din viata lui Jenn . Exact , si-a pierdut virginitatea cu mine , nu cred ca ea regreta... si nici eu . Corpurile noastre sunt asezate unele langa altele . Ma scol din pat si imi fac rutina . Nu dureaza mult si se trezeste si Jenn . Se imbraca , isi face rutina si vine la mine.

-Ar trebui sa ne casatorim inainte de inceperea turneului , nu crezi ?

-Ba da . ii zic . Ne casatorim in 4 zile. ii spun bucuros. 

*

Zayn si Perrie se ocupa de invitati . Louis si Anne de mancare . Harry si Lena se ocupa cu alegerea restaorantului . Liam si Danielle se ocupa de meniu . Cine e Danielle? Ea este iubita  lui Liam . 

*

JENN P.O.V.

Asta e ziua , azi e ziua in care imi voi schimba numele . Eu , Jennifer Alisse Blue . Sau pot sa incep sa zic Jennifer Alisse Horan . Imi place!

*

-Tu , Jennifer Alisse Blue , il iei se sot pe Niall James Horan  , la bine si la greu , la bogatie si la saracie?

-Da !

-Tu , Niall-

-Oh , te rog stii ca raspunsl meu este DA ! zice Niall.

-Bun atunci , va declar sot si sotie !! 

_________________________________________________ 

Hallo!! Uite , am terminat o carte , off . Scuze ca am terminat-o asa , dar va urma partea a doua a cartii . Vacanta placuta !!

Viata e complicata (One Direction F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum