Capitolul 15 - Ce?!

676 39 2
                                    

NIALL P.O.V.

-La multi ani Niall si Jenn! Ce ziceti?(Harry)

-Wow! (eu +Jenn) Eram uimit , era o scena micuta , cu multe microfoane , o gramada de lume , printre care si Selena Gomez si Justin Biber si mancare si ... stai.. Justin Biber !!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Mor , mor ,mor , JB e la petrecerea mea!! Si a lui Jennifer dar na , AAAAAAAA!!!! Inauntru meu tip si fac ca toate alea  , si era un banner mai mare pe care scria ”La multi ani Niall+Jenn” . Este asa frumos.....

-Niall , nu plange... (Louis si ma ia intr-o imbratisare prieteneasca )

-Nu plang , mi-e cald! (eu)  Si o iau in brate pe Jenn , si ii soptesc: ”La multi ani iubito! ” .

______________________

JENN P.O.V.

Dupa o ora , Niall statea cu JB , Louis si Liam , ceilalti era u pe langa Selena Gomez . Eu eram cu fetele , e frumos .

-Fetelor am o idee! Zic eu .

-Ce? (Perrie)

-Vreau sa cantam DNA !! Adica noua piesa ! Va rog !!!! (eu)

-Bine (Perrie , Lena , Ane)

-Yaay , merci!!!! Spun si le imbratisez. Vin sa-l iau pe unul din baieti sa ne prezinte , de cantat pot adr de vorbit , nicigand. Spun si ma apropii de Niall.

-Hei , Niall , mancaciosul meu frumos si-

-Ce vrei? Spune Niall incercand sa para serios dar , a chicotit.

-De unde stiu ca vreau ceva?

-Pentru vrei sa-mi faci complimente , deci .... ce vrei?

-Vreau sa ne prezinti , eu si fetele vrem sa cantam..

-Esti intr-o trupa? (Justin )

-Da! Eu , Perrie , Ane si Lena.

-Macar aveti un nume? (Louis)

-Little Mix.spun hotarata .

-Va prezint eu . Mereu mi-a placut sa prezint oameni. Spune Justin , incantat si probabil asteptand raspunsul meu .

-Ok , haide . Pa baieti . spun si il iau cu mine pana la fete , care se afla pe partea dreapta a scenei .

-Fetelor .... ( spune Justin incercand sa ”agate” vre una)

-Suntem luate! (Perrie)

-Fi-rar! (J)

-Hai , ia microfonul si prezinta-ne!  Spun , lund un microfon , dandul lui justin si impingandul pe scena. Si saracul baiat aproape cadea ... Nu e vina mea ca am asa forta si el e asa slabanog....

-Atentie toata lumea! Avem aici o noua trupa ! Le invit pe scena pe Jenn , Ane Perrie si Lena , sau mai bine zis Little Mix !!!  Spune Justin si toti ne aplauda , urcam pe scena si incepem sa cantam DNA . La final toata lumea era , surprinsa oarecum . Am coborat si toti ne-au felicitat .

-trebuie sa va prezentam lui Simon .(Liam)

-Da trebuie sa mergem la Simon , aveti un talent care nu trebuie ratat. Si aveti si niste voci superbe! Pun pariu ca ia-ti intrece pe baieti , spune Selena , iar baietii o privesc cu ura , si noi fetele , radem de fetele lor .

__________

A trecut ceva timp de la asa zisul nostru spectacol , si baietii au lasat subiectul cu Simon . Oricum , petrecerea s-a terminat , Harry cu Lena au plecat , la fel si Zayn si Perrie , care , nu prezinta probleme . Am ramas eu , Ane si Laim , deoarece Niall si Louis sunt beti .

-Nu vreau acasa!!!!! (Louis)

-Nici eu !! Vreusa mananc ! (Niall)

-Vei manca acasa , haide odata!!!!!!! (Ane )

-Eu vreau sa fiu o zebra !! spune Louis si se aseaza in patru labe , zicand intruna ”Sunt o zebra!!!” .

-Ce facem cu astia?(eu)

-Am un nume iubito! (N) si voia sa ma sarute dar l-am respins.

-Nu acum , cand esti treaz!(EU)

-Sunt destul de treaz! Spune incercand sa faca 2 pasi , fara sa se balangane , dar la al 3 lea a cazut pe jos cu capul intr-o.... aia e budinca???

-Liam!!!! (eu)

-Acum . Niall avem prajituri cu ciocolata acasa !! (Liam)

-Spre masina!!! (N)

-Cu placere! (L)

-Da , merci...

________________

Ajungem acasa , unde toata casa doarme in afara de mine... Ce om normal sta treaz dupa o petrecere la ora 2 ? Ah , eu!! Deocamdata sunt cu Niall in dormitor . Cobor in sufragerie , unde este Louis , beat mort , super trebuie sa ma confrunt cu el! Fugi inainte sa te vada , fugi , fugi , fugi...

-Jennfer , fix fata cu care voiam sa vorbesc!

-Fi-rar ! Salut Louis !

-Jenn , vino aici ! si imi arata sa vin in poala lui , eu nu il ascult , dar totusi , ma asez pe canapea , el fiind la celălalt capat.

-Nu musc.. rade el , si ma ia aspru de mana , punandu-ma in poala lui , isi infasoara bratele in  jurul taliei mele , si se apropie de mine .

-Louis ce faci? Ai iubita , ai uitat?

-Ce naiva esti Jenn ...

-Ce vrei sa zici?

-Totul a fost un pariu...

-Ce ?! 

Viata e complicata (One Direction F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum