HARRY P.O.V.
Deci azi la 6 am intalnire , stai ... PROST PROST PROST PROST PROST , la 5 mergem la nu stiu ce petrecere , off , gata stiu , ma duc acum la ea si ii spun sa mergem maine , off , nu .... GATA stiu , o luam cu noi pe Lena si ma duc sa-i spun ca vin la 5 si mergem cu trupa ala o petrecere , gata , vezi ce destept m-a facut mama .... O iau incet spre casa ei , ajungand foarte repede , pentru ca e la distanta de 6 case de casa 1D , oricum , bat la usa , si apare , usor surprinsa , sa zic asa...
-Oh , buna Harry ...
-Buna Lena , am venit sa discutam despre intalnire , eu si baietii mergem la o petrecere si
-Nu mai mergem la intalnire , amm inteles ,pa Harry , si voia sa inchida usa , dar nu am lasat-o.
-Defapt , voiam sa vi si tu cu noi la petrecere , dar trebuie sa fi gata la 5 , iti ajund 3 ore?
-Oh doamne DA DA DA DA DA , amm adica , da , ok , e super.... spune ea incercand sa nu sara de sus in jos , petru ca pe fata ei se vede entuziasmul.
-Ok , vin sa te iau la 5 , vrei sa le aduc si pe celelate fete aici sa va pregatiti?
-Amm , care fete?
-Iubita lui Niall , iubita lui Louis siiubita lui Zayn .
-Da , sigur !!
-Ok , cred ca o sa ajunga in 5 minute , pa , spun si o imbratises .
-Pa . (Lena) si inchide usa.
Trebuie sa-i dau mesaj lui Jennifer , si sa le ia si pe Ane si Perrie.
” Jenn , luati-va lucrurile , mergeti acasa la Lena , sa va pregatiti toate , e la 6 case distanta (dreapta) ia-le si pe Ane si Perrie , bye =) ”
”Ok , cred ca ajungem in 5 minute! ”
Ok , acum sa ne pregatim noi , baietii , of iar o sa iasa tambalau.....
JENN P.O.V.
Harry mi-a spus ca e la 6 case distanta la dreapta , Perrie si Ane sunt langa mine , si fiecare are vreo 3 pungi in maini , de ce ? Pai.... machiaje , rochiile , pantofii , plicurile , si oh , am ajuns.Este o casa , cam ca a mea , doar ca este rosie , mereu mi-a placut rosu , dar iubesc albastrul.Bat la usa , si imi apare o fata cam de varsta mea si , oh la naiba , chiar e draguta , acum il inteleg pe Harry.
-Buna , eu sunt Jennifer , dar poti sa-mi zici Jenn , ele sunt Perrie si Ane .
-Lena , incantata , haide intrati!
-Ok! Am zis toate in cor .
-Deci cum e sa fi iubita faimosului Harry Styles?intreaba Ane.
-Nu suntem impreuna , spune Lena si ne ajuta cu pungile pana in camera ei , care (multlmesc Cerului) este la parter si trebuie sa ne caram cu toate pungile.
-Inca, zice Perrie .
-Oricum , cvoi sunteti surori?(Lena, referindu-se la Ane si Perrie care , daca ma gandesc , chiar seamana putin.)
-Noi? Nu , poate avem aceeasi inaltime , si avem aceeasi culoare la par , dar nu suntem surori , suntem doar prietene (Perrie)
-Da , deci , cu ce incepem fetelor?(Ane)
-Pai , eu zic , 1.Par , 2.machiar 3.rochie 4.pantofi 5.detalii mici. Zic eu , celelalte abroband ideea mea . La treaba! Spun iar , si eu si fete incepem sa ne pregatim.
HARRY P.O.V.
Deci , dupa cum ziceam , e un tambalau total , casa e , pur si simplu intoarsa pe dos .
-Louis lasa morcovii si imbraca-te! Tip eu la tipul care nu se opreste din mancat morcovi.
-Dar sunt gata!(Louis)
-Vrei sa mergi pe covor rosu in boxeri?!?!?!?!
-DA!!(Louis)
-Imbraca-te!! Tip si ies pe usa de la camera sa trandind-o in urama mea.Auzind un ”Bine , mami!” din inauntru , jur ca-l bat pe asta intr-o zi , chiar daca e cel mai bun prietenal meu , inca imi amintesc cum ne-am intalint.
*Flashback*
Tocmai am iesit din toaleta , trebuie sa apar pe scena in 15 minute , dar ma ciocnesc de un tip , mai mare decat mine.
-VEZI PE UNDE MERGI!
-NU , TU VEZI PE UNDE MERGI ! Oh Harry Styles.
-Louis Tomlinon , am auzit despre tine .
-Si eu despre tine , intri acum ?
-Da , tu?(Louis)
-Aham , am inganat.
-Stai sa te ajut , si-mi intinde mana , iar eu i-o prind si ma ajuta sa ma ridic sus.
-Scuze frate , prieteni?(Louis)
-Nu-i nimic , si da .Zic si amandoi ne indreptam spre scena.
*End Flashback *
Ce amintire.... Acum , Liam.
-Liam esti gata.....
-Harry , ia aia de langa mine!!!!!!!! Zice si-mi sare in brate , eu cazand , si cred ca s-a cutremurat pana la fete , de la greutatea noastra .
-Ce ai Liam?!?!?!
-L-l-l-ingura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
___________________________________
Hei , scuze ca este asa scurt , dar cred ca mai postez un capitol mai incolo !
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanfictionJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...