-Ok. spune Niall si inchide. Eu merg repede pe canapea fara sa dau de banuit .
-Simon vine... spune suparat .
-O sa iesim si din asta stai calm. Ii spun si in momentul urmator au intrat pe usa toti , incluzandu-l si pe Simon.
-Din cauza voastra am dat toti de belea! Se plange Louis.
-Asezati-va pe canapea si taceti , nu am venit aici sa va cert. spune si noi ramanem usor surprinsi . Ne asezam si el incepe. Uite , stiu ca le iubiti pe fete si va inteleg . Fetelor eu vreau sa semnez cu voi . Vom scoate 2 piese si apoi voi veti mai compune . Si dupa ce aveti mai multe , vreau sa fac un turneu . Mai precis, One Direction si Little Mix. Si va fi peste tot. L.A. , Londra , Las Vegas , Romania , Japonia si multe alte tari . Ce ziceti? Spune , punand pe masa un contract si un pix.
-Ne trebuie un lider spune Perrie si toate fetele se uita la mine.
-Ok... spun putin nesigura. Iau pixul in mana si semnez . ” Jennifer B. ” Asta e semnatura mea. La ei cine e liderul? intreb arantand spre minunatii nostri prieteni , si Harry ridica mana. Tu?! Intreb surprinsa.
-Da. Ce are?ma intreaba.
-Nimic. spun .
_____________________________
Simon a plecat si am ramas asa. Cand ne intoarcem din vacanta in Romania , da maine plecam , vom inregistra cele trei melodi , adica ”Salut” , ”Wings” si ”DNA” Simon a zis ca ne trebuie cel putin 7 sau 8 . Am de compus in vacanta asta... Vai.... Oricum , va merita . Sper. Imi iau la revedere de la ceilalti , nu inainte sa ma aigur ca vine Liam sa ma trezeasca de dimineata si plec . Ajunsa acasa , urc direct in camera mea. Imi fac un dus de vreo 20 de minute , si imi fac bagajul . Dupa o ora termin , imi iau pijamalele si ma bag in pat.
LIAM P.O.V.
Sunt singur in camera , nu pot sa dorm , mi-as face bagajul , dar e facut deja. As vrea totusi ca intre mine di Danielle sa fie ceva . Dar ma impiedica ceva , ah da , JENN !! Inca am semintemente pentru ea . Dar ea il iubeste pe Niall si asta se vede de la o posta . De as putea face ceva in vacanta asta ca Jenn sa fie a mea , dar ce? Nu ar trebui sa ma gandesc la asta ! Ci la urmatorul cantec ... dar nu am pic de inspiratie . Si tocmai am terminat ”Steal my girl” . Fetelor le trebuie ceva... Dar , din nou , nu am inspiratie . Si ideea lui Simon cu turneul mi se pare super . Dar , dara la noi se numesc Directionere la ele sa se numeasca... Mixeri? Ne mai gandim la nume... Simt cum somnul ma prinde usor...
DIMINEATA
Ma trezesc din cauza telefonului , intrebarea mea este , DE CE SUNT PE JOS? Cand am cazut din pat? Si de ce m-am trezit asa devreme? Ah da , trebuie sa o trezesc pe Jennifer , o sa am nevoie de mult noroc , avionul decoleaza peste 2 ore . uf...
JENN P.O.V.
Cineva este de 2 minute aici si imi sopteste numele , deja m-a enervat .
-Jennifer trezeste-te o data!! Tipa Liam si eu cad din pat , el razand de mine.
-Hei , nu mai rade!! Nu e frumos, acum ca m-ai sculat te rog sa parasesti perimetrul si in , 30 de minute sunt jos .
-Ok , ma duc sa fac ceva sa mancam , tu pregateste-te , tine cont , peste 30 de minute intru peste tine fara sa mai ciocan . si cu asta iese afara. Merg in baie si imi fac rutina. Merg in fata sifonierului si... hainele mele sunt in bagaj , foarte inteligent Jennifer. Desfac bagajul si iau primul lucru de acolo. Este un pluover crem cu un desen pe el , niste blugi si in picioare imi iau niste cizme , parul l-am prins intr-un fel de coada si tocmai atunci a intrat Liam in camera mea.
-Vezi ca poti sa te incadrezi in timp? Ma intreaba. Haide jos sa mancam.
Jos ma asteptau 3 clatite cu Nutella , o cana cu lapte , si laga mai era o portie. Ne asezam pe scaune si in mai putin de 10 minute am terminat de mancat , atunci mi-am adus aminte , CAIETUL CU IDEI !! O sa am nevoie de el , las astea asa , si ma duc repede sus si il iau din sertar cu un pix si le pun in geamantan , si imi iau si telefonul pe care il pun in buzunarul de la pantaloni.
-Ce tot fugi asa?! Apare Liam in spatele meu.
-Trebuia sa iau caietul cu idei , o sa am de scris in vacanta asta ... spun .
-Ok , am inteles , Niall mi-a dat mesaj ca este afara si nea asteapta , am spalat eu vesele si am oprit curentul si chestiile astea , bagajele mele sunt deja in masina , hai sa te ajut. zice , si il aprob , imi iau geaca pe mine , geanta si Liam m-a ajutat pana la masina cu geamantanul.
__________________________________
-Niall ai spus ca suntem cazati la hotel , nu ca am inchiriat o cabana doar pentru noi!! Spun deja enervata , de ce nu puteam sta la un hotel?
-Scuze ! Dar am crezut ca o sa te bucuri!zice el si eu imi iau geamantanul din bratele lui Liam si ma duc inauntru . Este dragut aici , imedia cum intri este o sufragerie mare , o canapea de vreao 4 persoane si 2 fotolii pe langa ea , o masuta de cafea si un televizor , o usa care duce spre bucatarie. Scari care duc la etaj , urc si sunt 6 usi . Cobor si incep discutiile...
-Cine cu cine sta? Sunt 6 camera. spun
-Perrie + eu , Louis + Ane , Harry + Lena , Jenn + Niall si Liam singur. zice Zayn.
-Nu vreau sa stau singuuur!! Se plange Liam.
-Nici sa nu te gandesti... il ameninta Niall pe Liam.si se uita si la mine.
-De ce? Intreb eu .
-Pentru ca esti iubita mea! spune Niall. SI LOGODNICA! Si de ce Liam?! zice , saracul , l-am cam suparat .
-Acum vezi cum e sa fierbi de nervi? Si pentru ca nu are coleg de camera .ii zic . El lasa capul in jos si murmura un ”imi pare rau” .
-Ok . zic si fata i se lumineaza si se apropie de mine sa ma sarute , eu il resping. Doar nu crezi ca scapi fara pedeapsa nu? Il intreb si iar e trist. Prima noapte stau cu Liam , restul cu tine . spun hotarata si ma duc sus cu bagajul sa-mi aleg camera mea si a lui Liam.
-Liam!! Tip dupa el si apare de zici ca arde ceva.
-Ce-i? Unde arde?intreaba.
-Ce camera?zic , incercand sa nu rad de fata lui.
-A treia pe dreapta . imi raspunde relaxandu-se putin , ma duc in camera si in mai putin de un minut e si el in spatele meu . Camera e alba , are un sifonier si un pat de doua persoane , intr-un colt , este o canapea si un televizor cu o masuta . Mai este o usa , probabil baia .
-E dragut. Zic si imi iau geamantanul.
-Ce faci?ma intreaba.
-Pai , o sa despachetez la Niall dar de dormit dorm aici , il mai presez putin.zic
-Ce malefica esti , nu cred ca vreau sa stiu ce mi-ai face mie daca eu as fi logodnicul tau , si rade. Eu il strig pe Niall.
-NIALL !!! tip .
-Ce e?apare la usa trist.
-Unde e camera ta? Il intreb.
-Te-ai razgandit? Ma intreaba vesel.
-Nup , despachetez la tine , si toate cele dar de dormit , dorm aici , doar in noaptea asta.zic.
-Ok , stai sa te ajut. zice putin mai vesel .
_____________
Mi-am terminat treaba , imi iau pijamalele pe mine si ma indrept spre camera lui Liam . Intru si el e la televizor.
-Buna , pe tine te asteptam... zice razand.
-Merci , sa stii ca oricand pot pleca daca te deranjez...spun
-Nu!zice repede . Hai ca mi-e somn. Zice si mergem spre pat , ne bagam inauntru si Liam ma trage aproate de el , punandu-mi mana peste talia mea.
-Noapte buna . imi sopteste.
-Noapte buna . spun la randul meu.
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanficJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...