-Stii tu chiar esti dragutza fata de cealalta fata pe care a adus-o Niall acasa . Nu mai stiu cum o chema ... Dar pentru mine , tu esti prima fata pe care o aduce acasa. zice si chicoteste .
-Pai , multumesc!
-Draga , poti sa vi pana la bucatarie sa ma ajuti?
-Desigur ! Spun si o insotesc pe Maura pana in bucatarie .
*
Dupa o ora ajunsese si Niall cu Greg , iar tatal sau , Bobby este chiar foarte de treaba , iar Greg este si el destul de dragut cu mine . NNe aflam la masa si vorbim despre planurile de viitor.
-As cam vrea sa va zic ceva ! spune Niall si se ridica , imi ia mana intra sa si se uita la mama tatal si fratele sau . Sper ca va place de Jenn...
-Desigur scumpule , e mult mai frumoasa si desteapta si de treaba ca Bara aia , cum o chema! zice Maura.
-Barbara mama , Barbara .(Niall)
-Da , asa!(Maura)
-Da , pai , nu prea stiu cum sa spun dar o aveti in fata pe actuala mea logodnica iar in viitor , sotie . (Niall) Toata lumea sare si ne imbratiseaza , felicitandu-ne.
-Cand faceti nunta ?(Bobby)
-Pai eu - spune Niall dar primeste un telefon si e intrerupt . Scuze , trebuie sa raspund , e Simon.
-Alo? .. Da.. Ok.. Vrea sa vorbeasca cu amandoi.zice si da pe speaker.
-Buna Jennife si Niall.
-Hei Simon! Care-i faza?(intreb eu)
-Pai maine trebuie sa fiti aici caci turneul va incepe de azi intr-o luna si trebuie sa ne pregatim. Va astept maine la studio. si cu asta inchide.
-Pai , mi-a facut placere sa te cunosc Jennifer . Niall hai la masina sa ducem bagajele.(Greg)
-Scumpo , sper ca veti veni inapoi cat mai curand si daca se poate , chiar la biserica... (|Maura)
-Si mie mi-a facut placere . Si abia astept sa ne mai vedem domnule si doamna... adicaaa.... Maura si Bobby .
-Asa , vezi ca stii ? (Bobby) Ma ia in brate si mama lui Niall la fel.
-Si de mine nu o sa-ti fie dor ?? zice Greg aparand de .. niciunde .
-Ba da maa ! zic si il iau in brate si pe el .
-Fugi , sa aveti un zbor cat mai placut inapoi. Ne vedem la altar , nu scapi tu asa de usor de familia asta !
-Nici nu vreau sa scap de voi , sunteti incredibili si amabili si toate cele.
Niall intra pe usa .
-Pa mama , tata , Greg ! Imbratisare de familie !! se imbratiseaza si bla bla bla , nu are rost sa va plictisesc cu astea ...
*
Tocmai am aterizat in Londra , pe Luton , vantul bate tare din moment ce il impinge si pe Niall . Punem bagajele si urcam repede in masina .
-Deci cum ti sau parut ai mei ?
-Foarte tari , chiar imi plac parintii tai , mai ales mama ta , este o draguta !! spun.
-Ma bucur ! spune si ma saruta usor , isi pune mana pe obrazul meu si adanceste sarutul . Limba lui cere permisiune dar nu o dau ca sa-l enervez putin . Dar el imi musca buza de jos , deschizandu-mi gura si scotand un geamat de la mine , asta bucurandul. Dar opreste sarutul. Se apropie de urechea mea si sopteste:
-Acasa , nu aici ! eu rosesc , observand umflatura din pantaloni.
-Vezi ce-mi faci tu mie ?! zice el si rade , eu alaturandu-ma.
*
Am ajuns acasa , pe la 12 noaptea , am luat repede bagajele si culmea , ne-am intalnit la intrare cu Harry care tocmai se intorsese de la aeroport , cum de nu l-am observat ?
HARRY P.O.V.
Tocmai voiam sa le fac o vizita surpriza lui Niall si Jenn in Irlanda , dar bineinteles ca trebuia sa sune Simon sa ne anunte turneul si repetitiile . Tocmai ce am ajuns acasa ,o data cu Jenn si Niall . Stai CE ? Si ei s-au intors , Bada-bung !! Pot sa vad acum ce simt pentru Jenn , yuhuuuu !! Da... s-ar putea sa simt ceva pentru ea , dar nu sunt sigur si de asta trebuie sa verific , duuuh !!
*DIMINEATA * ORA 8 *LA SALA DE REPETITII, STUDIO*JENN P.O.V.*
-Aloo , se vede ca au venit nebunii !!! zice Simon care a intrat in sala. Buna dimineata tuturor , mai putin tie Zayn .
-O TACI !! STII CAT DE MULT IMI IA SA-MI FAC PARUL? LOGIC CA NU STII !! DUUUH , NU AI FRUMUSETEA MEA !! zice Zayn aproape tipand.
-Iarta-l e foarte moracanos dimineata ! (Louis)
-Daaa , hai sa zicem ca inteleg . Deci , concertele vor fi amestecate . Adica , One Dirction o melodie , Little Mix alta melodie , si tot asa , in total vom avea vreo 30 de melodii pe concert , fiecare cate 15 .
-15 ?! NOI AVEM DEABEA 3 ! zice Perrie agitandu-se .
-Nu este o problema , Perrie . Am angajat un scriitor care v-a scris mai multe cantece si chiar cred ca vi se potrivesc. (Simon)
-Ok, dar inainte , trebuie sa se uite Jenn peste ele , ea este o compozitoare buna ! (Lena)
-Da asa e ! (Ane)
-Ok,ok ,am inteles ! Acum sa va prezint echipa de dansatori !(Simon) Pe usa intra vreo 3 fete si 3 baieti dintre care .. Austin ??
-AUSTIN ?!
-Jennifer , ce surpriza sa te vad ! zice el , dar simt cum capul mi se invarte si apoi ... negru ...
NIALL P.O.V.
Jennifer a lesinat ! Suna la salvare , nu , fa respiratie gura la gura , nu , ridic-o de pe jos !! Asta da!! STAI . TOCMAI A ZIS AUSTIN??
CITEȘTI
Viata e complicata (One Direction F.F.)
FanficJennifer este o fata oarecare care locuieste in L.A. , ce se intampla cand ea se muta in Londra , obligata de parinti...ea trece prin dragoste , ura , tristete , si toate alaturi de prietenele ei , si faimoasa trupa One Direction.Oare Liam sau Nial...