Murat'tan
Sabah gözlerimi yüzümde ki saçlarla açtım. En çok hayalini kurduğum o sahne ile açtım gözlerimi. Sevdiğim kadının kokusunu içime çekerken, yatış pozisyonumuzu görünce gülümsedim. Ne deli yatıyordu bu kız...
Elime telefonu alıp saate baktım. 12.25 ne uyumuşuz ama... Yavaşça yerimden kalkıp mutfağa ilerledim.
Şimdi benim meleklerime, güzel bir kahvaltı hazırlama vakti.Dolabı açıp içinden peynir, zeytin, salatalık, domates ve üç yumurta alıp kapattım. Peyniri güzelce kesip tabağa koydum. Ardında bir kaç zeytini de tabağa döküp tepside yerine koydum. Domatesi ve salatalığı bir tabağa doğrayıp güzel bir şekil verdim. En sona kalan yumurtaları bir tabağın içine kırıp tuzladım ve karıştırdım. Tavaya biraz yağ döküp, ocağın üstüne koydum ve kızmasını bekledim. Yağ kızdıktan sonra tuzlayıp karıştırdığım yumurtaları tavaya boşalttım ve pişirmeye başladım. Yumurtalar da piştikten sonra tepsiye yerleştirdim ve tekrar dolaba yöneldim. Meyve suyunu alıp, tekrar dolabı kapatırken, iki bardak çıkarttım ve iki bardağı da doldurduktan sonra tepsiye yerleştirdim.
Tepsiyi elime alıp yatak odasına doğru sessiz adımlarla ilerledim. Kapıyı yavaşça açtım ve bir eli karnında bir eli yastığın altında olan güzel karıma baktım.
Kapıyı ayağımla ittim ve tepsiyi yatağın diğer tarafına koyup oturdum.
"İpek... İpek... Hadi uyan güzelim... "
O güzel gözlerini yavaş yavaş araladı ve mavileri göründü.
" aa Murat se-... Ayy of ben gerçekten çok salağım!.."
Deyip kafasına vurdu. Gözlerime bakıp
"saat kaç oldu ve sen ne zaman uyandın?.." diye sorguladı...
"saat 12.45 ve ben yirmi dakika önce uyandım... Bak size kahvaltı hazırladım... "
Tepsiyi alıp kucağına koydum ve alnına bir öpücük kondurdum.
" yaaa ellerine sağlık... "
Gülümseyip bir parça ekmek kopardım ve yumurtaya bandım. Ekmeği yavaşça ağzına verirken telefonumun bildirim sesi geldi.
Telefonu elime alıp Mete'den gelen mesajı açtım.
" abi çok mutluyum..."
"sebep? "
" Sevda, Sevda'ma açıldım... Söyledim..."
"helal!.. Sevda ne dedi peki? "
" biraz zaman istedi... Ama tersleme di ya o bana yeter... "
" :) "
İpek bana kısık gözlerle bakıp, kimle yazıştığımı anlamaya çalışırken, onu daha fazla merakta bırakmamak için telefonu ona çevirdim ve vereceği tepkiyi bekledim.
Mesajları okuduktan sonra gözlerini açıp kıkırdamaya başladı.
" eh Sevda Hanım düştünüz elime. "
Sinsice gözlerini kısıp telefonunu eline aldı.
" İpek,ilk önce yemeğini yeseydin!.. "
" annem iki... Yerim dur bu anı kaçıramam!.. Yanıma gelsene."
Dediğini yapıp yavaşça yanına gittim ve ne yaptığına baktım. Mesajlara girip Sevda'nın numarasının üzerine tıkladı ve yazmaya başladı.
" Sevda'cığım, canım arkadaşım, hayırdır?.. Benim bilmediğim neler dönüyor bakalım?.. "
Sevda'dan yanıt gecikmedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçindeki Güneşler - Tamamlandı-(düzenleniyor)
Teen FictionDikkat! +18 sahneler bulunmaktadır!.. Hadi biraz empati yapalım... Daha 18'inde gençliğinin baharında olan bir kızın yerine koyun kendinizi. Bir gün okuldan çıkmış evinize gidiyorsunuz, kendi kendinize sabahtan beri aklınızda dönüp durmakta olan o...