3 ay sonra
"İpek biliyor musun seni böyle karnın küçük görünce tuhafıma gidiyor... Üçüzler bu aylarında iki katı büyüklükteydi..."
Gülümseyip elimi göbeğimin üzerine koydum. Bu gün doktora randevumuz vardı. Cinsiyet öğrenmeye gidecektik. Şimdi diyeceksiniz 'be kadın 5. ayındasın yeni mi öğreneceksin?' diye ama şöyle izah edeyim; yaklaşık üç aydan beri doktora her gittiğimizde aldığımız tek cevap 'kendini göstermiyor' idi. Ben her ne kadar kocacığıma kız olduğunu söylesem de, bana inanmıyor 'olsun biz doktordan duyalım!' diyordu. Ama hissediyordum bir kere kız olacaktı. Ayrıca kız çocuğa hamile olan kadınların kalçaları yanlara doğru genişlermiş annem hep öyle derdi, benim de kalçam bu hamilelikte oldukça genişlemişti. Hissediyordum bir kızımız daha olacaktı...
Nazlı'nın ağzıma uzattığı kısırı yerken, Gökhan'ın ağlayarak yanıma geldiğini gördüm.
"Oğlom no oldo? "
Ellerini yumruk yapmış gözlerine bastırırken, sözlerimle ellerini gözlerinde çekti ve bir süre Şaşkınlıkla bana baktı. Sonrada beni taklit etmeye başladı.
" Sonon bo kozon bonom soçomo toko tokoyo! Öhöhöhöhöhö"
Ona tip tip bakan kızlara bir kahkaha atıp kızımı çağırdım.
"İnci Damla! Annecim buraya gelir misin? "
Koşturarak içerden gelen kızım ellerini önünde bağlayıp sallanmaya başladı.
" efenfim anfefim? "
Hemen düzelteyim 'efendim annecim?'
" Kızım, kardeşinin saçına toka takıyormuşsun neden? "
" Ama föyle fok fayıfıklı ofuyor! "
Evet bu da 'Ama böyle çok yakışıklı oluyor!' demekti...
" ama belli ki kardeşinin hoşuna gitmiyor! Yapma olur mu? "
Ellerini göğüs hizasında birleştirip kaşlarını çattı.
" Aman zafen tipfifsiz, tipfif kaf kıflay sefi befenmefin! "
Hemen açıklıyorum." Aman zaten tipsizsin, tipsiz kal kızlar seni beğenmesin! "
Hepimiz bu söze kahkaha atarken Gökhan alınmış olacak ki dudaklarını büzüp kardeşine baktı.
" çok mu tipşijim ki ben? "
İnci dayanamayıp Gökhan'ın yanına ilerleyip, yanaklarını sıktı.
" Hafııırr kıfdım ben fana onfan öyfe defim. Aflama fende aflarım! "
Anlamı= ' Hayııırr kızdım ben sana ondan öyle dedim. Ağlama bende ağlarım!'
Kendi minik ama kalbi büyük çocuklarım birbirine sarılıp yanaklarını öpüp, içeri girdi.
Çocuklarımın hiç biri O'na huy olarak benzemiyordu. Bu her ne kadar beni mutlu etsede, Mert Can'ın onun tipini alması kaçınılmaz oldu...
Evet maalesef oğullarımdan biri ona benzemişti, ama kalbi değil... Kalbi babası gibiydi annesi gibiydi... Benim çocuğumun yüzü ona benzesede kalbi ona benzemeyecekti... Benim çocuğum kimseyi üzmeyecekti... Benim çocuğum... TECAVÜZCÜ OLMAYACAKTI!..
Biz anneler! Her şey bizim elimizde!.. Siz babalar! Her şey sizin elinizde!..
Bizler çocuklarımıza kadının ne kadar önemli ve kutsal bir varlık olduğunu, kadına el kaldırılmayıp aksine el üstünde tutulması gerektiğini, kadının bir seks oyuncağı değil var olma sebebimiz olduğunu öğrettikçe, kadınların ölmemesi yaşaması gerektiğini anlattıkça, bir kadın çocuk çığlığına kulak kapamak yerine yardıma koşmak gerektiğini aşıladıkça, TACİZ VE TECAVÜZCÜLER bu dünya üzerinde kalmayacak!
BU DÜNYANIN YAŞANILACAK BİR YER OLMASI İÇİN HER ŞEY BİZİM ELİMİZDE!.. Silkelenin ve kendinize gelin KADINLAR ÖLMEYİ DEĞİL!YAŞAMAYI HAK EDİYOR!
Ve kadınların yaşaması bizim elimizde!..
☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️
Üçüzleri kızlara emanet etmiş, bizde Murat'la hastaneye gelmiştik. İki kişiden sonra ben girecektim. Aslında biraz heyecanlıyım. Ben her ne kadar kız olduğunu hissetsemde erkekte olabilirdi sonuçta...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçindeki Güneşler - Tamamlandı-(düzenleniyor)
Teen FictionDikkat! +18 sahneler bulunmaktadır!.. Hadi biraz empati yapalım... Daha 18'inde gençliğinin baharında olan bir kızın yerine koyun kendinizi. Bir gün okuldan çıkmış evinize gidiyorsunuz, kendi kendinize sabahtan beri aklınızda dönüp durmakta olan o...