Bir kaç ay sonra
"agucuk gucucuk. Baban seni yer."
Odada ki herkes Gökhan'a mutant görmüş köylü bakışları atmakla meşguldü. O nasıl bir çocuk sevme şeklidir.
"Gökhan aga Allah aşkına küçücük çocuğu onu yemekle mi tehdit ediyorsun?"
Sevda Mete'ye tuhaf bakışlar atıp kendini tutamadı.
"benim akıllı sevdiceğim, Gökhan'ın çocuğu sevme şekline sitem etmiyorsun ona mı ediyorsun?"
"sevdiceğin sana kurban olsun..."
İkisine de gülümseyerek baktım. Yine bizim evde toplanmıştık. Üçüzler ve ikizler kendi hallerinde oynarken Gökhan, İpek'i kucaklayıp sevmeye başlamıştı. Ay birine kendi adımla hitap etmek tuhaf hissettirdi.
Bacağımda hissettiğim şeyle kafamı yere çevirdim.
"mammmaaa! " İnci'm bacağıma yapışmıştı. Acıkmış minik kızım.
" ayy yerim ya teyzoşunun miniği. "
Simge'ye öpücük atıp kızımı kucağıma aldım. Yanımda oturan Murat'ın kucağına bırakıp mamalarını hazırlamaya gittim. İnanın üç çocuğa birden bakmak o kadar zordu ki... Sonunda beş mamayı da hazırlayınca Nazlı'yı çağırıp ikizlerin mamalarını almasını söyledim. Bende üçüzlerin mamalarını alıp içeri gittim.
Birini Murat'ın, birini benim diğerini de Sevda'nın önüne koydum. Sevda Gökhan'ı, bende Mert Can'ı kucağıma aldım. Hepimiz çocuklara mamalarını yedirmeye başladık.
"Simge!.. "
" Efendim minnak kedim... "
" Ben bu görüntüden sonra uzun süre çocuk yapmayacağımızı düşünüyorum. "
" sana katılıyorum minnak kedim. "
Simge ve Caner'e göz devirip, oğlumu beslemeye devam ettim. Sonunda beşi de doyduğunda tabakları mutfağa bırakmaya gittim.
Bir an da başımın dönmesiyle kasenin içindeki kaşık yeri boyladı. Arkamdan gelen Nazlı halimi görmesiyle elimdeki tabakaları ve yerdeki kaşığı alıp tezgahın üzerine bıraktı.
"iyi misin kız? "
" ba-başım dön-... "
Dizlerimin bağının çözülmesiyle kendimi yerde buldum. Tam olarak bilincimi yitirmemiştim, lakin tam olarak ayık olduğumda söylemezdi. Görüntüler ve sesler boğuk boğuk geliyordu. En son hatırladığım Murat'ın beni kucağına alıp arabaya yatırmasıydı.
☯️☯️☯️☯️Gözlerimi bir hastane odasında açtığımda, yanımda sadece kızlar vardı.
"onu buna nasıl söylicez. "
Yarı açık olan gözlerimden Nazlı'nın, Simge'nin kafasına vurduğunu gördüm.
" türkçe hocanın senin ben... Ama haklı yinede kız öğrenince ya tekrar bayılırsa, üç tane zaten var başında bir veya iki tane daha eklenirse ne yapar? "
İyice kendime geldiğimde merakıma yenik düştüm ve sordum.
"neyi bana nasıl söyliceksiniz?"
Sesimi duymalarıyla üçü birden irkildi. Birbirlerine kısa bir bakış atıp yutkundular.
"İpek," kafamı salladım ve devam etmesini bekledim. "Off söylicem valla... İpek hayırlı olsun gebeşim yine iki aylık gebesin..."
Ne?! Ama... Ben...
"yine mi?.. " bu ses benden mi çıktı?
Nazlı kafasını sallayıp" yine... " dedi. Ben şimdi 4 çocukla çok afedersiniz ne bok yicem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçindeki Güneşler - Tamamlandı-(düzenleniyor)
Teen FictionDikkat! +18 sahneler bulunmaktadır!.. Hadi biraz empati yapalım... Daha 18'inde gençliğinin baharında olan bir kızın yerine koyun kendinizi. Bir gün okuldan çıkmış evinize gidiyorsunuz, kendi kendinize sabahtan beri aklınızda dönüp durmakta olan o...