İyi okumalar 🤗
Medya: Mirza ve Duru 🥺❤️
————"Yani uzun lafın kısası benim kişisel asistanım olmanı istiyorum." Dedi tek nefeste.
Şaşkınlıkla ona bakarken konuştum.
"Şey emin misiniz?"dedim tereddütle.
"Evet neden senin için sorun mu olur?" dedi merakla.
"Hayır olmaz ama bu işler nasıl yapılır bilmiyorum. Ve sizi hayal kırıklığına uğratabilirim."dedim"Asla öyle düşünme. Yapacağın iş çok zor değil. Zaten anlattığımda sende kolaylığını farkedeceksin."dedi gülümseyerek.
_______
Bütün sözleşmeleri imzalayıp ordan çıkmıştım. Verdiği avansla bankaya gidip bütün ev faturalarını ödeyip yorgun bir biçimde eve gelmiştim.
Bugün erken uyumalıydım. Yarın işe başlıyordum resmen. Evet mutluydum. İlk defa bu kadar iyi bir işe girmiştim.Duş aldıktan sonra pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.
Telefonuma yağan bildirim yığınlarına bakarken Candan gelen mesajı görünce resmen şok geçirdim.
Heyecanla instagrama girdim.İnanamıyorum Duru sen misin?! Şu an cidden çok şaşırdım ve sevindim. Hemen seninle bir buluşma ayarlamalıyız. Seni çok ama çok özledim.
Gözlerim dolu dolu mesajı okudum. Lise yıllarım hemen aklıma gelmişti. Canla yaptığımız şapşallıklar...Ve sonra babam yüzünden arkadaşlığımızın bitmesi.
Artık düşünmeyi bırakıp cevap yazdım.
Bende seni çok özlemişim. Sana anlatacağım o kadar çok şey var ki...
Yarın müsaitsen buluşabiliriz. Saat 18:00 gibi.
Bana buluşacağımız adresi yazarsın.Düşüncelere dalmış bir şekilde yorganıma sarıldım. Belki dakikalarca bir sürü şey düşündüm. Ve sonunda uykunun kollarına kendimi bıraktım.
*******
Sabah heyecanla uyanmış bütün rutin işlerimi bitirmiş kıyafet seçmeye başlamıştım.
Oradaki kadınlar genellikle etek ve gömlek giyiyordu. Spor giyinen pek görmemiştim. Bende onlara göre giyinmeliydim. Uzun bir süre kıyafet baktım ve sonunda efsane bir kombin yaptım.Milattan önce kalmış sadece bir defa giydiğim krem rengi topuklu ayakkabılarımı çıkardım.
Hafif makyajımı da tamamladıktan sonra tam çıkacakken Mervenin yatağı gözüme çarptı.
Dişlerimi sıktım. Kendimi daha fazla üzmemek için hızlıca odadan çıktım.Dışarıya çıktığımda havanın soğukluğu beni meredeyse ağlatacaktı. Tam otobüs durağına yürüyecekken kapımın önünde duran siyah lüks arabaya bakakaldım. İçinden çıkan hafif göbekli bir adam yanıma yaklaştı. Kaşlarımı çatıp bir adım geriledim.
Bu da kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİS
Teen FictionAşk nedir? Sona eren bir şey midir? Yoksa sonsuzluğun ta kendisi midir? Bu soruların cevabını dünyaya kırgın ama umutlu olan Duru'nun düşünceleriyle okuyacaksınız. Ve tanık olacaksınız. Aşkın tehlikeli ve gereksiz bir şey olduğunu düşünen ve uzun z...