4. Kapitola
Od toho večera všechno plynulo v úplně jiné časové rovině. Každý den uplynul v mžiku až tady bylo dvacátého čtvrtého května. Den před tím velkým. Dvojice se rozhodla dodržet jednu z mála tradic, které jejich vztah splňoval. Oddělená noc pro ně byla peklem. Tony se potloukal velkým prázdným bytem s nadějí, že jej uvidí jak se schovává za rohem. S nadějí, že půjde do obýváku a uvidí jej na terase jak tam nenápadně nakukuje přes okno. Bohužel jej tam nenašel. Nikde; byl sám se svými myšlenkami a nervozitou.
Peter na tom byl úplně naopak. Na příkaz tety May jej Ned vytáhl do nedalekého klubu. Popíjeli, bavili se a vynahrazovali si ty měsíce kdy se pořádně neviděli. Zprvu se bavili o práci a Nedově životě. Nakonec uskočili i k zítřejšímu velkému dni. Ned se vyptával na kamarádovy pocity a snažil se jej chlácholit, když obavy využily jejich vztahu a připletly se jim pod nohy.
Po pár hodinách se rozhodli jít domů, aby se mohl Peter vyspat do krásy na zítřejší velký den. Jeho jediným štěstím bylo to, že se svatba konala až kolem dvanácti. Mohl se prospat dorůžova.
*-*-*-*-*
,,Petere! Vstávej!" křikla teta May skrz dveře a začala na ně bušit. Dorůžova vyspaný hoch sladce rozlepil víčka, aby nabral pojem o tom co se kolem něj děje. Pohledem zabrouzdal k budíku a zkontroloval čas. Všechno bylo v pořádku a on se usmál nad představou, že za necelé dvě hodiny řekne ,,ano" lásce svého života. Byl nervózní, ale zase jej obklopila sebejistota z toho, že ví co chce, a že to prostě udělá. Nechtěl být bez Tonyho už ani minutu, rychle vyskočil z postele a začal pobíhat po pokoji.
Zaběhl si na rychlovku do koupelny osprchoval se, učesal se, vykonal běžnou ranní hygienu a zase vyběhl ven. Ručník mu pevně držel kolem pasu, takže když se do jeho starého pokojíku nahrnula teta May s Nedem a v rukou drželi snídani v podobě mufinu s mlékem a vzkaz, tak se ani nelekl. Dál se přehraboval ve skříni dokud jej jeden z nich neupozornil na vzkaz. Otočil se na ně a vzkaz si převzal. Maličká obálka kde bylo Tonyho rukopisem napsáno Hopsal.
,,Co to je?" otázal se a podíval se na dvojici. Teta pokrčila rameny, položila mu snídani na noční stolek, líbla jej na tvář a zase odešla. Mladík se po té podíval na svého svědka a kývl k němu hlavou.
,,To nevím, ale je to od Tonyho, teď kolem domu projel s Happym směrem k Starkovic letnímu sídlu. Tak nám to dali a jeli."
Mladík se už dál nevyptával a začal obálečku otevírat. Když na něj vykoukla přeložená kartička začal si potichu číst vzkaz:
Pane bože, jsi i ty tak nervózní?
Řekni, děláme dobře? Nebylo by lepší teď ještě utéct a odjet do Vegas a vzít se tam bez těch lidí okolo?
Vím, že s tebou chci být až nadosmrti a vím, že pokud mi před obřadem utečeš s nějakým číšníkem, tak prohledám celou planetu, abych si tě našel a získal zpět.
Prosím řekni mi, že by jsi udělal to samé.Doufám, že si se dobře vyspal, protože ti na rovinu řeknu, že dneska spát nebudeš. A nejen z důvodu té oslavy, které bude trvat až do brzkého rána.
Těším se až si tě v náručí odnesu do hotelového pokoje, který na nás už čeká uprostřed Karibiku kde strávíme naše líbánky.Už se na tebe těším ty můj Hopsale.
Prosím přijď s úsměvem na tváři, abych se trochu uklidnil..
Už se nemůžu dočkat až tě uvidím..- Love T. S.
Peter si setřel tu jednu neposednou slzu, která mu unikla z koutku pravého oka. Sladký úsměv vládnoucí jeho rtům rozradostnil i jeho svědka, hned Nedovi došlo co by se tam mohlo asi nacházet. Když se zavalitý mladý muž podíval na to čiré štěstí, které pramenilo z jeho nejlepšího přítele tak se málem rozplynul v obláčku třpytek a čistého nadšení.
,,Tak se koukej připravit, tvůj manžel na tebe čeká. A to ani nemluvím o stylistovi, takže pohni zadkem, nebo nás Leonard roztrhá a vynese v zubech," popohnal jej s lehkým vtípkem Ned.
Mladík se svému smíchu po této informaci neubránil. Taktéž se neubránil ani pár poznámkám na onoho stylistu, který byl kamarádem tety May. Nikdy jej neměl nějak extra v lásce a ona to věděla. Dál se tím nezabýval, oblékl se do džinů, trička a na nos si posadil sluneční brýle - tento zlozvyk pochytil od svého povedeného budoucího mažílka.
Oba dva mladí muži nastoupili do černého auta s tetou May v těsném závěsu. Přepásali se a Peter se ihned zahleděl z okna. Věděl, že tato cesta mu jen tak rychle neuplyne, nervozita jenž si pohrávala s jeho nervy jej nutila klepat nohou o zem a mnout si v prstech lem jeho trika.
Věděl, že dělá dobře, nikdy by si o tom ani nedovolil pochybovat. Věděl, že Tony bude jeho jediným, a že to tak být má.
----***----
tak jo miláčkové! už se to blíží! :3 i'm so exscited!!! nevěřím toho, že se ten můj kluk opravdu muží! - nevím jestli slovo žení je to správné pro tuto situaci, tak se hold muží xddd jsem na ně tak hrdá! :')
každopádně se dneska pokusím vydat ještě tu sladkou a velmi očekávanou svatbu, aby jste mohli brečet dojetím a já mohla taky, protože pane bože! můj milovaný klouček se mi muží :'3
jinak pardón, že je kapitola tak krátká :D jsem hold nějak neschopná tam naflákat tu omáčku, která to vždycky prodlouží xdddd
Love you guys!
_Aladin_
ČTEŠ
Euforie III. |Starker|
Fanfic,, Už mi nikdy nesmíš zmizet ze života." ,,No neboj, v posledních pěti minutách tvého života se mi to určitě nepodaří.." ----***---- Divoké vzplanutí na roky vzdálené misi se vyvinulo do silného vztahu. Zasnoubení, které Tony uskutečnil po Peterově...