14. Kapitola
„Co navrhuješ?" otázal se Strange Petera po tom co opustili vrak lodi. Mladík jen tupě hleděl na sežehnutý povrch celé planety. Rudý kamenitý povrch nebyl nijak moc lákavý a vůbec nevypadal na to, že by na něm někdy mohl někdo existovat.
„No to je jednoduché," ozval se Tony, „on míří sem k nám. A my nechceme nic víc, než tu rukavici. Navrhuji jej dostat, vzít mu rukavici, dát mu za vyučenou a odletět do bezpečí." Tonyho primitivní plán by se možná setkal s úspěchem, kdyby jej pozorně poslouchala i nově příchozí trojice. Když se na ně Tony letmo podíval, zjistil, že Drax zívá, Mantis chytá lelky a Quill se schovává za svůj neproniknutelný tupý výraz.
„Ty zíváš?" obořil se na Draxe a svraštil obočí k sobě. Vysoký hromotluk se na něj nesměle podíval a zatvářil se stylem ‚já nic já muzikant'. Mantis taktéž zpozorněla, když se k jejím uším donesla Tonyho otázka ohledně zívání. „Ugh," zavrčel si pod nosem, „pane lorde," začal ironicky, „můžete si je nějak ukáznit, právě tady vysvětluji náš plán."
„Pane lorde?" uchechtl se Quill, „stačí Starlorde." Pak už jen pokynul rukou na zbytek svého týmů snů a oni se připojili. Všichni, ale zaujali ignorantské pózy, jenž značily na kilometry ten silný nezájem o Tonyho slova. Nepřehlédl je ani Peter, který se ke skupince taky přidal, ani Tonymu jaksi neunikly výrazy jejich nových posil.
„Co máte tentokrát za problém?" otázal se dost jízlivě a sevřel pravou ruku v pěst.
„No nic," uchechtl se Quill a založil si ruce na prsou, „jen nevím proč nás taková plechovka jako ty, poučuje o tom jak zneškodnit titána. Věř mi, máme s tím zkušenosti."
Tony s Peterem byli donuceni Quillovým vychloubáním o to, aby nad jeho slovy ohrnuli nos. Oba dva ucítili pomyslný zápach domnělé nadřazenosti a jednoznačného povýšení. Zamrazilo je při tom. „Tak hele ty frajere, hoď tam zpátečku, zatím co ty sis válel šunky ve vesmíru a nechal tvoje tělo na pospas přibírání, tak my jsme zachraňovali Zemi před mimozemskou armádou, zabíjejícím robotem a v neposlední řadě před nějakým maniakem, který si kradl mimozemské technologie. Tak si atdy nehoň ego a poslouchej," obořil se na Quilla mladý Peter a tím jej pomyslně smetl z povrchu planetského.
„Jen jim řekni Quillem, jak jsi trsáním zachránil svět," ozval se Drax. Tvářil se, jako by právě vytáhl z rukávu to největší eso, co měl. No a na to, že neměl rukávy, to bylo fakticky pořádné eso.
„Jako ve filmu Futlus?" otázal se mladík a nechápavě naklonil hlavu.
„Přesně jako ve Futlus! Je to furt nejlepší film?" otázal se Quill s rozzářenýma očima. Dětská radost v jeho tváři byla opravdu rozkošná.
„Nikdy nebyl," utrousil mladý Stark a tím tu radost zahnal zpět, odkud přišla.
„Ne, nedráždi ho, nebo nám ten Flash Gordon nepomůže," zapojil se do debaty Tony a položil Peterovi ruku na rameno.
„Flash Gordon? To je vlastně kompliment, protože jsem z poloviny člověk..," podotkl Quill a pokračoval dál ve své urážlivé frázi, „a těch padesát procent, jste ze sta procent vy." Ukázal na mladý manželský pár.
„Z těch počtů mi jde hlava kolem," zabručel nezaujatě Tony.
„Tak jestli tě to uklidní, tak si tuhle převratnou informaci napiš do svého deníčku a opět si ho schovej pod polštář," zavrčel Peter a propálil Quilla nevraživým pohledem. Tony měl v tu chvíli co děla, aby nevybuchl smíchy. Přeci jen to bylo v tu chvíli celkem humorné.
ČTEŠ
Euforie III. |Starker|
Fanfiction,, Už mi nikdy nesmíš zmizet ze života." ,,No neboj, v posledních pěti minutách tvého života se mi to určitě nepodaří.." ----***---- Divoké vzplanutí na roky vzdálené misi se vyvinulo do silného vztahu. Zasnoubení, které Tony uskutečnil po Peterově...