6

855 105 8
                                    

   "Хөөе! Жон Жонгүг!! наад гараа миний эрхтэн дээрээс ав!" гэхдээ би гарыг нь холдуулах гэж оролдоход тэр улам чанга базах нь тэр.Миний амнаас нэг л тийм бөглүү авиа гаран доор минь эвгүйтэж байгааг мэдэрлээ.

  Жонгүг чихэн дээр амьсгалан "Яасан чамд таалагдахгүй байгаа юм уу?" гэхэд би өөрийгөө хүчлэн байж "А..Амаа татаад хурдан гараа ав!" энэ удаа тэр намайг дээш нь харуулан дороо оруулчихлаа.

  "Солиотой новш минь би чама-..."

  Зөөлөн үнсэлт...

  Би эсэргүүцсэн ч....

  Дахин нэг шунамаар үнсэлт....

  Энэ удаа би бууж өглөө...

   Бидний үнсэлт улам гүнзгийрэн Жонгүгийн хэл аманд минь орж ирэхэд би багахан хазаллаа.Хямдхан хүүхнээс ялгаатай нь тэр хөхгүй дээрээс нь ганц нүхтэй нэмээд том биетэй юм.Жонгүг нэг гараа миний цамцан доогуур хийн энэ тэнд тэнүүлчлэн хөхний товчоор минь оролдоно.Яг энэ үед миний биед ахин нэг тог шиг зүйл гүйн эд эс минь тэр чигтээ доороо төвлөрөөд ирлээ.Өмнө нь би л таалж энхрийлж байснаас өөрөө ийм мэдрэмжийг авч үзээгүй юм байна.Зүгээр л шулуухан хэлэхэд хүйс хамаа алга надад тэрний бариу нүх л хэрэгтэй байна.

  Удалгүй нөгөө гар нь ажиллагаанд орон жоохон л хүрэх юм бол шулуун шугам шиг босч ирэх гээд байгаа илдийг минь сул өмдний цаанаас үрж эхэллээ.Миний амнаас хэзээ ч гарна гэж төсөөлж байгаагүй тийм нарийн хоолой гинших шиг болов.Гайхалтай.

  Жонгүг хүзүүнээс доошлон үнсэхдээ "Намайг аль хэдийн хүсээд эхэлчихжээ тийм үү?" гээд инээх шиг болсноо өмдөн дотор гараа хийн массажлаж эхлэв.Хараал ид би энэ амнаас гарч байгаа авиагаа хянаж чадахаасаа өнгөрсөн юм байна.Энэ үнэхээр новшийн сайхан юм.

  "Жонгүг илүү хурдан ..ахх..." гэхэд тэр хурдаа нэмнэ.

  Би энэ удаа хүзүүнээс нь татан өөртөө ойртуулахдаа "Хараал ид би оршил хийх дургүй Жонгүг!"

  "За яахав чи л хэлсэн шүү!"

  Жонгүг миний өмдийг дотуурхтай нь тайлаад хөлийг минь томхон дэлгэлээ.Энэ үед л би анх удаа хүнээс ичих гэдэг мэдрэмжийг авах шиг болсон.Түүний нүд намайг дээрээс нь доош гүйлгэж харахад нь яагаад ч юм харцнаас нь бултан биеэ хумьж байсан юм.Гэхдээ байзаарай.Яагаад би биш Жонгүг дээр нь байгаа юм?

  "Жонгүг би бодохдоо чиний дэ-.....АХХХХ!!"

  Энэ чинь ямар гээч өвдөлт вэ?

  Ийм өвдөлтийг тэсдэг хэрэг үү?

   Үнэхээр гажиг юм!!!

  Би бараг л уйлах шахам "ЖОН ЖОНГҮҮҮГ! ЭНЭ ЧИНЬ НОВШИЙН ӨВДӨЖ БАЙНА.НААДХАА ГАРГА!"

  "Яасан бэ хонгор минь? Энийг хүсээгүй байсан юмуу?" аахилан хэлээд хөдөлж эхлэхэд нь би өөрийгөө үхэж байгаагаар мэдрэх шиг боллоо.

  "ГАРГА ГЭЭД БАЙНА ГӨЛӨГ МИНЬ.ӨВДӨӨД БАЙНА!" тэр мэдээж тоосонгүй илүү хурдлах шиг болсон юм.Би ч шүд зуун нүүрэн дунд нь ганц сайн буулгаад авлаа.Тэгээд хөлөөрөө жийн доош унагаагаад орон дээр хэд хэд эргэлдэн өвчнөө намдаах гэж оролдсон юм.

  Жонгүг хацраа барьсаар "Пак Жимин яачихаад байгаа юм бэ? Анх удаа хийлгүүлж байгаа зандан хөвгүүн шиг маягалахаа больж үз!"

  " ФААК ЮҮҮҮ ФАААК ФААК ЮҮҮ ЖОН ЖОНГҮГ!" гээд би дунд хуруугаа гозойлгон ярвайлаа.

Чи бол би...Би бол чи |ДУУССАН|Where stories live. Discover now