4 жилийн өмнө:
Пак Жимин гэдэг хүний амьдрал яаж явж байгаад энэ хоёртой холбогдсон нь маш энгийн бүр үнэхээр энгийн.Багаасаа өнчин өрөөсөн өссөн тэрний хувьд наашаа гэсэн хүнд амархан дасаж амархан итгэдэг.Тийм л гэнэн хүү байсан.
"Захирал багшаа би тэгээд үнэхээр ингээд гэр бүлтэй болж байгаа гэсэн үг юмуу?" гэж 18 настай Жимин асуув.Хариуд нь хижээл насны нүдэнд дулаахан эмэгтэй инээмсэглэн "Тиймээ Жиминаа энэ бол үнэхээр том аз юм шүү.Өдий насанд хүрсэн том эрийг үрчилж аваад байх хүмүүс тэр бүр олдоод байдаггүйг мэдэж байгаа биздээ?"
Жимин нүдээ зураас болгон их л цовоо сэргэлэн дуугаар "Тэгэлгүй яахавдээ багшаа.Эцэст нь ингээд өөрийн гэсэн гэр бүлтэй хүн болж байхад ....баярлалаа багшаа.Өдий хүртэл хаягдсан намайг өөр дээрээ аван өсөж өндийлгөж хүн болгосонд " гэхэд зураасан нүднээс нь баярын нулимс цийлэгнээд ирэв.
Багш нь адилхан нулимстай нүдээр ширтэн "Жиминаа өөрийгөө хэзээ ч битгий хаягдсан гэж бод.Учир нь чи онцгой болохоор.Чи үнэхээр онцгой болохоор л над дээр ирсэн юм за юу? Иймэрхүү муухай бодол орж ирээд сэтгэлээр унах гээд байвал багшийнхаа хэлсэн онцгой гэдэг үгийг үргэлж санаж байгаарай"
-_-
Тийм ч удалгүй түүнийг хүүхэд үрчилж авахааргүй залуухан хүн ирж авсан юм.Эхэндээ Жимин зүгээр л хүргэж өгөх гэж байгаа юм байна гэж бодсон ч тийм байсангүй.Тэр залуу Жиминий асран хамгаалагч байгаад зогсохгүй өөрийнхөө дур хүслийг хангахын тулд үрчилж авсан гэдгийг тэр даан ч гадарласангүй.
Нөгөө нэг гэнэн цайлган инээмсэглэлтэй дэлдэн хүүхэд шиг залуу гэрт орж хөшиг хаагдсаны дараа зүгээр л гаж донтой араатан болоод хувирчихсан.Эхлээд тэр залууг яагаад хувцасаа тайлаад байгааг гадарласангүй.Дараа нь өөр лүү нь бага багаар ойртох тэрнийг яг яах гээд байгааг Жимин үнэндээ таамагласангүй.Тэр тийм л гэнэн цагаахан нэгэн болж өссөн хэрэг. Жиминийг юу болоод байгааг ойлгож ч амжаагүй байхад дотор нь том урт зүйл зураад ороод ирэх шиг болсон.Аймшигтай их өвдөлт мэдрэгдэн аргагүйн эрхэнд тэр залуугаас холдох гэж оролдох бүрт маш чанга цохилтыг хацар дээрээ мэдрэх Жиминд зугтах ямар ч боломж байсангүй.
Өргөж авсан хүмүүс хүүхдүүдээ ингэдэг юм байхдаа гэж эхэндээ гэнэн зангаараа бодсон ч энэ үйл явдал шөнө бүр давтагдахад Жимин гадарлаж эхэлсэн юм.Би энгийн нэг хүүхдийн хувиар үрчлэгдээгүй юм байна.
YOU ARE READING
Чи бол би...Би бол чи |ДУУССАН|
Action"Чин сэтгэл л үгүй бол юу ч эргээд хэвэндээ орохгүй..."