Η απάντηση που προσέφερε ο Harry στην απελπισμένη ερώτησή μου σφραγίστηκε στο μυαλό μου και περίμενε να τη συνειδητοποιήσω πλήρως ή έστω να δώσω λίγο χρόνο για να αποφασίσω αν ο Harry μπλόφαρε και έπαιζε μαζί μου και με τα σενάριά μου. Αυτός ο άνθρωπος έχει καταφέρει να με μετατρέψει σε ένα κουρέλι σκέψεων ήταν το πρώτο πραγμα που σκέφτηκα μόλις άκουσα αυτό που τόσο νευριασμένα ξεφώνησε μέχρι τη στιγμή που τα πάντα απενεργοποιήθηκαν στο άγγιγμα των χειλιών του πάνω στα δικά μου. Reneé σε φιλάει ο Harry το υποσυνείδητό μου τσίριξε αλλά μετά βίας έφτασε στην επιφάνεια. Και σίγουρα ήταν το τελευταίο πράγμα που με απασχόλησε πριν επικρατήσει μια απόλυτη ηρεμία γύρω μου.
Τα πάντα έμοιαζαν να σβήνουν και τίποτα δεν υπήρχε τριγύρω εκτός από αυτόν και το φιλί του. Τα χείλη του ακούμπησαν απαλά στην αρχή τα δικά μου και ήταν ακόμα καλύτερα απ' όσο με περιόριζαν οι φαντασιώσεις μου να πιστεύουν. Το φιλί γρήγορα έγινε πιο έντονο και ο Harry φαινόταν πολύ πεινασμένος κατά τη διάρκεια αυτής της πράξης. Η γλώσσα του ζητούσε επανειλημμένα είσοδο στο στόμα μου και κατάφερα να αρνηθώ μόνο για λιγοστά δευτερόλεπτα. Η ζεστή του γλώσσα εισχώρησε και αμέσως άρχισε να πολεμά με τη δική μου σε μια μάχη για το ποια τελικά θα επικρατήσει. Ο Harry αναδείχτηκε νικητής και μάλιστα δάγκωσε το κάτω χείλος μου μόλις αποφάσισε πως τα παιχνίδια που έπαιζε με τη γλώσσα του δεν ήταν αρκετά.
Δεν είχα μεγάλη εμπειρία στις σχέσεις ή στα φιλιά αλλά μπορούσα να καταλάβω ότι ο Harry ήξερε να φιλάει. Και το βογκητό που ξέφυγε από τις απόμερες περιοχές του λαιμού μου ήταν η απόδειξη πως είχε αρκετή εμπειρία πάνω σε αυτόν τον τομέα. Στο άκουσμα του ήχου που ελευθέρωσα, τα χείλη του μαζεύτηκαν σε ένα λοξό χαμόγελο και τα χέρια του με σήκωσαν, με αποτέλεσμα να κάθομαι πάνω του. Το τιμόνι του αυτοκινήτου ενοχλούσε τη μέση μου αλλά τίποτα δε μετρούσε αυτή τη στιγμή. Τίποτα εκτός από την πάλη που εκτυλισσόταν ανάμεσα σε δύο ζευγάρια αναστατωμένων χειλιών.
Τα χέρια μου είχαν βρει τον δρόμο τους γύρω από το σβέρκο του Harry, με το ένα να ξεγλυστράει μερικές φορές και να ακουμπάει το στιβαρό του στέρνο. Η σάρκα του φλεγόταν και οι χτύποι της καρδιάς του είχαν αυξηθεί πέραν του φυσιολογικού. Στην σκέψη πως όλες αυτές οι αντιδράσεις ήταν αποτέλεσμα της δικής μου συμμετοχής, ήταν η δική μου σειρά να χαμογελάσω μέσα στο καυτό φιλί μας. Μόλις τα χέρια μου μπλέχτηκαν μέσα στα μαλλιά του, ο Harry αναστέναξε και με παρότρυνε να μην τα απομακρύνω. Εγώ υπάκουσα και έκανα μια προσπάθεια να αποτραβηχτώ για να ανανεώσω το οξυγόνο που πλέον είχε εξαφανιστεί από κάθε εκατοστό των πνευμόνων μου.