Önceki bölüme verdiğiniz desteği, bu bölümde de bekliyorum meleklerim. Hepinize teşekkür ederim 💜
#BTS Jin - Tonight
"Artık endişeliydin, güzel bir gelecek düşüncesi için."
17. Bölüm "Endişe"
Jin kantinden kendine yemek alıp sizin masanıza oturdu ve hepinize gülümseyerek baktı, "Günaydın. Neden öyle bakıyorsunuz?"dediğinde Pelin geriye yaslanarak güldü ve, "Hiç. Güzel uyudun mu bari?"dediğinde Jin başını salladı, "Evet. Yoongi Hyung biraz fazla yayıldı, ama olsun,"dediğinde Jimin göz devirdi, "Bir zahmet. Adam yoruldu,"dediğinde Jin kaşlarını kaldırdı ve, "Dünden beri uyuyor!"dediğinde güldün ve ağzındaki lokmayı yutup konuştun, "Bence sen fazla kıskanıyorsun. Yoongi'nin klasiği uyku, seninki ise yemek. Aslında buna bakılırsa da biz sizi bu hallerinizle seviyoruz,"dediğinde Jimin, "Korkuyorum ama Hyung. Daha sakin olsan çok güzel olur,"dediğinde Jimin'e ters ters baktın.
"Her neyse ya,"dedi Jin ve yemeğini yemeye başladı. Siz bitirip ayağa kalktınız. Jimin Jin'in omzunu tuttu ve, "Biz yukarıdayız Hyung. Gelirsin,"dediğinde Jin başını salladı.
Pelin, sen ve Jimin yukarıya çıktınız. Herkes odasına geri girdiğinde, Jungkook'un odasına girdin ve kapıyı kapattın.
Jungkook uyanmıştı. Sana bakıyordu gülümseyerek. Gülümsedin ve onun yanına yürüdün. Elini tuttun ve serumuna baktın, "Serumun... Bitmiş,"dediğinde Jungkook başını salladı, "Bu gün doktor tekrar gelecek. Değiştirirler,"dediğinde ilgiyle alnına terden dolayı yapışan siyah kahküllerini elinle geriye ittirdin ve onun yanına oturdun, "Terlemişsin. Üzerindekiler de ince. Kâbus görmeye devam mı ediyorsun?"dediğinde Jungkook başını salladı, "Evet,"dediğinde yutkundun ve ciddi bir ifadeyle onun yüzüne baktın, "Bak Jungkook, durumun normal değil. Bunu sana kaç defa söyledim. Buradan çıktığımızda seni psikoloğa götüreceğim. Ve bir an evvel şu lanet şeyden kurtulacaksın, tamam mı? İtirazını kabul etmiyorum,"dediğinde Jungkook gözlerini kapalı olan ama içeriye güneş ışığı giren cama çevirdi.
"İtiraz etmeyeceğim zaten. Bende daha fazla buna dayanamam. Aslında, senin beni bıraktığın o günlerde kullandığım psikoloji ilaçları vardı..." Kaşlarını kaldırdın ve dudaklarını yalayıp sözlerini böldün, "Hayır. Onları kullanmayacaksın. Önce bir işinde uzman birine görüneceksin. Sonrası... Sonrasına bakacağız,"dedin ve uzanıp onun boynuna dokundun, "Çok terlisin. Üzerini değiştirsek? Üşüteceksin,"dediğinde Jungkook yutkundu ve, "Aslında duş almak istiyorum. Kaç gündür böyleyim. Rahatsız oluyorum,"dedi.
"Ama yaraların var. Aslında, bunu doktora söyleyebiliriz. Bir sorun olmazsa, seni yıkayabilirim,"dediğinde Jungkook'un dudakları hafifçe kıvrıldı ve, "Bana uyar,"dediğinde güldün ve elini dudaklarına götürdün.
"Sen burada bekle, ben hemşirlerden kıyafet isteyeceğim. Üzerini değiştirelim,"dediğinde Jungkook gözlerini yavaşça kapatıp açtı.
Göz kırptın ve gülümseyerek ayağa kalktın. Odadan çıkıp danışmaya gidip durumu izah ettin ve o da sana beklemeni, bir çift giysi getireceğini söyledi.
Onayladın ve beklemeye başladın. İki dakika sonra kıyafetleri getirdi ve gülümseyerek sana verdi. Teşekkür ederek hastane kıyafetlerini aldın ve odasına geri döndün.
İçeri girip konuştun, "Kıyafetlerin hazır,"dedin. Jungkook doğrulurken ona yardım ettin. Oturur pozisyona geldiğinde ellerinle yüzündeki terleri sildin. Üzerindeki pikeyi kaldırdın ve hastane elbisesini eteklerinden tutup kaldırdın. Jungkook kollarını yukarıya kaldırıp üzerindeki kıyafeti çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟑
FanficSenin kalbin, onun okyanusunda atıyordu. Öylece elleri ellerinde çaresizce önünüzde dönen geçmişin dönme dolabını izliyorken, kasırgalar saçlarının arasındaydı. Çığlıkların göz yaşlarına sıkışıp evreni örtüyordu. "Ağlama," dedi hep, ve tutunduğun...