1.Bölüm Kaza

2.6K 138 46
                                    


13 Temmuz 2018

"Baba hadi biraz daha hızlı sür uçağı kaçıracağız."

"Kızım daha fazla hızlı gidemem."

"Lütfenn babaa lütfen."

"Tamam kızım."

Adam arabanın hızını biraz daha yükseltmişti. Fakat karşılarına çıkan arabayı son anda farketmişlerdi. Adam tüm hakimiyetini kaybetmişti sanki. Kadının kafası sert bir şekilde cama çarpmıştı. Kadının elinde olan biletler havalanmaya başlamıştı. İki araba sert bir şekilde birbirine çarpmıştı.

 İki araba sert bir şekilde birbirine çarpmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Etrafta büyük bir ses patlaması oluşmuştu.

Sonrası karanlık...

...

Babam ve kardeşimin durumu nasıl?"

Bella meraklı ve endişeli gözlerle Doktor'a bakıyordu.

"Babanız bu kazayı bir kaç kırıkla atlattı Bella Hanım. Fakat kardeşinizin durumu hiç iç açıcı değil."

"Ölecek mi?"

"Hayır ölmeyecek. Nefes hanım kazada başına çok büyük bir darbe almış. Bu beyninde bazı hatalara yol açmış."

"Nasıl bir hata?"

Doktor derin bir şekilde yutkundu.

"Başına aldığı ağır darbe nedeniyle Nefes hanım beyninde bir hata oluştu fakat durum çok farklı. Ne yarını ne dünü ne de geleceği olacak. Hep aynı güne aynı tarihe yani kaza gününe uyanmış olucak. Hayatına yeni giren insanları sadece o gün içerisinde tanıyacak. Akşam başını yastığa koyunca herşeyi unutmuş olucak. Bu böyle süreç içerisinde hep devam edicek."

Bella'nın gözünden bir kaç damla yaş aktı.

"Bunun bir çaresi var mı? Geçer mi?"

Doktor sıkıntı ile nefes aldı.

"Maalesef bir çaresi yok. İyileşmesi imkansız gibi birşey."

...

Başımda hissettiğim sinsi bir ağrı ile gözlerimi araladım. Boğazım kurumuştu sanki yutkunamıyordum. Bulanık bir şekilde etrafı görürken görüş açıma yüz simasını hiç bilmediğim bir kadın beliriverdi.
"Uyandı." diyip bağırmıştı ben ise ne olduğunun hala farkında değildim.

Her Günüm Sen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin