21.Bölüm Tahir'in Sevdası

943 84 100
                                    

Şey bolca yorum yaparsanız mutlu olurum :)

Okumadan önce vote atmayı unutmayın...

Yazım yanlışım varsa lütfen haber verin.

Karşıda sevdiği kadının bir başka adama sarıldığını görünce olduğu yerde kalakalmıştı.

Sadece onlara bakıyordu. O adam ile sarılışlarına, adamın onu yanağından bir kere öpmesine...

O kadına bu denli yanıp tutuşurken onun başka adama sarılışı.

Gözünden bir kaç damla yaş akarken hâlâ onlardaydı gözleri.

Onların yanına doğru gitmek için yeltenmişti ki...Vazgeçti...

Bella arkasını döndüğünde bir deli aşık Tahir'i farketmişti. Kalp kırıklığı yüzünden belliydi, hüznü vardı. Diğerlerine birşey söylemeden onun yanına doğru gitmişti.

T:O adam?

Söylerken bile boğazı düğümlenmişti.

B:Endişe edilecek birşey yok Tahir.
T:Ben sarılamıyorum o sarıldı.
B:Kuzenimiz bugün buraya geldi. Merak etme nişanlı, sandığın gibi değil.
T:Öyle sanmam! O benden başkasını sevmez. Gücüme giden tek şey benim yerime başkasının sarılması.

Bella teselli amaçlı adamın omzuna dokundu.

B:Üzülme hayatına bak.
T:Kolay mı sanıyorsunuz? İçten içe ölüyorum ben canım yanıyor. Sol yanım üşüyor o yokken.
B:Anlıyorum.
T:Anlamıyorsun Bella, kimse anlayamaz. Sabah uyanıyorum bir boşluk var içimde bazen uyumuyorum... Düşünüyorum sonra beni hayata bağlayan birşey kalmadı artık. Neden yaşıyorum?
B:Harap ediyorsun kendini, başka birisini bul.
T:Bana başka birisinden bahsetme ben ondan başkasını tanımıyorum. Dünyanın en güzel kokusuydu, en güzel çiçeği, yüreğimin en güzel köşesindeydi. O öyle eşsiz bir kadın ki anlatamam ben sana.

Her yürek sevdası bir değil, özellikle Tahir'in sevdası. O öyle güzel sevdi ki hep üzerine titredi. Ondan başkasına bakmadı, bakamazdı da yüreğinde Nefes'in aşkı varsa. Her kadın gibi değil o Tahir için... Bambaşka...güpgüzel...

Siz birde ona Tahir'in gözüyle bakın onun yüreğiyle sevin o zaman anlardınız ki o güzel kadınından sizde vazgeçemezdiniz.

B:Sen çok güzel seviyorsun.
T:Nefes'in eseri.
B:Ben gidiyorum şimdi lütfen uzak dur.
T:Uzak ne demek? Ne kadar uzak? Ne kadar uzak dur desende o benim bir nefes kadar yakınım da kalbimde...
B:Uzak dursan yeterli... Nefes de bunu istedi zaten. Hayatına devam etmelisin.

Adam susup karşısında duran sevdiğine gözlerini dikti. Bella son kez omzunu sıvazlayıp kardeşinin yanına gitmişti.

N:O adam kim abla?
B:Önemli biri değil boşver.
N:Buraya doğru bakıyordu.
B:Aayy hadi Lucas'a buraları gezdireceğiz.
L:Harbi o adam kim Bella?
B:Ayy valla darıldım Lucas ve Nefes biraz daha üzerinde durursanız konunun sizi döveceğim.

Lucas Nefes'i kolunun altına almıştı.

L:Hadii benim küçük bebeklerim, gezdirin bana burayı.
N:Lucas abicim Andresa yengemiz kızıyor ama kol altına almalara.
L:Ahh Andresa benim gonca gülüm. Çok kıskanç.

Onlar samimi bir şekilde oradan uzaklaşırken adam hâlâ onları izliyordu. Sevdiği kadına sarılamazken, öpüp koklayamazken başkasının yapması çok koyuyordu. Böyle yaşamak istemiyordu, yaşamıyordu bile. Ruh gibiydi adeta. Gözden kaybolduklarında kayalıkların oraya gitti.

Her Günüm Sen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin