10.Bölüm Seni Seviyorum

922 74 14
                                    

Senin adın ne?"

Kadının bu sorusu adamı gülümsetmişti. Elini uzattı ve

"Ben Tahir." dedi

Kadın uzatılan eli tuttu ve gözlerinde bir şeyler canlandı. Beyninde bu iki kelime yankılandı.

"Bende Nefes, teşekkür ederim Tahir."

"İyi ol da gerisi mühim değil."

"Kızım siz gidin ben geliyorum."

"Tamam baba, görüşmek üzere Tahir."

"Görüşmek üzere Nefes."

Kızlar gidince Şehmuz Tahir'i kolundan tuttu.

"Sağol kızımı kurtardığın için. Akşam saat sekizde bu mahalledeki kahveye gel seninle konuşacaklarımız var."

"Pekii orada olacağım."

Akşam

Adam saat yediyi kırı geçe evinden çıktı. Arabasına binip onların mahallesindeki kahveye gitti. Oraya gelene kadar saat sekiz olmuştu.

Arabasından indi, anahtarla arabayı kilitleyip karşısında bulunan kahveye girdi. Etrafa göz gezdirince köşedeki masada oturan Şehmuz'u farketti. Onun masasına doğru ilerledi.

"Hoşgeldin Tahir."

"Hoşbuldum Şehmuz abi."

Sandalyeyi çekip karşısına oturdu.

"Kızımın hayatına girdiğinden beri bazı şeyler değişti. Seninöe geçirdiği zamanları sanki yaşamış gibi aklında canlanıyor. Doktor'u ile konuştuk ama  iyileşmesinin imkansız olacağını söyledi."

"Ben iyileşeceğine inanıyorum. Bunca zamana kadar hastalığını söylememişsiniz. Bence bir yerden başlayıp hastalığını Nefes'e söyleyelim. Bazı şeylerin farkında olsun."

"Benim kızım kaldıramaz bunu çok üzülür."

"Nefes çok güçlü bir kadın. Bakın söyleyelim her gün yaşadığı şeyleri günlüğe yazsın, videolar çeksin. Ertesi sabah yazdıklarını okusun, videoları izlesin."

"Tamam evlat ikna ettin beni. Yarın sabah bize gel."

"Geleceğim."

Yarım saatlik konuşmadan sonra evlerine geri dönmüşlerdi.

Ertesi Gün

"Abla 3 kişiyiz biz neden masaya 5 tabak koydun ki."

"Misafirlerimiz gelicek."

"Kimler gelicek?"

"Gelince görürsün. Hadi sen dolaptan zeytin ve peyniri çıkar."

Kadın dolaptan peyniri ve zeytini masaya götürüp koymuştu.

"Babacım kim gelicek?"

"Gelince görürsün."

"Ablamda söylemiyor baba ya bari sen söyle."

Yaşlı adam gülerek başını hayır anlamında salladı. Kadın ise suratını asarak mutfağa geri döndü. O esnada kapı çalmıştı.

"Nefes sen aç kapıyı bende çayı bahçeye götürüyorum."

"Tamam ablaa."

Kadın heyecanlı bir şekilde kapının oraya gitti. Kimlerin geldiğini merak ediyordu. Üzerini düzeltip kapıyı açtı. Karşısında Furkan'ı ve tanımadığı bir yabancıyı gördü.

Her Günüm Sen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin