Gece 00:43
Adam uyumak için gözlerini kapatmıştı. Nefes lavabodan çıkınca Tahir'in uyuduğunu sanmıştı. Adamın açık olan üzerini pike ile örtmüştü.
N:Ne çok korkuttun beni bir bilsen. Seni kaybetmekden çok korktum. Bu kaza da benim yüzümden oldu. Günlerdir öldüm resmen Tahir sensiz nefes alamadım sanki.
Kadın adamın saçlarını elleriyle okşamıştı.
N:Ama sen beni bırakmadın sevgilim. Eğer bıraksaydın kendimi asla affetmezdim. Kazanın iyi bir yanı var aslında ben iyileştim. Bana hep "Seni o hapsolduğun günden çekip çıkaracağım" demiştin. Doktorlar imkansız dese bile sen hep umut ettin bana da umut verdin...ve iyileştim. Şimdi sen unuttun herşeyi ama olsun ben sana hep anlatıcam yaşadıklarımızı eve dönelim fotoğraflarımızı göstericem. Sende iyileşeceksin. Beni ne kadar şuan istemesen de seni çok seviyorum.
Dudaklarını adamın dudaklarına yaklaştırmıştı.
Fakat onun uyumadığından habersizdi...
Dudaklarını dudaklarına bastırınca ufak bir öpücük kondurup kendini geri çekmişti.
Adam gözlerini açtığında kadın ile göz göze gelmişlerdi.
N:Sen uyumuyor muydun?
T:Hayır.Ortada bir sessizlik oluşmuştu.
T:Sen beni öptün.
N:Evet.
T:Öpme birdaha.Koluyla dudağını silmişti. Ona arkasını dönmüştü. Kadın bozuntuya vermeyip sandalyenin üzerine oturmuştu.
T:Ne zaman taburcu olacağım.
N:Bilmiyorum.Sabah saat 08:03
Adam yavaşça gözlerini aralamıştı. Yattığı sedyede doğrulup etrafa bakınmıştı. Kadın oradaki koltuğa uzanmış bir şekilde uyuyordu. Üzerine örttüğü montu yere düşmüştü.
Adam oradan kalkıp yerdeki terlikleri giymişti.
Yavaş adımlarla lavaboya doğru ilerleyip oraya girmişti. Kadın kapı kapatılma sesine uyanmıştı. Tahir'i göremeyince telaşlanmıştı. Ayağa kalkıp ona seslenmişti.
N:Tahirr!...
Ondan ses gelmeyince hızla lavaboya doğru gidip direkt kapıyı açmıştı.
T:Nefes!
Gözlerini kapatıp arkasını dönmüştü.
N:Tahir ben çok özür dilerim.
T:İnsan kapıyı çalar!
N:Ne bileyim böyle olacağını.
T:Tuvalette başka ne yapabilir insan?Adam çeşmeyi açıp elini yıkmaya başladığında kadın ona doğru dönmüştü.
N:Seni göremeyince telaşlandım. Seslendim ses de vermedin.
T:Lap diye de kapı açılmaz ama.Kadın yüzü kızarak oradan çıkmıştı.
N:Aptal Nefes, aptal. İnsan kapıyı çalar ya...
Adam oradan çıkıp kapıyı kapattığında yatağa doğru ilerlemişti.
T:Birdaha önce kapıyı çal içeride biri var mı? yok mu? Bir öğren varsa girme, yoksa gir.
N:Tahir kapansa bu konu artık. Hem yeni uyanmıştım...uyku sersemiydim bir de telaşlı olunca.Adam sedye nin üzerine uzanıp örtüyü beline kadar çekmişti. Yaklaşık yarım saat sonra odaya kahvaltı gelmişti.
Nefes masayı ona göre ayarlayıp üzerine tepsiyi koymuştu. Kaşığı eline alıp çorbadan bir kaşık alıp onun ağzına götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Günüm Sen
FanfictionKadın artık hergün aynı güne hapsolmuş bir şekilde yaşayacaktı ama bundan haberi bile olmayacaktı. Ya bir gün karşısına bir adam çıkarsa onu haps olduğu günden çekip çıkarırsa... Yıllardır aşkı arayan adam sonunda onu bulur. Aşması gereken tek sorun...