"Kalbim kırıldı hayatımda ilk kez kendimi bu kadar kötü ve bitkin hissediyorum."
"Hadi bize geçelim birer kahve içer dertleşiriz."
"Olur."
Adam üzgün bir şekilde saatler once oturduğu sandalyeden kalktı. Masanın üzerinde duran çiçekleri alıp çöpe attı. Hayal kırıklığına uğramıştı.
Adamın ekleyişleri boşaydı, kadın asla gelmeyecekti.
Bir kaç gün sonra
Adam dünki gibi yine aynı yere gelmişti. Belki onu görürüm umuduyla. Şu iki gün boyunca kendisini çok kötü hissetti. Onu deli gibi görmek bir yandan da hesap sormak istiyordu. Elinde kalan tek şey o gün geçirdikleri anlardı.
"Aga yine mi akşama kadar bekleyeceksin?"
Furkan'ın bu deyişi üzerine derin bir iç çekti.
"Gelicek inanıyorum, ona hesap soracağım kimse bu şekilde keriz yerine koyulmayı haketmez."
"Çay getireyim mi? İçersin."
"Getir Fuko getir."
Aynı masada oturmuş beklerken içeri Nefes girmişti. O an yüreği istemsiz bir şekilde yine deli gibi atmaya başlamıştı. Göz bebekleri büyümüş hayranlıkla ona bakıyordu.
Kadın tezgaha doğru ilerledi.
"Sebahat teyze bana şöyle mis gibi bi kuymak yapar mısın?"
"Yaparım tabii güzel kızım."
Tanıdık olan sesi duyan Furkan o tarafa doğru baktı. Çayı bir kenara bırakarak hemen arkadaşının yanına koştu.
"Tahir bak sakin ol kızın üzerine gitme."
"Hesap soracağım!"
"Hesap falan sorma boşver."
Nefes gülümseyerek onların yanından başka bir masaya doğru ilerlerken. Tahir tanımamış tavrına aşırı sinir olmuştu.
"Bu beni tanımamazlıktan geliyor bak yaa!"
"Kanka boşver."
"Bu böyle olmaz umarım bir açıklaması vardır."
"Lan mal sadece bir yemek yediniz iki konuştunuz neyin tribine giriyorsun. Kızın arkadaşı değilsin! Tanıdığı değilsin! Sevgilisi hiç değilsin! Ne açıklaması yapmak zorunda?"
"Ne diyorsun lan sen?"
Adam arkadaşı itekleyip kadının yanına doğru ilerledi. Masaya ellerini vurarak kadını ürkütmüştü.
"Pardon beyefendi bir sorun mu var?"
"Sence bir sorun var mı Nefes?"
"Adımı nereden biliyorsunuz?"
"Ya tanımıyor ayaklarına yatma kızım."
"Üzgünüm çıkaramadım."
"Lan nasıl çıkaramadın sen benimle dalga mı geçiyorsun! İki gün önce buluşma sözü verin ama yoktun akşama kadar bekledim seni. Dalga mı geçiyorsun? İnsanların duygularıyla oynamak hoşuna mı gidiyor?"
"Yeterr! Bu ne saygısızlık. Tanımıyorum bile sizi başka biriyle karıştırdınız galiba beni."
"Yazıklar olsun sana be!"
"Furkan şunu götür buradan sinirimi bozuyor."
"Sen bencil bir insansın bencilsin!"
Furkan Tahir'in kolundan tuttuğu gibi dışarı sürükledi. Dükkanın önüne çıktıklarında Nefes camdan onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Günüm Sen
FanfictionKadın artık hergün aynı güne hapsolmuş bir şekilde yaşayacaktı ama bundan haberi bile olmayacaktı. Ya bir gün karşısına bir adam çıkarsa onu haps olduğu günden çekip çıkarırsa... Yıllardır aşkı arayan adam sonunda onu bulur. Aşması gereken tek sorun...