Tak a je to tu. Konečne idem na strednú. No najprv tu je niečo ako zakladná do ktorej chodia deti ako ja. Väčšinou sem začnú chodiť keď majú 8 000 rokov a keď budú mať 18 000 tak idú na strednú v ktorej musia vichodiť aspoň jeden rok. Po jednom roku môžu ísť domov, nájsť si prácu, založiť rodinu. Niektorý ostanú ako doktory alebo učiteľia. A niektorý tam ostanú do konca života aby našli Lucifera. Ja osobne sa chcem stáť doktorkou ktorá bude na škole. Ale rozmýšľala som aj o hľadaní Lucifera.
A na čo ho vlastne hľadáme? Pretože ukradol jednú cennú vecičku. Vecičku na to aby sme sa mohli dostať na Zem a byť s ľuďmi. Teraz na nich nikto nemôže dohliadnuť. Niektorý sa k nemu pridali. Je zaujímavé, že sa k nemu nepridal žiadny démon. Ale vlastne ani nie. Veď lucifer bol vlastne aniel. Bol to Archaniel ale tým, že nás zradil je padlý. A tý ktorý sa k nemu pridali sú tiež padlý. Ja a aj moja mama sme padlé. Ale mne to nevadí.
Niektorý si dokonca myslia, že utiekol na Zem. No nie neutiekol. A ako to viem?
Povedzme, že môj najlepší kamarát Jazar je bratom riaditeľky školy a ona mu to visvetlila a on zase mne. Viete máme ešte jednu vecičku na to, že ak ukradnú niečo tak sa to automaticky vipne. Takže sa to nedá použiť.
Ach ja som úplne zabudla na tú rozlúčku. Schmatnem svoj batoh s neakími vecami a utekám do haly kde sa majú rozlúčiť aj som mnou.
Vtrhnem do zákulisia a rýchlo sa zaradím medzi dvoch chlapcou. Neviem ich mená nikdy som na to veľmi nedávala pozor.
Predo mnou sú ešte piati. Takže som prišla práve včas. Ak by som to nestihla nestalo by sa nič vážne. Našťastie.
Zo zamyslenia ma vitiahne hlas nášho riaditeľa. ,,Salome príď k nám hore tiež." A usmeje sa na mňa. Trošku zaváham no predsa vstúpim na pódium a všetci začnú tlieskať. Ja sa iba zaradím medzi ostatných.
Zbehne to rýchlo. Riaditeľ sa nám prihovorí. Každému popraje veľa štastia a pošle nás do miestnosti kde si nás vyberú do škôl.
Vstúpim do miestnosti a čakám zoradená na ostatných. Keď už sú tu všetci tak sa to začne. Príde k vám taký nízky chlapík a dievča. U každého sa spýtajú či je to aniel alebo démon.
Ak je to aniel tak vám to dievča na ruku nasype taký modrý prášok a ten vám povie či ste bojovník alebo zdravotník alebo niečo iné. Samozrejme aj keď ste bojovník môžete si vybrať niečo iné ale ak ste bojovník a ostanete pri ňom tak vám to pojde dobre. Veľmi dobre.
A ak je to démon. Tak vám ten chlapec nasype na ruku taký červený prášok ktorý vám povie... vlastne to isté. Až na to, že démon nemôže byť zdravotník a aniel nemôže mať niečo iné. Démoni si to tam už neako rozdeľujú. Sme si dosť podomný ale proste už od začiatku chováte k tomu druhému druhu nenávisť. Či sa vám to páči alebo nie nevieme sa navzájom vystať.
,,Tak aniel alebo démon?" ,,Aniel" poviem odhodlane. Dievča mi nasype na ruku modrý prášok a tam sa zhmotní znamenie. Znamenie bojovníka.
To znamená, že idem na školu High school for Angels and Devils. A na tú istú školu chodí aj Jaz. A poznám sa s riaditeľkou. Wouh! Ja sa tak teším.
Celá šťastná vykročím za riaditeľkou MOJEJ novej školy. Pokívnutím mi naznáči aby som sa zaradila k ostatným ale venuje mi ešte jeden úsmev( Áno lebo ona si zoberie s tváre ústa s úsmevom a podá jej ich ako venovanie:D).
🗡💙🗡
Som na ceste domov. Niektorý chodia na intrák a išli tam hneď zo školy ale keďže ja bývam v celku blýzko tej mojej tak môžem ísť domov.
YOU ARE READING
Angel or Devil? DOKONČENĚ
FantasySal začína chodiť do školy pre Anielov a Démonou s názvom: High school for Angel and Devil. Ako to už zvičajne býva nepokazý sa len príchod do školy ale aj problémy doma. Ale ani jedno z toho nie je hlavný problém Sal. Hlavním problémom je už celé t...